|

معرفی جدیدترین محصولات برند شارلوت تیلبری

جدیدترین محصولات آرایشی شارلوت تیلبری؛ این رژگونه مایع و سایه کرمیُ هیچ برندی نداره!

شارلوت تیلبری

معرفی جدیدترین محصولات آرایشی شارلوت تیلبری از رژگونه مایع گرفته تا ساه کرمی در شایانیوز؛ معرفی بهترین برندهای تولید کننده لوازم آرایش

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حال که می خواهیم در این مقاله چندتا از معروف ترین و بهترین محصولات آرایشی شارلوت تیلبری را معرفی کنیم بهتر است تا حدودی با این برند و تاریخچه جذابش هم آشنا شوید. شارلوت تیلبری یک میکاپ آرتیست مشهور و حرفه ای در بریتانیا است، که به دلیل سبک کاری متفاوت و خاصی که دارد، به یکی از موفق ترین چهره های شناخته شده جهانی تبدیل شده است. شارلوت در سال 1973 میلادی در لندن متولد شد و سپس به همراه خانواده اش در بوهمیا ایبیزا ساکن شدند. علاقه او به هنر آرایشی سبب شد تا در 13 سالگی به لندن بازگردد و در رشته هنر در یک مدرسه شبانه روزی تحصیل نماید. این موضوع سرآغاز کسب تجربیات شارلوت در میکاپ بود. پس از آن نیز یادگیری حرفه ای میکاپ را در مدرسه گلاسا روسی لندن دنبال کرد و آغاز به کار شارلوت بعنوان دستیار ماری گرینول یکی از مدرسین مشهور میکاپ زمینه ساز ورود او به دنیای کاری حرفه ای شد.

داشتن سال ها تجربه در زمینه آرایش و مدلینگ و همچنین شناخت نیازهای شخصی مشتریان سبب شد تا شارلوت کمپانی لوازم آرایش خود را در لندن تاسیس نماید. او در اکتبر 2012 از برند لوازم آرایشی لوکس شارلوت تیلبری رونمایی کرد و محصولات آرایشی و پوستی فوق العاده باکیفیت و خاصی را روانه بازار نمود. شعار این برند آنست که هر زنی با آرایش می تواند احساس زیبایی کند. به علاوه شارلوت بر این باور است که چنانچه به زن ها یک آرایش مناسب بدهید، او قادر است جهان را فتح نماید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین محصولات آرایشی شارلوت تیلبری آشنا شوید.

رژ لب شارلوت تیلبری

رژ لب پیلو تاک شارلوت تیلبری یک رژ لب معمولی نیست!

اگر بخواهیم یکی از بهترین محصولات برند شارلوت تیلبری را معرفی کنیم بعد از کرم پودر شارلوت تیلبری باید بگوییم که رژ لب پیلو تاک شارلوت تیلبری یک رژ لب ساده نیست زیرا او با رنگ های نودی که دارد یکی از پر طرفدارترین رژ لب ها به شمار می رود. فرمولاسیون این رژ لب به گونه ای است که لب ها را آبرسانی می کند و در عین حال جلوه ای مات و مخملی دارد. رژ لب پیلو تاک شارلوت تیلبری با رنگی طبیعی کمک می کند لب ها پر تر به نظر برسند و به مرور نرم و لطیف خواهند شد. پس اگر به دنبال یک رژ لب جذاب ولی طبیعی هستید که به صورت روزانه استفاده کنید و علاوه بر زیبایی لب ها و چهره شما کار بالم لب را انجام دهد و لب هایتان را تغذیه نماید حتما یکی از رنگ های رژ لب پیلو تاک شارلوت تیلبری را انتخاب نمایید. فراموش نکنید که رنگ های نود این رژ لب برای پاییز امسال بسیار می شوند.

رژ لب شارلوت تیلبری

رژ لب شارلوت تیلبری

سایه کرمی شارلوت تیلبری؛ با چشم هایتان بخندید

سایه چشم انواع مختلفی دارد و همانطور که می دانید سایه کرمی یکی از بهترین و با دوام ترین نوع های سایه چشم است که می توان گفت برای افرادی که پوست خشک دارند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. البته فراموش نکنید که این مدل از سایه استفاده راحتی ندارد، پس قبل از اینکه شروع به سایه زدن کنید بهتر است کمی تمرین داشته باشید. سایه کرمی شارلوت تیلبری دارای رنگدانه های قوی است که با کم ترین تلاش بیشترین نتیجه را ایجاد خواهد کرد و حتی بدون آینه هم شما به سادگی می توانید از این سایه استفاده کنید. ویتامین های موجود در این سایه پوست اطراف چشم را آبرسانی می کند و آنتی اکسیدان موجود در آن از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

رژ لب شارلوت تیلبری

رژ لب شارلوت تیلبری

رژگونه مایع شارلوت تیلبری؛ ترند آرایشی 1402

یکی از ترندهای جذاب این روزهای دنیای مد را می توان رژگونه مایع دانست، رژگونه مایع شارلوت تیلبری هم یکی از این محصولات ترند و جذاب است که می تواند برایتان گونه هایی طبیعی و شاداب را به ارمغان بیاورد. رژگونه مایع شارلوت تیلبری رنگی ملایم و طبیعی به گونه ها می دهد و مانند هایلایتر باعث درخشش گونه هایتان خواهد شد. رنگدانه های روشن کننده موجود در این محصول جلوه ای درخشان به پوست می دهند. اپلیکاتور نرم آن رژگونه را به خوبی روی پوست قرار می دهد، به سادگی بلِند می شود و بافتی ابریشمی دارد.

رژ لب شارلوت تیلبری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی