|

نگاهی به استایل بازیگران فیلم عروسی مردم

نازنین بیاتی در اکران فیلم عروسی مردم در کورش؛ چه خبر بوده یکی ماکسیمال یکی دارک!

فیلم عروسی مردم

استایل نازنین بیاتی و دیگر بازیگران در اکران فیلم عروسی مردم در کورش به همراه عکس ها و جزئیات در شایانیوز، دانلود فیلم عروسی مردم با لینک م…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از فیلم هایی که این روزها یکی از پر فروش ترین گیشه ها را به خود اختصاص داده است را می توان فیلم عروسی مردم معرفی کرد. این فیلم که یکی از فیلم های پر بازدید این روزها است در مراسم اکران مردمی خود در پردیس سینمایی کورش استایل های جذاب و در عین حال متنوعی را به نمایش گذاشت، زیرا همه بازیگران این فیلم از نازنین بیاتی گرفته تا زهرا داوود نژاد همه استایل های متفاوتی را انتخاب نموده بودند. مجید توکلی از فیلمسازان جوان ایرانی محسوب می‌ شود که هم در زمینه بازیگری فعالیت می‌ کند و هم کارگردان قابلی است. او در سال 1388 نخستین فیلم خود با نام زیکزاگ را کارگردانی کرد که مورد توجه قرار گرفت و پس از آن با فیلم متولد 65 بیشتر دیده شد. حال با ساخته تازه اکران شده این کارگردان یعنی عروسی مردم رو به‌ رو هستیم که مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

داستان فیلم سینمایی عروسی مردم حول محور یک زوج جوان می‌ چرخد که تصمیم می‌ گیرند برای سرگرمی و خوب کردن حال خود، به عروسی‌ های مردم بروند و برای اینکه به این جشن‌ ها ورود کنند، نقشه‌ های خودشان را دارند. حال که تا حدودی با موضوع فیلم و خود فیلم آشنا شدید می توانیم برویم سر اصل مطلب یعنی استایل جنجالی نازنین بیاتی و زهرا داوود نژاد در مراسم اکران این فیلم در پردیس سینمایی کورش که تا حدودی می توان گفت باعث شدند برای بار اول به فیلم عروسی مردم، اکران مردمی در شهر مشهد داده نشود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های نازنین بیاتی و دیر بازیگران این مجموعه آشنا شوید.

اکران مردمی فیلم عروسی مردم

اکران مردمی فیلم عروسی مردم

استایل دارک نازنین بیاتی در اکران فیلم عروسی مردم در کورش

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران است. او دانش ‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن می باشد و در اولین حضور سینمایی خود، در فیلم دربند درخشید و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. او در آثار زیادی بازی کرده است که برای مثال می توان به دینامیت، عروسی مردم، آینه بغل، مغزهای کوچک زنگ زده و مانکن اشاره کرد.

پس از آنجایی که او یکی از بازیگران نقش اول فیلم عروسی مردم است با استایلی دارک و جذاب در اکران این فیلم حضور پیدا کرد. او از سر تا پا سیاه پوشیده بود و می توان گفت با انتخاب اکسسوری های جذابی مانند کمربند پهن و چرمی، ساعت و زیورآلات پر زرق و برق و شال مینی به استایل خود جذابیت بخشیده بود.

اکران مردمی فیلم عروسی مردم

اکران مردمی فیلم عروسی مردم

استایل شکیب شجره و زهرا داوود نژاد در اکران فیلم عروسی مردم

اگر نگاهی به عکس های مراسم اکران فیلم عروسی مردم در پردیس سینمایی کورش بیاندازید متوجه خواهید شد که نه تنها نازنین بیاتی بلکه هنرمندان دیگری مانند شکیب شجره و زهرا داوود نژاد هم استایل های ماکسیمال و جذابی را از خود به نمایش گذاشتند. زهرا داوود نژاد یکی از بازیگران سینمای ایران است که در این مراسم به همراه دخترش شرکت کرده بود و می توان گفت هر دو نمونه هایی از استایل ماکسیمال را به نمایش می گذاشتند. برای مثال اکسسوری های پر زرق و برق و نقره ای اغراق آمیز دور گردن و یا اکسسوری های دخترش را می توان مثال زد که از نشانه های اصل استایل ماکسیمال می باشند. البته این ویژگی درباره شکیب شجره هم صدق می کند و می توان گفت او هم مانند زهرا داوود نژاد از اکسسوری های خاصی مانند باندانا استفاده نموده بود.

اکران مردمی فیلم عروسی مردم

اکران مردمی فیلم عروسی مردم

نیما شعبان نژاد با استایل مینیمال در اکران فیلم عروسی مردم

در واقع در ساده ترین تعریف ممکن، در فشن به استایل هایی که در آن ها سعی می شود با استفاده از حداقل رنگ ها، کمترین پیچیدگی و و با کمترین آیتم های ممکن ظاهری زیبا و مناسب ارائه شود، استایل مینیمال گفته می شود. گاهی به اشتباه از عنوان کلاسیک به جای استایل مینیمال یاد می شود چرا که به دلیل سادگی و همیشه مد بودن، به یکدیگر شباهت دارند. یکی از آیتم های استایل مینیمال را می توان بلوز یا پیراهن جلوبسته دانست دقسقا مثل نمونه ای که نیما شعبان نژاد در اکران فیلم عروسی مردم انتخاب نموده بود.

اکران مردمی فیلم عروسی مردم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی