|

تابستون امسالچه مانتویی بپوشیم؟

معرفی سه مدل مانتو خنک برای این روزهای گرم؛ یادت نره جنس لباس از همه چی مهم تره

مدل مانتو خنک

معرفی سه مدل مانتو خنک برای این روزهای گرم تابستانی در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های مانتو لینن سوزن دوزی یا ست شومیز و شلوار بولدینگ و ترندی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با اومدن فصل تابستان، خانم‌ ها به دنبال مانتو هایی با جنس مناسب و خنک با طرح‌ هایی زیبا هستند. فراموش نکنید که مانتو‌‌ های تابستونی را باید به گونه ای انتخاب کنیم که علاوه بر احساس آزادی، راحتی و خنکی استایلی شیک و جذاب در تابستان داشته باشیم؛ امروزه انواع متنوعی از مدل‌ مانتو خنک زنانه اعم از آزاد، جلوباز، شومیزی، سوزن دوزی و… طراحی می‌ شود تا شما بتوانید با هر سلیقه‌ای بهترین خود در فصل گرما باشید. البته فراموش نکنید که انتخاب مدل مانتو خنک می تواند گاهی کار دشواری باشد زیرا بعضی از مدل ها را نمی توان از پارچه های خیلی خنک و سبک تهیه کرد.

در جواب باید بگوییم که بهتر است اولین اقدام شما این باشد که جنس های مناسب برای تهیه یک مانتو تابستانی را بشناسید. برای مثال پارچه لینن یکی از پارچه های مناسب برای تهیه مانتو آن هم هر مدل مانتو خنک می باشد. ولی فراموش نکنید که مانتو خنک و تابستانی جدا از جنس پارچه باید دارای مدل و طراحی راحت و آزادی هم باشد زیرا مانتوهای جذب هرگز نمی توانند گزینه های مناسبی برای این فصل از سال و شما باشند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بدون اغراق، مدل مانتو و نوع پارچه‌ آن هر کدام سهم 50 درصد از یک محصول را به خود اختصاص می‌دهند. پس بهتر است به یک اندازه در انتخاب مدل مانتو خنک به آن ها توجه شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل مانتو خنکو تابستانی آشنا شوید.

مدل مانتو خنک

مدل مانتو خنک

مانتو لینن، محبوب ترین مدل مانتو خنک و تابستانی 1402

قطعا اولین مدل مانتو خنک سال را می توان مانتو لینن نام برد؛ البته نه تنها امسال بلکه هر ساله این مانتو یکی از مانتوهای محبوب تابستان شناخته می شود. کتان یکی از انواع پارچه‌ هایی‌ست که مناسب فصل تابستان است. پارچه کتان انواع مختلفی دارد و از انواع آن می توانیم لینن را نام ببریم که امسال بخصوص اسم آن را زیاد شنیده‌ اید. البته بیشتر به نام لنین شهرت داشت که نام درست آن همان لینن است. در اصل لینن پارچه ای است که از الیاف کتان یا flax بافته می‌ شود، البته در بعضی از موارد هم به نوعی از پارچه کنفی لینن می‌ گویند.

پس اگر می خواهید تابستان امسال را خنک و در عین حال جذاب انتخاب نمایید بهترین گزینه به عنوان مدل مانتو خنک می تواند یک مانتو کتی لینن باشد که به همراه شلوار لینن ست و استایل شما را تکمیل نماید.

مدل مانتو خنک

مدل مانتو خنک

مدل مانتو خنک چیه؛ ست شومیز و شلوار بولدینگ یه پا یخ در بهشته

خب نوبتی هم باشد بعد از جذاب ترین مدل مانتو خنک یعنی مانتو لینن نوبت استایل ترندی سال است ست شومیز و شلوار بولدینگ یکی از استایل ها و یا لباس های تابستانی و راحت امسال هستند که به شما استایلی خنک و در عین حال راحت و شیک را هدیه می دهند. پارچه وال بولدینگ، یک پارچه خنک و سبک است که یکی از بهترین گزینه ها برای تابستون محسوب می شود. حال اگر می پرسید چرا در جواب باید بگوییم که پاچه وال طبیعی پارچه‌ ای است که به طور طبیعی و بدون دخالت انسان از پوست حیوانات، پیله کرم ابریشم و یا حتی دانه گیاهان ساخته شده است.

این نوع پارچه‌ ها معمولا قیمت بالاتری دارند چون دوام و کیفیت بهتری نسبت به پارچه‌ های مصنوعی دارند و چون طبیعی‌ است در مقابل اشعه فرابنفش هم تغییر رنگ ندارند و فوق العاده با بدن انسان سازگار می باشد.

مدل مانتو خنک

مدل مانتو خنک

این شما و این جذاب ترین مدل مانتو خنک

مانتو لینن و شومیز بولدینگ و بزار کنار جذاب ترین مدل مانتو خنک مانتو کوک دوزی هندیه! پس اگر برای تابستان امسال به دنبال یکی از جدیدترین مدل های استایل هستید بهتر است به عنوان هسته اصلی استایل مانتو کوک دوزی را انتخاب کنید تا هم خنک هم ترندی تابستان را تجربه نمایید. جالب است که بدانید پارچه لینن کوک دوزی هندی برخلاف اینکه سنگین به نظر می رسد، وزنی متوسط و تن خوری سبک دارد.  پارچه کوک دوزی معمولا از دو لایه سبک و نخی تشکیل می شود، در حقیقت این پارچه دو رو است و شما می توانید از این ویژگی آن نهایت استفاده را در طراحی لباس ببرید.

مدل مانتو خنک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها