|

جدیدترین مدل های رژ لب ترک

معرفی سه مدل رژ لب نوت؛ برند معروف آرایشی و حامی حیوانات را بیشتر بشناسید

رژ لب نوت

معرفی سه مدل رژ لب نوت و انواع رز لب جامد و مایع خارجی؛ جدیدترین مدل های رژ لب جامد مات نوت، رژ لب اینلی و رنگ رژ لب برای پوست گندمی ها

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نوت یکی از برندهای محبوب تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که این روزها است که به یک برند حیوان دوست و حامی حیوانات شناخته می شود، زیرا محصولات آرایشی نوت هیچ کدام دارای تست حیوانی نیستند و در ساخت آن‌ ها از مواد اولیه حیوانی استفاده نمی‌ شود، به طوری که می توان گفت این برند تا حد زیادی به این ویژگی نیز مشهور است و صد البته مورد استقبال حیوان دوستان و انسان های شریف نیز قرار دارد. پس اگر شما هم مانند هر انسان شریف دیگری این خصویت را دارید می توانید به جای هر رژ لب دیگری یک رژ لب نوت را برای خود انتخاب نمایید. البته رژ لب نوت دارای تنوع نوع و رنگ بسیار زیادی است و پیشنهاد ما این است که ابتدا و قبل از خرید با قیمت رژ لب نوت و نوع های مختلف آ کاملا آشنا شوید تا انتخاب آگاهانه و درست تری را برای خود بگیرید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید  Note برندی چند ملیتی است که دفتر مرکزی و کارخانه اصلی آن در منطقه آزاد تجاری و اروپایی ترکیه واقع شده است. بیشتر محصولات این برند در کارخانه واقع در شهر آلتونا تولید شده و بقیه محصولات این برند مانند مدادها در کشورهای اتحادیه اروپا تولید می‌ شوند. برند نوت صادرات خود را از سال 2014 آغاز کرده و هم اکنون در بیش از 50 کشور جهان حضور دارد.  برای معرفی محصولات آرایشی نوت می توان گفت آن ها مناسب برای زندگی وگان و فاقد پارابن هستند، به همین خاطر شعار این برند، تمام چشم ها روی توست (All eyes on you) است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های رژ لب نوت آشنا شوید.

قیمت رژ لب نوت مایع

قیمت رژ لب نوت مایع

رژ لب نوت کلاسیک فقط رژلب ریچ کالر

همانطور که در قسمت بالاتر اشار کردیم ویژگی اصلی محصولات برند نوت به سه دسته، دوست دار حیوانات، مناسب برای زندگی وگان و فاقد پارابن تقسیم می‌ شوند. رژ لب نوت آن هم مدل ریچ کالر یکی از رژ لب های کلاسیک در برند نوت است که در رنگ بندی متنوع و جذاب تولید و ارائه شده است. این رژ لب نوت مرطوب کننده می باشد و مانع از خشکی لب می شود، همچنین دارای بافت نرم و کرمی با رایحه ملایم و روغن آرگان و کاکائو است و پوست لب را بازسازی می کند. مهم ترین ویژگی محصولات برند نوت  Note تنوع رنگ آن ها و در عین حال کیفیت بالا بر طبق استانداردها می باشد که باعث می شود انتخاب بسیاری از خانم های سخت پسند باشد. شما می توانید از هر رنگی را که می خواهید در بین رنگ های رژ لب ریچ کالر نوت پیدا کنید و این یک اتفاق نادر در بین برندهای معروف و بزرگ دنیای آرایشی است که برند نوت آن را دارا است.

قیمت رژ لب نوت مایع

قیمت رژ لب نوت مایع

رژ لب نوت اونم از نوع مایع و مات

رژ لب نوت البته از نوع مایع دارای بافتی سبک و مخملی است که به ویژگی ماندگاری بالا و بدون تغییر رنگنیز معروف است. این رژ لب مایع بسیار متفاوت از دیگر رژ لب های مایع است زیرا بافت مخملی و جذاب آن باعث شده است تا نه آنقدر روی لب خشک بشود که لب را پوسته پوسته و اذیت نماید و نه آنقدر مایع و روان باشد که روی لب راه برود و باعث نا مرتب نشان دادن آرایش لب بشود. برند نوت بی شک یکی از بهترین ها در صنعت لوازم آرایشی می باشد، پس اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و مقرون به صرفه هستید برند Note یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. زیرا کیفیت و قیمت مناسب را به صورت همزمان ارائه می دهد.

قیمت رژ لب نوت مایع

قیمت رژ لب نوت مایع

رژ لب نوت جامد مت اور

برند نوت به تولید رژ لب نیز معروف است و می توان گغت در زمینه تولید رژ لب دارای تنوع بسیار بالایی در بین برندهای رقیب خود است که این خود یک مزیت برای او محسوب می شود. رژ لب نوت جامد مت اور یکی از محبوب ترین مدل های رژ لب در این برند ترکیه ای است و می توان گفت جزو بهترین مدل های او از نظر مشتریان این برند می باشد. رژ لب نوت جامد مت اور دارای ماندگاری بالا بدون ایجاد حساسیت، آب‌ رسانی فوق‌ العاده لب‌ ها می باشد و برای لب‌ های حساس و نرم بسیار پیشنهاد می شود. از ویژگی های دیگر این رژ لب می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد.

قیمت رژ لب نوت مایع

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی