|

چرا باید فیکساتور بزنیم؟

چگونه ماندگاری آرایش خود را افزایش دهیم؟ منظورم تتو نیستا، از اسپری فیکساتور حرف میزنم

اسپری فیکساتور

معرفی جدیدترین مدل های فیکساتور و انواع فیکس کننده آرایش مانند پودر بیک در شایانیوز؛ بهترین مارک فیکساتور، اسپری فیکساتور و پودر فیکساتور

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوزاگر اهل آرایش و استفاده از محصولات آرایشی باشید حتما می دانید که یکی از دغدغه های مهم هر خانم جوانی این است که بعد از آرایش میکاپی نامرتب و یا صورتی برق افتاده داشته باشد، مخصوصا خانم هایی که دارای پوست های چرب هستند. چرا که این نوع پوست ها بعد از چند ساعت که میکاپ رویشان قرار می گیرد دچار کمبود اکسیژن می شوند و این اتفاق از لحاظ ظاهری با برق افتادن و ریختن میکاپ از روی پوست شروع می شود. به همین خاطر است که پیشنهاد ما برای داشتن یک میکاپ ماندگار و بدون تغییر استفاده از اسپری فیکساتور و یا پودر فیکساتور است. فیکساتور یک محصول آرایشی بسیار مهم و تاثیرگذار در بازار است که کمک می کند آرایش ما درست مانند همان ساعت نخست، دست نخورده و ثابت باقی بماند. این محصول با عنوان اسپری فیکساتور یا پودر فیکس شناخته می شود.

پس می توان گفت شما می توانید هنگامی که آرایش خود را به صورت کامل انجام دادید برای جلوگیری از تغییر آن از تثبیت کننده های آرایشی یا فیکساتورها استفاده کنید. فیکساتور را روی تمام وسیله ها آرایشی مثل کرم پودر، کانسیلر، رژگونه و ... می توانید استفاده کنید و این یک ویژگی مهم در مورد این محصول است. یکی از سوال های رایج در مورد این بحث تفاوت پودر بیک و پودر فیکس است که در ادامه جواب این سوال را خواهید گرفت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های پودر فیکس آشنا شوید.

قیمت پودر فیکس

پودر فیکس ژیوانشی

در ابتدا خوب است که بدانید با اینکه پودر فیکس و پودر بیک در کارایی با یکدیگر یکسان هستند ولی اولین و شاخص‌ ترین فرق پودر بیک و پودر فیکس رنگ آن‌ ها است. انواع فیکساتورها کاملا بی‌ رنگ هستند اما پودر بیک ظاهری سفید یا نخودی رنگ دارد. حال که می دانید تفاوت این دو مدل پودر با همدیگر چیست خوب است که بهترین برند پودر فیکساتور را هم بشناسید. پودر فیکس ژیوانشی از هارمونی 4 رنگ تشکیل شده است که جلوه ای مات و در عین حال درخشان به پوست می‌ دهد و نواقص را پنهان می کند. بافت نرم و سبک آن روی پوست احساس نمی شود و درخشش ملایم آن تا 6 ساعت دوام دارد. آرایش را تا پایان روز فیکس می کند و پوست را زیباتر خواهد کرد.

قیمت پودر فیکس

قیمت پودر فیکس

پودر فیکس دولچه گابانا

بعد از پودر فیکس ژیوانشی، پودر فیکس دولچه گابانا یکی از بهترین پودر فیکس های موجود در بازار است که برای ماندگاری بخشیدن به میکاپ می توانید از آن استفاده کنید. پودر فیکس دولچه گابانا با لایه ای نازک و سبک سطح پوست را یکدست و نواقص را محو می کند. این فیکساتور روی پوست جلوه ای طبیعی دارد و تمام روز دوام می آورد و عناصر طبیعی به کار رفته در این پودر فیکس پوست را تغذیه می کنند. عصاره انجیر، روغن زیتون و هیالورونیک اسید باعث آبرسانی و نرم شدن پوست می شوند و رایحه شکوفه پرتقال، نارنگی، یاس و ... شما را مجذوب این محصول خواهند کرد.

قیمت پودر فیکس

قیمت پودر فیکس

پودر بیک هدی بیوتی

 خب نوبتی هم که باشد نوبت معرفی یک پودر بیک حرفه ای است، درست است که پودر بیک با پودر یا اسپری فیکساتور کارایی یکسانی دارد و فقط در کمی جزئیات متفاوت می باشند ولی جالب است که بدانید استفاده از پودر بیک بیشتر از پودر فیکس پیشنهاد می شود. این پودر بیک بادوام جلوه منافذ و چروک ها را به حداقل می رساند و آرایش را روی پوست ثابت می کند. پودر بیک هدی بیوتی بافتی سبک و ابریشمین دارد و به سادگی روی پوست بلِند می شود، جلوه ای مات با اندکی درخشندگی به پوست می دهد و از براق شدن پوست در طول روز جلوگیری می کند. پس اگر پوست چربی دارید و معمولا میکاپ بعد از چند ساعت از روی پوستتان لیز می خورد این پودر بیک می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد.

قیمت پودر فیکس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی