|

ترنچ کت ترندی ۱۴۰۲ چه تفاوتی با ترنچ کت ساده دارد؟

این روزا اگه گفتی چه مانتویی جوابه؟! ترنچ کت قطعا مناسبه ولی به نظرت ترند 1402 چیه؟

ترنچ کت

معرفی انواع ترنچ کت و بارونی و انواع مانتو پاییزه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های مانتو و پالتو، فرق ترنچ کت و بارانی و خرید ترنچ کت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه افراد با تغییر فصل و تغییر شرایط آب و هوایی شروع به تغییر استایل و لباس های خود می کنند زیرا لباس های فصل گذشته دیگر با شرایط آب و هوایی فصل جدید قابل استفاده نخواهد بود دقیقا مانند این روزهای خنک و پایانی تابستان که نوید شروع فصل زیبایی پاییز را برایمان می آورد. مدت زیادی است که ترنچ کت‌ ها از اصلی‌ ترین آیتم‌ ها برای لباس‌ های پاییزی و زمستانه‌ به شمار می‌ روند. سبکی، ضد آب بودن، بروز بودن و ست شدن راحت با استایل‌ های مختلف باعث شده هر فرد بتواند از ترنچ کت استفاده کند. این مدل کت‌ برای هر دو جنسیت (زن و مرد) قابل استفاده است و در سایز، جنس و رنگ‌ های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌ شود. البته قبل از خرید ترنچ کت پیشنهاد می کنیم ابتدا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و با مدل های ترندی و جدید این بارونی زیبا آشنا شوید زیرا در این حالت می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ترنچ کت، پوششی بارانی و دارای کمربند، دو ردیف دکمه و بند روی شانه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تاریخچه استفاده از این کت‌ ها به سال‌ ها پیش در جنگ جهانی اول می‌ رسد که نام این لباس هم برگرفته از همین موضوع است. جزئیات نظامی ترنچ کت مانند سر دوش‌ ها دلیلی بر استفاده از این نوع پوشش توسط ارتش بریتانیا بوده است و حتی انتخاب نوع پارچه که گاباردین است هم برگرفته از آن زمان می باشد؛ زیرا گاباردین نوعی پارچه ضد آب است که نظامیان برای حفظ خود از سرما و رطوبت لباس های خود را از این نوع پارچه تهیه می کردند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های ترنچ کت آشنا شوید.

فرق ترنچ کت و بارانی

فرق ترنچ کت و بارانی

ترنچ کت کراپ؛ ترند جذاب 1402 چه زمستون چه تابستون!

امروزه ترنچ کت ها از پارچه های گاباردین، چرم، پشم، پوپلین، پنبه و کتان ضدآب تهیه می شوند و می توان گفت نسبت به نوع قدیمی و نظامی اولیه دارای تنوع مدل بیشتری هستند. ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوع ترندی و جدید این مدل بارونی ها نوع کراپ آن ها است. از آنجایی که کراپ ها به هر شکل و صورتی از شروع سال 1402 در دنیای مد بسیار دیده شدند و جزو ترندهای پر استقبال قرار داشته اند، در فصل پاییز هم شاهد کت های کراپ و یا حتی ترنچ کت های کراپ هستیم که به جرات می توان گفت جزو ترندهای جذاب و زیبای پاییز هستند. پس اگر می خواهید پاییز امسال را ترندی و شیک بگذرانید بهتر است تا یک ترنچ کت کراپ انتخاب نمایید و آن را با یک شومیز پشمی ست کنید تا استایلی گرم و پاییزه به سبک 1402 را تجربه کنید.

فرق ترنچ کت و بارانی

فرق ترنچ کت و بارانی

ترنچ کت بلند؛ پاییز کلاسیکم قشنگه

یکی از آیتم های پر طرفدار که هیچ وقت نه دمده میشه نه میشه گفت قدیمی شده ترنچ کت بلند است. شما در هر زمانی از عمر خود که باشید و هر سنی که داشته باشید می توانید در فصل پاییز یک ترنج کت بلند را انتخاب کنید و شیک و کلاسیک به نظر بیایید. البته دقت کنید که آیتم های مکمل و اکسسوری هایی که برای استایل خود انتخاب می کنید می توانند بر روی سبک استایل شما تاثیر زیادی بگذارند. پس اگر به دنبال استایل رسمی و مجلسی هستید بوت های پاشنه بلند و نوک تیز را به همراه یک لگ شاین انتخاب نمایید و استایل خود را تکمیل کنید؛ ولی اگر به دنبال نیمه رسمی پوشیدن هستید بهتر است تا یک بوت چلسی را با لگ چرم امتحان کنید تا استایلی نیمه رسمی  یا به نوعی اسمارت کژوال داشته باشید.

فرق ترنچ کت و بارانی

فرق ترنچ کت و بارانی

ترنچ کت میدی و میانه؛ اگه دانشجویی حتما یه دونه بخر

یکی از مدل های جذاب ترنچ کت را میتوان نوع میدی و میانه آن دانست این نوع ترنچ کت نه به اندازه نوع بالایی بلند است که جلوی دست و پای شما را بگیرد و نه انقدر کوتاه است که نتوان تنها از آن استفاده کرد، پس می توان گفت یک نوع ترنچ کت میانه است که شما می توانید حتی برای سرکار یا دانشگاه از ان استفاده کنی و استایلی رسمی و در عین حال راحت را تجرب نمایید. اگر پاییز امسال را کمی جذاب تر از سال های دیگر می پسندید این مدل ترنچ کت به همراه یک شلوار مام فیت وکتونی می تواند استایل شما را جذاب کند.

فرق ترنچ کت و بارانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها