|

کرم های معروف روتین پوستی را بشناسید

معرفی سه تا از بهترین کرم های روتین پوستی؛ تو هر سنی پوستی جوان و شاداب داشته باشید

بهترین کرم های روتین پوستی

معرفی سه تا از بهترین کرم های روتین پوستی، جدیدترین و معروف ترین کرم های روتین پوستی به همراه عکس، ویژگی ها و قیمت در سایت شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با افزایش سن، پوست شادابی و رطوبت خود را از دست می ‌دهد و این یک فرآیند کاملا طبیعی است. اما آلودگی‌ های هوا و نور خورشید باعث می ‌شود تا پوست صورت زودتر حالت اولیه خود را از دست بدهد. پوست صورت بسته به ژنتیک در افراد مختلف ممکن است چرب، خشک و یا معمولی باشد. روتین پوستی مناسب می ‌تواند برای انواع پوست ‌ها مناسب باشد ولی انتخاب روتین پوستی متناسب با نوع پوست شما می تواند در جلوگیری از روند پیری پوست بسیار تاثیرگذار باشد. برای مثال سرم های لیفت کننده و کلاژن ساز تا حد زیادی از افتان چین و چروک های عمیق بر روی پوست صورت جلوگیری می کنند و به شما پوستی جوان و شاداب را هدیه می دهند.

در این مقاله ما قصد داریم سه تا از بهترین کرم های روتین پوستی دنیا را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها همیشه صورتی جوان و شاداب داشته باشید. در خانم‌ ها داشتن پوست زیبا و خصوصا پوست زیبای صورت اهمیت بیشتری دارد و دلیل آن این است که آرایش بر روی پوست صورت انجام می ‌شود و یک پوست صاف و تمیز می‌ تواند پذیرای آرایش بهتر و زیباتری باشد. داشتن یک پوست صاف و شفاف هم تنها با استفاده از محصولات مناسب در روتین پوستی میسر خواهد شد. برای مثال استفاده از یک کرم مرطوب کننده مناسب شاید کمی بی اهمیت و ساده به نظر بیاید ولی تاثیرات زیادی را بر روی سلامت پوست شما در طولانی مدت خواهد گذاشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین و با کیفیت ترین کرم های روتین پوستی آشنا شوید.

بهترین کرم های روتین پوستی

بهترین کرم های روتین پوستی

روتین پوستی بدون کرم مرطوب کننده تاچا معنی نداره

کرم مرطوب کننده چاتا یکی از بهترین مرطوب کننده برای روتین پوستی روز و یا حتی شب است که حاوی عصاره برنج بنفش ژاپنی و هیالورونیک اسید است که پوست را به خوبی تغذیه می کند و باعث می شود همیشه پوست ظاهری شاداب و سلامت داشته باشد. ویژگی ای که این کرم مرطوب کننده را تا حد زیادی از دیگر مرطوب کننده ها متمایز می کند این است که او از پوست در مقابل آلودگی محافظت می کند و همچنین در استفاده طولانی مدت در روتین پوستی باعث می شود پوست شما لیفت و سفت شود. این کرم مرطوب کننده بی نظیر برای افرادی که دارای پوست های خشک و یا مختلط هستند مناسب است.

بهترین کرم های روتین پوستی

بهترین کرم های روتین پوستی

کرم شب ایندیگو تاچا، پای ثابت روتین پوستی شب

کرم ‌های مرطوب کننده و آبرسان می ‌توانند پوست را در برابر آلودگی ‌های محیطی محافظت کنند و این برای سلامت پوست بسیار مهم است. کرم شب ایندیگو تاچا یکی از بهترین کرم های روتین پوستی شب است که برای پوست های خشک و حساس پیشنهاد می شود. این کرم دارای خاصیت تسکین دهندگی می باشد و پوست را به خوبی آبرسانی می کند، البته خوب است که بدانید کرم شب ایندیگو تاچا با تقویت سد دفاعی چین و چروک های پوست را برطرف می کند و باعث درخشش و احیای پوست شما می شود. فراموش نکنید که اگر در ناحیه‌ ای از پوست صورت خود ضد آکنه زده‌اید در آن محل از مرطوب کننده‌ ها استفاده نکنید، چرا که این دو ممکن است با هم اختلال داشته باشد.

بهترین کرم های روتین پوستی

بهترین کرم های روتین پوستی

کرم چند منظوره استی لودر، همه کرم های روتین پوستی در یک قوطی

فراموش نکنید که با هر نوع پوستی که هستید در روتین پوستی خود یک کرم مرطوب کننده و آبرسان حتما باید داشته باشد. پیشنهاد ما برای شما به عنوان آبرسان در روتین پوستی شب کرم مرطوب کننده چند منظوره استی لودر است. این کرم مرطوب کننده بافتی بسیار سبک و ابریشمی دارد و پوست را عمیقا آبرسانی می کند تا درخشش و جوانی پوست احیا شود. کرم استی لودر حاوی ویتامین سی و عصاره های گیاهی است که اختلاف رنگ پوست، لک و جای جوش را بهبود می بخشد. به طوری که پس از 2 هفته کاهش لک ها روی پوست قابل مشاهده خواهند بود.

این کرم بافت و حالت کشسانی پوست را بهبود می بخشد، پوست را سفت می کند، جلوه خطوط و چروک ها را بهبود می بخشد و کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد. پس شما می توانید حتی برای گردن هم از این کرم استفاده نمایید.

بهترین کرم های روتین پوستی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی