|

برا تور ارمنستان کافیه یه بلیط اتوبوس بگیری و بس؛ وسط شهر سر از دل کوه درمیاری کپ کنی

تور ارمنستان برای اون دسته از افرادی که علاقمند هستن یه سفر خارجی با قیمت مناسب داشته باشن به علت برگزاری زمینی این تور بسیار مناسبه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی که هزینه های سفر داخلی با سفر خارجی یه جورایی برابری میکنه انتخاب شما چیه؟ مسلما اکثرمون ترجیح میدیم که یه مقدار هزینه ی بیشتری صرف کنیم و پا به فراتر از مرزها بذاریم و توی پاسپورتمون یه مهر خارجی بزنیم و مردم و فرهنگ های متفاوت با خودمون رو ببینیم و برای خودمون خاطرات خوشی بسازیم. یکی از مقاصد گردشگری که برای این منظور برای ما ایرانی ها وجود داره تور ارمنستان هست که با وجود نزدیکی این کشور به ایران اگر برای یکبار هم که شده اون رو نبینیم انگار که باخت داده باشیم!

مسئله ی دیگه ای هم که وجود داره این هست که شما وقتی در ابتدا سفرهای خارجی خودتون رو از کشورهای نزدیک و همسایه شروع میکنید یه جورایی تجربه ی بیشتری پیدا میکنید برای رفتن به سفرهای دورتر بنابراین رفتن به تور ارمنستان میتونه سرشار از جذابیت باشه براتون خصوصا اگر به عنوان اولین سفر خارجیتون میخواهید اون رو ثبت کنید. هزینه های این تور هم در مقایسه با تورهای رایجی که وجود داره کمتر هست و میشه بهش به عنوان یه تور اقتصادی هم نگاه کرد که حالا در ادامه بیشتر راجبه شرایط تور ارمنستان براتون میگیم که پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید.

تور ارمنستان

زمینی بریم تور ارمنستان یا هوایی؟

برای این سفر این موضوع رو باید در نظر بگیرید که تور های هوایی به ارمنستان حتی در مواقعی که تخفیف میخورن با تورهای زمینی ارمنستان متفاوت هستن از نظر قیمت و به همین خاطر هست که خیلی ها علاقمند هستن که تور ارمنستان رو زمینی برن، یعنی لازم به ذکر هست که در صورت زمینی رفتن به این کشور حتی با وجود بودجه ی محدود هم شما میتونید توی هتل های پنج ستاره ی این کشور اقامت داشته باشید اما در صورت انتخاب یه تو هوایی با همون مقدار بودجه احتمالا بتونید توی هتل های سه الی چهار ستاره اقامت داشته باشید. اما زود به مقصد میرسید یعنی در عرض یک الی یک و نیم ساعت.

اما بگیم از معایب تور زمینی که در طول اون امکان داره که وقت زیادی از شما بابت ایجاد مشکلات در سیستم های مرزی مثل قطعی برق هدر بره و برخی از مواقع هم پیش میاد که اتوبوس توی ترافیک طولانی و یا برف گیر کنه که بازهم تلف شدن وقت و انرژی رو به همراه داره ولی خب مسیر زیبایی های منحصر به فردی داره که میتونید با دیدن اون ها لذت ببرید.

تور ارمنستان

تور ارمنستان ویزا میخواد؟

در خصوص اخذ ویزا برای موندن در ارمنستان برای ایرانیها باید بگیم که این کشور امکان اقامت نود روزه رو بدون داشتن ویزا برای ایرانی ها فقط با داشتن پاسپورت فراهم کرده اما به علت محدودیتی که در تعداد پروازها از ایران به این مقصد وجود داره تورهای هوایی فقط سه، چهار و نهایتا هفت شبه هستن و به همین علت هم در صورتی که بخواهید تور ارمنستان هوایی برای لحظه ی آخر پیدا کنید هم ممکن نیست. ولی یکی دیگه از مزیت های تور زمینی همین هست که شما با این محدودیت زمانی مواجه نیستید.

تور ارمنستان

بهترین فصل برای تور ارمنستان

برای این که بگیم بهترین فصل برا تور ارمنستان کدوم فصل هست باید چند تا نکته رو در نظر گرفت، مثلا اگر مایل هستید که تو یه فصل مناسب و با آب و هوای معتدل برید ارمنستان آخرای بهار و یا اوایل پاییز میتونه بهترین زمان باشه، چرا که توی این دو زمان هوای ارمنستان بسیار معتدل هست و میتونید از اون لذت ببرید و این روز هم بگیم که طبیعت این کشور توی بهار بینظیر و حسابی دیدنی هست که میتونه برای شما خاطره ی خارق العاده ای به وجود بیاره.

اما بگیم از فصل تابستون برای سفر کردن به این کشور که اونقدرا که باید و شاید مناسب نیست چون آفتابش خیلی تیز میشه و یه مقدار گشت و گذار رو سخت میکنه و زمستون هم که سرما یه مقدار داستان سازه ولی خب این سرما در حدی نیست که بشه گفت تور ارمنستان رو در این فصل به کلی ناممکن کنه. بنابراین میشه گفت زمستون برای اون دسته از افرادی که دوست دارن حس و حال کریسمس رو تو یه کشور خارجی ببینن فوق العاده هست و از طرفی هم میتونن توی بلک فرایدی حسابی خرید های تخفیف دار داشته باشن.

تور ارمنستان

قیمت تور ارمنستان

همونطور که متوجه شدید میتونید تور ارمنستان رو به شکل هوایی و زمینی شرکت کنید که انتخاب همین موضوع میتونه مقدار زیادی روی قیمت و هزینه های این تور تاثیرگذار باشه به طور کلی قیمت تور ارمنستان رو میشه به چند عامل وابسته دونست که عبارتند از: نحوه ی حمل نقل، مدت زمان اقامت، مکان اقامت و زمان تور. که با ایجاد تغییر در این عوامل بسته به تغییر قیمت هم تغییر میکنه حالا یا بیشتر میشه و یا کمتر. در حال حاضر قیمت پایه ی تور ارمنستان به صورت هوایی و سه شبه تو یه هتل سه ستاره از 11.990.000 تومن شروع میشه.

تور ارمنستان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی