|

دامن را چگونه ست کنیم؟

استایل تابستونی با دامن لینن یه چیز دیگه است؛ ست کردن دامن با مانتو مثل شلوار نیستا!

دامن لینن

معرفی چندتا از استایل های ترند تابستان 1402 از مانتو دامن لینن گرفته تا کفتان؛ کلی ایده و پیشنهاد جذاب برای انتخاب مانتو با دامن در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه خانم ها تا حدودی ست کردن و انتخاب مانتو با شلوار را بلد هستند و می تواند در حد یک استایل کژوال و معمولی لباس های خود را ست کنند ولی اگر می خواهید تابستان امسال را به روش ترندی لباس انتخاب کنید بهتر است ست کردن دامن لینن با مانتو را بلد باشید. فراموش نکنید که داشتن استایل زیبا و هماهنگ چه با دامن لینن چه شلوار در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیاییم. اما برای این تاثیرگذاری باید اصول صحیح لباس پوشیدن را بدانیم در غیر اینصورت نمی توانیم ظاهری آراسته داشته باشیم.

دانستن درباره اصول و روش های ست کردن دید ما را نسبت به رنگ ها، جنس پارچه ها، موقعیت ها و… هرچیزی که باعث بهتر دیده شدنمان می شود را باز می کند. به یاد داشته باشید که قوانین ست کردن دامن با شلوار در استایل کمی تفاوت دارد و شما بریا ست کردن دامن در استایل باید دانستنی های لازم را بدانید تا علاوه بر اینکه استایلی راحت و تابستانی را تجربه می کنید، استایلی ترندی و شیک داشته باشید.

پس اگر نمی دانید دامن لینن با چه مانتویی ست می شود، خوب است که بدانید مانتو لینن یا کنفی که دوتا از ترندهای جذاب سال هستند برای تکمیل استایلی که در آن دامن استفاده شده است مناسب هستند. ست کردن دامن لینن و یا دامن های نخی کمی سخت تر از دامن های مجلسی است زیرا، این دامن ها ظاهری مجلسی ندارند که با مانتوهای ژاکارد و یا مجلسی ست شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب تابستانی 1402 با دامن لینن آشنا شوید.

دامن لینن

دامن لینن

دامن لینن راسته و مانتو، تابستونو خاص تجربه کنید

یکی از استایل های جذاب و تابستانی امسال را می توان ست دامن لینن راسته با مانتو دانست، داشتن استایل تابستونی شیک برای هر خانم جوانی می تواند یک آرزو باشد، اگر به دنبال محقق کردن خواسته خود هستید می توانید با خرید یک دامن لینن و ست کردن اصولی آن با مانتو به آن برسید. پیشنهاد شایانیوز برای شما این است که دامن لینن خود را مانتو لینن ست کنید تا استایلی راحت داشته باشید.

به یاد داشته باشید که مانتو جلوباز همیشه برای دامن انتخاب درستی است، پس بهتر است برای تکمیل استایل خود به سراغ کت های کراپ و ترند جذاب امسال بروید. کت های لینن سوزن دوزی می توانند گزینه های مناسبی برای دامن لینن باشند، این مانتوها به استایل شما حالتی نیمه رسمی و شیک می دهند.

دامن لینن

دامن لینن

دامن لینن کلوش و مانتو کوتاه؛ زنانگی خود را به رخ بکشید

دامن های کلوش نوعی دامن هستند که معمولا برای استایل های رسمس و مجلسی استفاده می شوند، البته این به این معنا نیست که برای پوشیدن با مانتو گزینه مناسبی نباشند. شما فقط کافی است تا حدودی در ست کردن آن ها در استایل تابستانی دقت بیشتری داشته باشید.برای مثال دامن لینن کلوش می تواند به راحتی با کت های کوتاه لینن و یا حتی مانتوهای رویه نازک ست شود.

اگر دامن کلوش انتخابتان است بهتر تا از مانتوهای آزاد انتخاب کنید، فراموش نکنید که یک دامن کلوش با مانتو جذب و جلو بسته اصلا ظاهر مناسبی نخواهد داشت. پس تا می توانید از انتخاب مانتوهای جلوبسته با این دامن خودداری کنید و در عوض از مانتوهای آزاد و اورسایزِ قد کوتاه استقبال نمایید.

دامن لینن

دامن لینن

دامن لینن چیه برای استایل های رسمی تر دامن ساتن بپوشید

شومیز ساتن و یا دامن ساتن می توانند برای تابستان امسال گزینه های مناسب تری از دامن لینن باشند، زیرا ساتن یکی از ترندهای جذاب 1402 به شمار می آید. پس شما می توانید برای استایلی ترندی و جذاب از این پارچه دوست داشتنی استفاده کنید چه برای مانت چه برای دامن و یا حتی شلوار. پارچه‌ ساتن یکی از پارچه های پرطرفدار به خصوص در فصل‌ های بهار و تابستان است.

یکی از ویژگی های مثبت این نوع پارچه این است که این پارچه ها در رنگ های روشن و آبرنگی متفاوتی در بازار به فروش می رسند و شما می توانید به راحتی از آن ها برای ست کردن به همراه مانتو های خود استفاده کنید. البته فراموش نکنید که رنگ های نود و یا پاستلی این دلبرهای ترند 1402 بیشتر از رنگ های دیگر ترند شده اند.

دامن لینن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی