|

استایل های پریناز ایزدیار

رازهای خوش استایل بودن پریناز ایزدیار؛ سوگلی سریال جیران خودش یه پا استایلیسته

استایل های پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار را می‌توانیم از آن دسته بازیگرانی بدانیم که در چند سال اخیر هم در بازیگری و در انتخاب لباس و استایل بسیار موفق عمل کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پریناز ایزدیار را می‌توانیم از آن دسته بازیگرانی بدانیم که در چند سال اخیر هم در بازیگری بسیار موفق عمل کرده و هم بارها ثابت کرده که می‌تواند لباس‌ های زیبا را به متفاوت‌ ترین شکل ممکن، به گونه‌ای که هم شیک و هم ترندی باشد، بپوشد. این بازیگر جوان متولد ۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در شهر بابل در استان مازندران است و به دلیل علاقه اش به بازیگری در سال ۸۵ در تست بازیگری شرکت کرد و برای بازی در فیلم سینمایی «یک مرد، یک شهر» ساخته حسن هدایت پذیرفته شد. شاید این شروع و ورود این بازیگر جوان و محبوب باشد ولی همه ما آن را از نقش ارغوان در سریال زمانه به یاد داریم و امروزه هم با شنیدن نام اون به یاد سریال جیران و یا شهرزاد می افتیم. پریناز ایزدیار در سریال جریان در نقش سوگلی ناصرالدین شاه ایفای نقش می کند.

در ادامه این مقاله با چندتا از جذاب ترین و شیک ترین استایل های این بازیگر بیشتر آشنا خواهید شد، با ما همراره باشید.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

سوگلی آبی پوش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

پریناز ایزدیار در روز هشتم مراسم جشنواره فیلم فجر یک اورال مخمل و به رنگ آبی به تن داشت که بسیار خیره کننده و زیبا بود. این استایل پریناز ایزدیار یکی از جنجالی ترین و در عین حال شیک ترین استایل های آن بود که باعث سر و صدای بسیاری شد. به عکس پایین دقت کنید یکی از دلایل جذابیت این بازیگر جوان این است که او با ظرافت و دقت کامل از اکسسوری و یا آیتم های رویی استفاده کرده است. پریناز ایزدیار برای رویه یک ژیله کوتاه مشکی به تن کرده بود و از یک کمربند پهن برای بستن کمر و کیف مشکی آبی استفاده کرده بود که بسیار هوشمندانه بود.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

استایل رنگی رنگی پریناز ایزدیار در اکران فیلم سرخ پوست

عموما استایل‌ های این بازیگر خانم شسته و رفته و منظم هستند و استفاده چندانی از تزیینات و عناصر حاشیه‌ ای در استایلش ندارد. ولی جالب است بدانید که این بازیگر جوان  با استایل جنجالی و رنگی رنگی خود در مراسم اکران فیلم مغز و استخوان ثابت کرد که همیشه اینگونه هم نیست. پریناز ایزدیار  در این مراسم با یک مانتوی سنتی و سبز رنگ حضور پیدا کرد، این مانتو بلند دارای طرح های گل گلی ترکمن بود و در قسمت پایین چین های ریز و ظریفی داشت. پریناز ایزدیار در این استایل خود هم باز مثل همیشه با یک انتخاب هوشمندانه استایل خود را تکمیل کرد و برای زیر مانتو یک پیراهن بلند مشکلی پوشیده بود.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

استایل زمستانی پریناز ایزدیار در اکران سریال جیران

پریناز ایزدیار در استایل زمستانی و پاییزه هم مانند دیگر استایل های خود در انتخاب لباس با دقت و وسواس عمل کرده است. سوگلی ناصرالدین شاه در این مراسم یک پانجو فوتر چهارخونه پوشیده بود و در قسمت کمر آن را با کمربند زرد رنگ پهنی جمع کرده بود تا مدل بی نظیر لباسش را بیشتر به رخ بکشد. جالب است بدانید یکی از ترفندهای قد بلند دیده شدن پوشیدن شلوار بلند و دمپا است و این بازیگر جوان در این استایل پاییزی یک شلوار پشمی بلند طوسی به تن داشت که در قسمت دمپا روی کفش های پاشنه بلند و طوسی اش افتاده بود.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

دو استایل برتر پریناز ایزدیار در اکران ملاقات خصوصی

پریناز ایزدیار دوتا از شیک ترین و مدرن ترین استایل های خود را در مراسم اکران فیلم ملاقات خصوصی به تماشا گذاشت. او یک بار با یک مانتوی بلند بنفش کارشده و مجلسی و بار دیگر با یک مانتوی طوسی جلوباز حاضر شد. یکی از دلایل جذابیت استایل بنفش این بازیگر جوان استفاده از اکسسوری، شال و پیراهن زیره مشکی است. پریناز ایزدیار در این استایل خود یک دستبند طلایی پهن و دارای طرح های هم شکل مانتوی خود به دست داشت که این دستبند زیبایی ظاهر او را دو چندان کرده بود.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها