|

باورت میشه برای تور مالدیو ویزا نمیخوای / صفر تا صد سفر به این جزیره خوشگل رو بدون

تور مالدیو از جذاب ترین سفرهایی هست که هر کسی میتونه توی زندگیش اون رو امتحان کنه چرا که این یه سفر عادی نیست بلکه یه دنیای جدیده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا این روزها بیشتر از هر زمانی اسم یه جزیره توی اینستاگرام به گوشتون خورده باشه که اسم این جزیره مالدیو هست و خیلی ها این روزها به دنبال تور جزیره ی مالدیو هستن برای یه سفر لاکچری، چون مالدیو علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که داره یه موضوع دیگه ای که در خصوصش وجود داره که هر کسی نمیتونه در این جزیره اقامت داشته باشه و از این منظر میشه به عنوان یه سفر لوکس و اعیونی بهش نگاه کرد. آب و هوای این جزیره چه توی تابستون و چه توی زمستون به علت بودن روی خط استوا گرم هست.

به طور کلی مالدیو از جاهایی هست که توی فصل تابستون خیلی شلوغ میشه و مملو از توریست و گردشگر هست که به دلیل استقبال بالای مردم از این جزیره هزینه های تفریح و اقامتش بسیار بالاست و جالبه که تقاضا به علت داشتن آب و هوای خوب حتی تو زمستون هم افت نمیکنه و به نظر خیلی ها زمستون بهترین زمان رفتن به این مسافرت ماجراجویانه هست چرا که دمای هوا بسیار معتدله و البته که به علت کم بودن گردشگر در این فصل هزینه ها کاهش پیدا میکنن، حالا در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

تور مالدیو

جاذبه های دیدنی و گردشگری مالدیو

مسلما تا به امروز از طریق اینستاگرام یه عالمه عکس زیبا از این جزیره دیده باشید و باید بهتون بگیم که این جزیره بهترین مکان برای ثبت عکس های رویایی و فوق العاده از یه طبیعت بکر و ناب هست و برای همین مقصد خیلی از عروس و دامادها برای ماه عسل به شمار میره، چرا که این جزایر با نارگیل و نخل پوشونده شدن که صحنه های خارق العاده ای از طبیعت رو به نمایش میذارن.

از طرف دیگه سواحل فوق العاده ی مرجانی اونها که با شن های سفید پوشیده شدن وجود داره که میشه ماهی های نادر و دلفین ها رو توی آب و با پاهای برهنه روی این شن ها تماشا کرد. شاید براتون باورکردنی نباشه ولی به قدری مناظر این جزیره لوکس و خاص به نظر میرسن که شاید در نگاه اول وقتی به عکس های مربوط به اون ها نگاه کنید حس کنید که فتوشاپ هستن در حالی که یه تکه از بهشت در مالدیو نهفته شده!

علاوه بر این شما میتونید با سفر به این بهشت کشف شده جاذبه های گردشگری دیگه ای رو هم ببینید مثل مسجد جامع ماله که از سنگ های مرجانی ساخته شده، موزه ملی، بازار ماهی ماله، مقر مولی آگ و… از دیگر نقاط توریستی مربوط به این جزیره هستن.

مالدیو684848

بهترین مرکز خریدهای مالدیو

مالدیو در اصل یه کشور جزیره ای هست واقع شده در اقیانوس هند و و پایتختش ماله هست و به علت جاذبه های گردشگری فوق العاده و بیشماری که داره به عنوان یکی از بزرگترین مقاصد توریستی در دنیا بشمار میره اما برای اون دسته از افرادی که طبیعت رو در کنار مدرنیته میخوان هم باید بگیم که شاید این جزایر اونقدرا که باید در این موضوع پیشرفته نباشن ولی یه سری فروشگاه ها دارن که شما میتونید از اون ها سوغاتی خریداری کنید.

بنابراین بهتره اگر به این کشور سر زدید حتما ساعاتی رو هم به خرید و دیدن فروشگاه های اون اختصاص بدید تا بیشتر با فرهنگ مردمش آشنا بشید و بتونید برای عزیزانتون هم یه سری یادگاری های زیبا از این کشور تهیه کنید و اون ها رو غافلگیر کنید و البته که برای خودتون هم یه سری یادگاری ها از این سفر هیجان انگیز داشته باشید که با دیدنشون لبخند به لبتون بیاد و یادی از سفر دل انگیزتون کنید.

تور مالدیو

نحوه ی گرفتن ویزای مالدیو

یکی از دلایلی که باعث میشه که مالدیو یه مقصد عالی برای گردشگرهای ایرانی به حساب بیاد این هست که برای اخذ ویزای این کشور مشکلی برای ایرانی ها وجود نداره و سفر توریستی به این کشور نیازی به اخذ ویزا نداره و ویزای این کشور که اگر بشه بهش گفت ویزا در اصل یه ویزای فرودگاهی هست!

بله تعجب نکنید، این ویزا اعتبار سی روزه داره و در لحظه ی ورود شما به فردوگاه این جزایر براتون صادر میشه؛ یعنی به این صورت که وقتی شما به فردوگاه بین المللی که توی پایتخت این کشور یعنی ماله هست میرسید یه فرم مخصوص برای ویزای مالدیو پر میکنید و یه هزینه ی ناچیز هم جهت صدور ویزا پرداخت میکنید و تمام.

تور مالدیو

هزینه ی تور مالدیو برای چهار شب

در خصوص قیمت تور مالدیو باید بگیم که شاید این تور نسبت به برخی از جاهایی که نزدیک به ایران هستن گرون تر باشه که این موضوع به خاطره هتل های لوکس و حمل و نقل به این کشوره و خب از ایران تا مالدیو مسیر طولانی هست و این هزینه رو افزایش میده و همچنین نیاز به ترنسفر از فردوگاه تا جزایر هم هست اما در حال حاضر قیمت تور مالدیو تو یه هتل ۴ ستاره و برای ۴ شب و با پرواز فلای دبی از قیمت ۴۱ میلیون تومن شروع میشه به بالا.

تور مالدیو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی