|

شومیز را چگونه ست کنیم؟

فرق نداره ماکسیمال یا ویبرانت شومیز همیشه به کارت میاد؛ معجزه ای به نام شومیز ساتن

شومیز ساتن

معرفی جدیدترین مدل های شومیز ساتن و راهنمای خرید انواع شومیز زنانه در شایانیوز، معروف ترین استایل های ماکسیمال زنانه با شومیز مجلسی و لینن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شومیز یکی از آیتم های استایل زنانه است که در هر حال و سبک از استایلی می تواند مانند فرشته نجات عمل کند، پس فرقی ندارد ماکسیمال، آاوانگارد یا کژوال می پوشید در هر حالت بهتر است همیشه چندتا از این لباس های دلبر را در کمد خود داشته باشید. امسال پیشنهاد ما به شما شومیز ساتن است، البته نه اینکه شومیز لینن و نخی را فراموش کنید ولی اگر استایل ترندی میطلبید شومیز ساتن را انتخاب کنید، البته قبل از خرید شومیز ساتن بهتر است تا این راهنمای انتخاب شومیز را تا انتها مطالعه کنید تا تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

هزاران ترکیب کژوال و یا رسمی وجود دارد که می‌ توانید با این لباس‌ های دکمه‌ دار خود امتحان کنید. شاید کمی عجیب باشد به نظرتان ولی آن ها را می‌توان زیر لباس پوشید یا حتی آیتم اصلی استایل‌ تان باشند. پس اگر برای انتخاب لباس برای یک مهمانی نیمه رسمی دو دل هستید بهتر است که یک شومیز ساتن را انتخاب نمایید و با توجه به سبک استایل خود آن را ست کنید. البته پیشنهاد ما انتخاب شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند زارا برای تکمیل این استایل است.

اکثر خانم ها یک لباس ساتن را به عنوان یک لباس شبانه ترجیح می دهند. ولی جالب است که بدانید طراحان دنیای مد امسال با طراحی و ارائه شومیز ساتن این کاربری را از روی این پارچه برداشته اند و آن را حتی به عنوان یک آیتم برای استایل کژوال معرفی نموده اند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل زنانه با شومیز ساتن و یا لینن آشنا شوید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

انواع شومیز ساتن و جایگاه آن در یک لوک

یکی از دغدغه های اصلی همه خانم جدا از انتخاب آیتم مناسب چگونه ست کردن آن در استایل است که می توان گفت تا حدودی ما اینجا هستیم تا این دغدغه را برایتان کم کنیم. در مورد شومیز ساتن همیشه به یاد داشته باشید که پارچه‌های ساتن چه مات و چه براق؛ بیش‌تر کلاسیک و رسمی هستند و برای همین باید در مکان و زمان مناسب پوشیده شوند. اولین نکته توجه به موقعیتی است که در آن قرار می‌ گیرید. پس اگر برای یک مهمانی رسمی آماده می شوید انتخاب یک شومیز ساتن به همراه یک شلوار پارچه ای یا دامن میدی ساتن می تواند انتخاب درستی باشد.

برای انتخاب کفش به قد خود دقت نمایید اگر قد بسیار بلندی دارید می توانید از کفش های تخت و رسمی استفاده کنید و اگر هم قد کوتاه یا معمولی ای دارید کفش پاشنه بلند قطعا انتخاب درست تری برایتان خواهد بود.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

درسته شومیز ساتن یه چیز دیگه است ولی شومیز لینن یادت نره

درسته که شومیز ساتن یکی از جدیدترین مدل های شومیز زنانه است که علاوه بر ترندی بودن استایل شما را رسمی و جذاب می کند، ولی از آنجایی که تابستان امسال هوای بسیار گرمی دارد بهتر است از شومیز لینن یا شومیز نخی غافل نشوید. برای مثال یک سفر تابستانی بیشتر از شومیز ساتن شومیز نخی میطلبه. پس فرقی نمی کند چه سبکی از استایل را به عنوان سبک شخصی استفاده می کنید در نهایت شما می توانید شومیز لینن را استفاده کنید، زیرا این شومیزها محدودیت رنگ و یا مدل ندارند و به راحتی با هر سبک و سلیقه ای جور می شوند.

فراموش نکنید که تن خور شومیز لینن صد برابر سبک تر و خنک تر از شومیز ساتن است و می توان گفت شما با انتخاب این شومیز، تابستانی خنک و راحت را تجربه خواهید کرد.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

شومیز ساتن به سبک ماکسیمال، ترندهای جذاب سال را بشناسید

یکی از جدیدترین مدل های شومیز سات را می توان شومیز ساتن به سبک ماکسینال دانست، این شومیز ها دارای تن خوری راحت و در عین حال شیک هستند و برای استایل های ویبرانت و ماکسیمال پیشنهاد می شوند. از آنجایی که امسال لباس های پترن دار بسیار ترند شده اند و ما حتی شاهد نمونه های جذابی مانند شلوراهای بگ طرح دار در دنیای مد 2023 هستیم، می توان گفت لباس های دیگری مانند شومیز طرح دار هم یک آیتم ترندی و مدرن محسوب می شود که می تواند به طور کلی حال و هوای استایل شما را عوض کند. البته از ست کردن و استفاده این دو آیتم در کنار هم جدا پرهیز کنید زیرا آن ها باید با آیتم های مکمل ساده ست شوند.

شومیز ساتن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها