|

تابستون امسال چه رنگ هایی بپوشیم؟

روزهای آخر تابستون تا میتونی مانتو سبز و نارنجی بپوش؛ پاییز خبری از این مانتوها نیستا

مانتو سبز

جدیدترین مدل های مانتو سز و نارنجی به همراه عکس در شایانیوز؛ معرفی استایل ترندی سال با مانتو مخمل سوزن دوزی و مانتو لینن سوزن دوزی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه دوست دارند در تابستان رنگ های روشن بپوشند؛ البته شاید به این دلیل است که استفاده از رنگ های مختلف بسیار شاد و مفرح است و انرژی خوبی به شما می دهد. دلیل دیگر استفاده از رنگ های روشن را می توان این دانست که این رنگ ها گرمای کمتری را جذب می کنند. از آنجایی که امسال هم بیش ار سال های قبل تابستانی گرمی را دارم تجربه می کنیم پوشیدن رنگ های تیره در این فصل اصلا توصیه نمی شود زیرا این رنگ ها گرمای تابستان را برای شما دو چندان می کنند. پس اگر می خواهید استایلی تابستانی ولی در عین حال خنک و جذاب را تجربه نمایید انتخاب مانتو سبز یا مانتو زرد می تواند تا حد زیادی انتظارات شما را برآورده کند.

مانتو سبز، مخصوصا سبز زارا یکی از مانتوهای ترند و جذاب سال نیز محسوب می شود که برای استایل تابستانی 1402 شما را همراهی می کند. البته فراموش نکنید که برای داشتن ست مانتو سبز نیاز است ابتدا رنگ های مکمل رنگ سبز را بشناسید و در ادامه با انتخابی درست استایل خود را از این رو به آن رو کنید.

البته برای داشتن استایلی جذاب در دل تابستان نه تنها باید در انتخاب مانتو سخت گیر باشید بلکه در انتخاب دیگر آیتم ها و یا حتی اکسسوری ها هم باید وسواس به خرج دهید. برای مثال صندل های بندی و یا عینک آفتابی های فریم رنگی می توانند آیتم های تاثیرگذاری بر روی استایل شما باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل تابستانی با مانتو سبز و یا زرد آشنا شوید.

ست مانتو سبز

ست مانتو سبز

جسورا به جای مانتو سبز، مانتو قرمز یا نارجی بپوشید

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم تابستان گرم‌ ترین فصل سال است که تحمل گرمای شدید آن برای بسیاری از افراد طاقت‌ فرسا است. به همین دلیل توصیه می‌ شود که در این فصل از پوشیدن لباس‌ های رنگ تیره اجتناب کنید؛ زیرا گرمای بسیاری را جذب کرده و منجر به افزایش دمای بدن می‌ شوند. پس بهترین انتخاب برای شما می تواند یک مانتو با رنگ سرد و روشن باشد، به همین خاطر است که مانتو سبز اولین انتخاب می تواند باشد. البته فراموش نکنید که اگر می خواهید استایلی متمایز و جذاب داشته باشید بهتر است از رنگ های نارنجی و لیمویی استفاده کنید، زیرا مانتو سبز می تواند خیلی از خانم ها باشد.

اگر بخواهید بیشتر تمایز را احساس کنید پیشنهاد ما برایتان انتخاب یک مانتو قرمز است، البته می توانید از ترکیب سفید با قرمز کمک بگیرید تا استایل جذاب تری داشته باشید.

ست مانتو سبز

ست مانتو سبز

یادت نره مانتو سبز پای ثابت استایل های لوکس و اشرافی تابستانِ

یکی از رنگ های جذاب و ترند امسال را می توان سبز زمردی یا زارا دانست، پس انتخاب یک مانتو سبز زارا می تواند برای استایل تابستانی شما گزینه مناسبی باشد. رنگ سبز می‌تواند نمادی از علاقه به طبیعت یا تمایل به آرامش باشد. علاوه بر سبز زیتونی، سبز زمردی هم یکی از رنگ‌ های پرطرفدار برای تابستان است که در صورت ترکیب شدن با رنگ‌ های تیره به جای ست شدن با رنگ‌ های روشن و براق کارایی بسیاری برای این فصل خواهد داشت. اگر می‌ خواهید به این ترکیب رنگ‌ های دیگری را اضافه کنید اکسسوری‌ هایی به رنگ‌ های سفید، طلایی یا قهوه‌ای را انتخاب کنید.

ست مانتو سبز

ست مانتو سبز

بعد از مانتو سبز، صورتی باربی را فراموش نکنید

شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی با ساخت فیلم جدید باربی یکی از رنگ هایی که در تمام دنیای مد دوباره بسیار با شکوه ظاهر شد صورتی باربی است. پس اگر به جای استایل لوکس با مانتو سبز به دنبال یک استایل دخترانه و عروسکی هستید بهتر است یک مانتو صورتی باربی انتخاب کنید. البته برای انتخاب رنگ صورتی بهتر است تا به رنگ پوست خود هم دقت کنید زیرا این رنگ به خیلی از پوست ها نمی آید.

برای مثال افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند، می‌توانند هر رنگی از صورتی را بپوشند؛ اما افرادی که رنگ پوست روشنی دارند باید تناژهای تیره‌ تری از صورتی را برای جلوگیری از سفید شدن بیش از حد انتخاب کنند. برای استایل‌ های غیر رسمی به دنبال تناژ روشن‌ تر صورتی باشید، سپس آن را با تناژ‌های زیتونی، قهوه‌ ای و برنز گرم ترکیب کرده و به همراه شلوار جین روشن یا کت جین ست کنید.

ست مانتو سبز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی