|

آبی کاربنی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

معجزه رنگ آبی کاربنی در استایل؛ استایل تابستونی با آبی میچسبه چه آبی یخی چه کاربنی

مانتو آبی کاربنی

معجزه رنگ آبی کاربنی در استایل، معرفی جدیدترین استایل ها و رنگ های ترند تابستان 1402 به همراه نمونه عکس در سایت شایانیوز از مانتو گرفته وست

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید ندانید ولی این رنگ ها هستند که دنیای ما را زیبا و در عین حال جذاب کرده اند، لحظه ای دنیا را بدون رنگ تصور کنید آن وقت است که به قدرت رنگ ها پی خواهید برد. رنگ ها همانطور که در قسمت های دیگر زندگی ما نقش مهمی دارند در استایل و صنعت مد و فشن هم از جایگاه بالایی برخوردار هستند. جالب است که بدانید هر کدام از رنگ ها به یک روش تاثیر خاصی در ظاهر افراد می ‌گذارند. برای مثال آبی کاربنی یکی از رنگ‌ های سرد است که در چرخه رنگ از رنگ‌ های اصلی به شمار می ‌رود.

این رنگ، هم خانواده آبی کلاسیک است و می توان گفت در استایل تابستانی 1402 از محبوبیت زیادی برخوردار است. پس اگر می خواهید تابستان امسال  را ترندی و در عین حال شاد بگذرانید بهتر است به جای رنگ های خنثی و مرده از رنگ های شاد و جذابی مانند رنگ آبی کاربنی در استایل خود استفاده کنید. فرقی ندار که مانتو آبی کاربنی را انتخاب می کنید یا شلوارش را در نهایت شما باید برای ست کردن این رنگ جذاب از رنگ های دیگری کمک بگیرید که این رنگ ها هم به تنهایی می توان گفت رنگ های جذاب سال نیز محسوب می شوند.

رنگ آبی کاربنی نمادی از صلح و آرامش است و در ناخودآگاه افراد دریا و آسمان را تداعی می ‌کند. با پوشیدن مانتو آبی کاربنی چهره شما آرام و خونسرد به نظر می ‌رسد و همین نکته باعث می شود افراد با شما راحت تر باشند حتی در اولین برخورد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با رنگ آبی کاربنی آشنا شوید.

آبی کاربنی را چگونه ست کنیم؟

ترکیب جذاب و تابستانی آبی کاربنی با سفید را فراموش نکنید

هنگامی که می خواهید استایل تابستانی خود را با رنگ آبی کاربنی تکمیل نمایید بهتر است که بدانید برای حفظ تعادل دمای رنگ می‌ توانید از رنگ ‌های گرمی مانند قهوه ‌ای و نارنجی کمک بگیرید. زیرا نارنجی از تلفیق دو رنگ زرد و قرمز به دست می ‌آید و به عنوان مکمل رنگ آبی شناخته می ‌شود. البته این تا حدودی سلیقه ای ست، پس اگر آنقدر جسور نیستید که این رنگ را به عنوام مکمل آبی کاربنی انتخاب نمایید بهتر است تا برای تکمیل استایل خود از رنگ سفید استفاده کنید. فراموش نکنید که رنگ سفید رنگی خنثی است و با قرار گرفتن در کنار آبی کاربنی جلوه آن را برجسته ‌تر می‌ سازد.

آبی کاربنی را چگونه ست کنیم؟

آبی کاربنی را چگونه ست کنیم؟

رنگ نارنجی در کنار آبی کاربنی برای استایل تابستونی معجزه می کنه

رنگ نارنجی یکی از رنگ های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می آید و جزو رنگ های گرم طبقه بندی می شود. نارنجی رنگی است که برای توصیف غروب خورشید و آتش به کار می رود و مکمل آن، رنگ آبی کاربنی می باشد. این رنگ می تواند به رنگ آبی روح زندگی ببخشد و ترکیب بسیار زیبایی را به وجود آورد. شما می توانید از این رنگ برای اکسسوری نیز استفاده کنید و استایل خود را جذاب تر نمایید. البته فراموش نکنید که آبی کاربنی به تنهایی رنگ جذابی است و شما با انتخاب این رنگ به عنوان رنگ اصلی استایل خود باعث می شوید استایلی جذاب و شاد پیدا کنید مخصوصا اگر رنگ مکمل انتخابی نارنجی باشد.

آبی کاربنی را چگونه ست کنیم؟

آبی کاربنی را چگونه ست کنیم؟

مونوکرم آبی را امتحان کنید؛ از آبی کاربنی تا آبی یخی

استایل مونوکروم یا تک رنگ، یکی از استایل‌ های محبوب در جهان است که در بسیاری از نمایشگاه‌ های مد یا فشن شوها می ‌توان این استایل را مشاهده کرد. مونو به معنی یک و کروم که از کلمه کروماتیک می ‌آید و به معنی رنگ است. پس باید گفت که این نوع استایل در حقیقت پوشیدن لباس هایی از سر تا پا به یک رنگ است، البته شاید در ابتدا به نظرتان کار آسانی باشد ولی باید بگوییم که اصلا اینگونه نیست. شما برای انتخاب استایل مونوکروم ابتدا باید تمام طیف های مختلف رنگ انتخابی را بشناسید و در ادامه بدانید کدام یک برای چه آیتمی مناسب است. برای مثال کت و شلوار آبی روشن به همراه شال و کیف و کفش آبی کاربنی می تواند برای استایل تابستانی گزینه های مناسبی باشند.

آبی کاربنی را چگونه ست کنیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها