|

تابستان امسال چه رنگ رژ لبی بزنیم؟

معرفی جدیدترین رنگ رژ لب 2023؛ میدونی چه برندی این رنگارو داره؟

رنگ رژ لب

معرفی جدیدترین رنگ رژ لب 2023، جدیدترین مدل ها و رنگ های رژ لب، ریمل و یا سایه با قیمت و عکس؛ معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه به یاد داشته باشید که داشتن استایل و ظاهر ترندی مستلزم داشتن دانش ترندهای دنیای مد و آرایشی است. اطلاع از ترندهای آرایشی 2023 و یا رنگ رژ لب سال و دیگر ایام برای بسیاری از خانم‌ ها مهم است، زیرا آنها هر ساله به دنبال این هستند که سبک میکاپ خود را با توجه به مد روز انتخاب کنند. برای مثال دانست رنگ رژ لب ترند 2023 می تواند به شما در داشتن ظاهری مدرن و امروزی کمک کند و یا حداقل شما را جذاب تر نشان دهد. همانطور که می دانید همه سبک و رنگ رژ لب به همه پوست ها و چهره ها نمی آید، در نتیجه جدا از اینکه باید توجه کنید که لوازم آرایشی ای که انتخاب می کنید به شما و نوع تناژ پوستی شما می آید یا خیر باید بدانید که آیا در سال جدید کدام رنگ ها و سبک های آرایشی جزو ترندهای سال جدید محسوب می شوند.

پس برای داشتن یک میکاپ حرفه ای بهتر است تا از رنگ های ترند سال کمک بگیرید و همانطور که می دانید تاثیرگذار ترین  محصول آرایشی رژ لب است. پس انتخاب رنگ رژ لب می تواند اهمیت بیشتری نسبت به دیگر محصولات آرایشی داخل کیف لوازم آرایش شما داشته باشد. اگر آمار فروش لوازم آرایشی در سال 2023 را بررسی نمایید، به خوبی متوجه افزایش شگفت انگیز فروش محصولاتی همچون رژگونه‌ های مایع، لیپ گلاس و هایلایترها می‌ شوید. جالب است بدانید که همه اینها به خاطر جدیدترین ترند میکاپ 2023 است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین رنگ های رژ لب ترند 2023 و معروف ترین مارک های تولید کننده آن ها آشنا شوید.

رنگ رژ لب ترند 2023

رنگ رژ لب ترند 2023

معرفی اولین رنگ رژ لب ترند سال با رژ لب مات لانکوم

با اینکه رژگونه‌ های مایع، لیپ گلاس و هایلایترها در ردیف های اول ترندهای آرایشی 2023 قرار دارند ولی رژ لب مات لانکوم آن هم با رنگ زرشکی و یا طیف های نود خود یکی از جذاب ترین رنگ های رژ لب را برای امسال ارائه داده است و انتخاب رنگ رژ لب را برای شما به کاری آسان تبدیل کرده است. این رژ لب با بافتی نرم به خوبی خطوط لب ها را پر می کند و بدون اینکه روی لب احساس سنگینی داشته باشید، جلوه ای مات و صاف به لب ها می دهد. البته از آنجایی که امسال در خشش بی‌نهایت و بدون محدودیت، با محصولات آرایشی شاین بسیار مد شده است شما می توانید برای تکمیل میکاپ ترندی خود بر روی این رژ لب از لیپ گلاس استفاده نمایید.

رنگ رژ لب ترند 2023

رنگ رژ لب ترند 2023

 

رنگ رژ لب ترند سال را از رژ لب های لیمیتد ادیشن دیور بخواهید

رژ لب لیمیتد ادیشن دیور با رنگ صورتی و جلوه ای براق تا 8 ساعت روی لب ها دوام دارد. این رژ لب با کیفیت حاوی روغن های گیاهی و آلوئه ورا است و 24 ساعت لب ها را تغذیه و آبرسانی می کند تا لب هایی نرم و لطیف داشته باشید. پس رنگ رژ لب سال را می توان صورتی معرفی کرد، البته دقیقا صورتی ای که توسط شرکت دیور تولید می شود. شما برای داشتن چهره ای ترندی و جذاب می توانید از این رژ لب به همراه یک رژ گونه مایع صورتی استفاده کنید و چهره ای شاداب و طبیعی را تجربه نمایید.

رنگ رژ لب ترند 2023

رنگ رژ لب ترند 2023

انتخاب رنگ رژ لب دیگه با رژ لب جی گرلن قرمز کار سختی نیست

یکی دیگر از رژ لب های معروف دنیا که امسال در انتخاب رنگ رژ لب قرار است به شما کمک کند رژ لب جی گرلن قرمز است. بله قرمز اصلی چرخه رنگ همیشه یک رنگ ترند جذاب برای رژ لب است و شما بدون محدودیت زمانی می توانید از این رژ لب برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. فقط کافی است که اطمینان حاصل کنید تا این رنگ رژ لب برای مکانی که برای رفتن به آن آماده می شوید مناسب است یا خیر؟

به جز محل کار و مکان های ادارای و آموزشی نیز می توان گفت این رنگ رژ لب برای دیگر موقعیت ها مناسب است و باعث درخشش شما می شود. رژ لب جی گرلن بر اساس سلیقه و استایل منحصر به فرد هر خانم طراحی شده است. شما با انتخاب رنگ رژ لب و انتخاب قاب می توانید رژ لبی مخصوص خود داشته باشید. این رژ حاوی روغن سیاه دانه و هیالورونیک اسید است که لب را تغذیه و آبرسانی می کند.

رنگ رژ لب ترند 2023

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی