|

چه کانسیلری بزنیم؟

کانسیلر خوب تو یه میکاپ حرفه ای نصف ماجراست؛ معرفی بهترین مارک کانسیلر آرایشی

بهترین کانسیلر

معرفی بهترین مارک کانسیلر آرایشی و انواع کانسیلر خارجی و ایرانی در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های کانتور و کانسیلر و قیمت کانسیلر میبلین

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید یکی از بخش های مهم یک میکاپ حرفه ای را کانتور و کانسیلر به عهده دارند، پس اگر اهل میکاپ و آرایش هستید بهتر است تا بهترین مارک کانسیلر را بشناسید تا در انتخاب محصولات آرایشی آگاهانه تر عمل نمایید. استفاده از بهترین مارک کانسیلر دور چشم، روشی مناسب برای پوشاندن گودی، تیرگی و چروک ناحیه اطراف چشم‌ ها است. برندهای متنوع ایرانی و خارجی، اقدام به تولید انواع کانسیلر صورت کرده‌اند که با استفاده از همه آن‌ ها می‌ توانید آرایشتان را حرفه‌ای، مدرن و امروزی کنید. ولی نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شما برای گرفتن نتیجه مطلوب تر بهتر است تا کانسیلری را انتخاب نمایید که با نوع پوست شما بیشتر از نوع های دیگر سازگار باشد و از نظر طیف رنگی با تناژ رنگی پوست شما هماهنگ باشد.

البته نکته دیگری که به جز این موارد وجود دارد نوع های مختلف خود کانسیلر است که می توان گفت هر کدام دارای ویژگی ها و استفاده های مختلفی از یکدیگر هستند. برای مثال کانسیلر مایع و جامد دو نوع کانسیلر متفاوت و با کارایی ها و نوع استفاده متفاوت هستند که ممکن است هر دو برایتان مناسب نباشند. حال اگر برایتان سوال شده است که چگونه می توان بهترین مارک کانسیلر را پیدا کرد باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما در این مقاله به معرفی چندتا از مدل های معروف آن در دنیای آرایشی پرداخته ایم. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کانسیلر آشنا شوید.

بهترین مارک کانسیلر

کانسیلر دیور فوراور، نامبروان دنیای آرایشی

برند دیور که دیگر نیازی به تعریف و معرفی ندارد ولی اگر نظر ما را هم بخواهید اولین کانسیلری که پیشنهاد می کنیم کانسیلر دیور فوراور است. کانسیلر دیور فوراور بافتی کرمی دارد که با اولین استفاده تیرگی دور چشم، قرمزی پوست، لک و جای آکنه را پنهان می کند. این کانسیلر علاوه بر محو کردن نواقص خاصیت اصلاح رنگ دارد و به عنوان کالر کورکتور نیز قابل استفاده است. در مقابل گرما و رطوبت مقاوم است و 24 ساعت بدون ایجاد چروک روی پوست دوام دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این کانسیلر محبوب و با کیفیت  96 درصد مشتقات آن از عناصر طبیعی تشکیل شده اند و تا 24 ساعت پوست را آبرسانی می کند.

بهترین مارک کانسیلر

بهترین مارک کانسیلر

کانسیلر نوت، با کیفیت و مقرون به صرفه

کانسیلر نوت هم مانند دیگر برندهای آرایشی در نوع های مختلف مایع و یا استیکی تولید می شود ولی نکته جالب درباره این برند است که شما هر کدام را که انتخاب نمایید نتیجه ای فوق العاده حرفه ای خواهید گرفت. کانسیلر نوت یک پوشاننده بسیار قوی بوده که تنها با یک مرتبه استفاده تیرگی های اطراف چشم و عیوب پوست را پوشش می دهد. این کانسیلر حاوی پروتئین سویا و روغن معجزه آسای آرگان بوده و از پوست حساس اطراف چشم در مقابل آسیب های محیطی و رادیکال های آزاد موجود در محیط محافظت می نماید. کانسیلر نوت نسبت به نمونه بالایی قیمت بسیار مناسب تری دارد ولی به جرات می توان گفت که دارای کیفیتی مشابه است.

بهترین مارک کانسیلر

بهترین مارک کانسیلر

کانسیلر استی لودر

اگر به دنبال یک کانسیلر میانه هستید که هم کیفیت مناسبی داشته باشد و هم استفاده راحتی داشته باشد کانسیلر استی لودر گزینه مناسبی نیز محسوب می شود. کانسیلر استی لودر، کانسیلری سبک و کرمی است که برای ظاهری بی نقص و جلوه ای طبیعی و مات با فرمولاسیون ضد آب و فاقد چربی 15 ساعت روی پوست دوام می آورد. یکی از نکته های جالب در مورد این کانسیلر این است که عملکرد این محصول آرایشی بر روی همه پوست ها همین گونه است، پس اگر پوست چربی دارید و نگران خراب شدن و برق افتادن میکاپ خود بعد از چند ساعت هستید کانسیلر استی لودر برایتان گزینه مناسبی محسوب می شود.

بهترین مارک کانسیلر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی