|

برند ژوور را بشناسید

معرفی کالکشن جذاب و تابستانی برند ژوور؛ برندی ایرانی و با کیفیت با طراحی اروپایی

برند ژوور

آشنایی با برند ژوور و کالکشن جدید و تابستانی این برند، معرفی جدیدترین برندهای ایرانی و با کیفیت به همراه محصولاتی که تولید می کنند و قیمت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برند ژوور برند جدید شرکت پرنیان مد است که پس از سال‌ ها همکاری با برندهای پریمیوم اروپایی و ترکیه‌ای نظیر بالیزا، تی فی، چیلیا و لفون و بهره‌ گیری از طراحی و کنترل کیفی آن‌ ها، از سال 1397 در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. طراحی و برش محصولات برند ژوور بر اساس الگوهای اروپایی است که با مواد اولیه درجه یک و مرغوب‌ ترین پارچه‌ های روز ترک تولید می‌ شوند. دوخت نهایی محصولات ژوور در مجهزترین کارخانجات داخلی و تحت نظر کارشناسان خبره برندهای خارجی تحت همکاری با شرکت پرنیان مد تولید می‌ شوند. شعار این برند آزادی انتخاب است که از طریق کیفیت و تنوع در محصولات به آن جامه عمل می‌ پوشاند.

انواع لباس مجلسی و روزمره زنانه، شومیز، پیراهن، شلوار، دامن و مانتو را می‌توان از محصولات ژوور نام برد. پس اگر برای تابستان امسال به دنبال یک برند ایرانی با کیفت با طراحی اروپایی و جذاب هستید می توانید مانتو برند ژوور را انتخاب نمایید تا خیالتان از انتخاب مانتو یعنی آیتم اصلی استایل خود راحت شود. برند ژوور دارای سه شعبه اصلی در تهران و کرج است که علاقه مندان به خرید حضوری می توانند از این مراکز دیدن نمایند.

البته لازم به ذکر است که به غیر از مانتو برند ژوور در کالکشن تابستانی خود از شومیزهای جذابی پرده برداری کرده است که می توان گفت جزو جذاب ترین مدل های شومیز زنانه نیز محسوب می شوند. به طور کلی ی توان گفت کالکشن جدید این برند تا حد زیادی از ترکیبی از خواسته های شما ساخته شده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با کالکشن تابستانی ژوور و خوب برند ژوور بیشتر آشنا شوید.

برند ژوور

برند ژوور

شومیز تابستانی 1402 به سبک برند ژوور

شومیز یکی از لباس های بسیار متفاوت و درعین حال شیک برای بانوان است که هم به عنوان یک پوشش رسمی برای مجالس و هم به عنوان یک پوشش اسپرت برای مهمانی های ساده از آن استفاده می شود. شومیز تابستانی 1402 به سبک برند ژوور یک شومیز ساتن و جذاب است که دارای تنوع بسیار بالایی از نظر طراحی و ترکیب بندی رنگ است، شما برای ست کردن این شومیز ها می توانید از شلوار های جذاب برند ژوور نیز استفاده نمایید تا استایلی شیک و ترندی را تجرب نمایید.

شومیز درواقع لباسی شبیه به لباس‌ های مردانه جلوباز است که حالا به شکل لباس زنانه  و جلوباز درآمده است به وسیله دکمه دقیقا مانند پیراهن مردانه بسته می شود. اگر شما شومیز را به زبان فرانسوی در گوگل جست وجو کنید یک گستره عظیم از لباس بانوان را برای شما می‌آورد.

برند ژوور

برند ژوور

مانتو برند ژوور؛ به این میگن مانتوی جذاب!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مانتو یا manteau یا روپوش نوعی پوشاک است که معمولا روی پوشاک دیگر ، استفاده می شود.  مانتوها در اوایل به‌ طور معمول، توسط کارگران ( احتمالا زن ) که در مشاغل پایین دست و مراقبتی که امکان کثیف شدن لباس در آن بالا بود ، پوشیده می‌ شدند . اما به شکل محدود توسط گروهی از اشراف اروپایی که مد متفاوتی داشتند هم پوشیده شد اند و همین باعث فراگیر شدن این لباس های زنانه شد.

البته همانطور که می دانید این روزها این لباس های به یکی از اصلی ترین آیتم های استایل زنانه مخصوصا در کشورهای مسلمان و خاورمیانه تبدیل شده اند، مانتو برند ژوور را می توان یک نمون جذاب از یک برند جذاب و ایرانی دانست که با کمک از الگوهای اروپایی بهترین طراحی را بریا تابستان امسال ارائه داده است.

برند ژوور

برند ژوور

شلوار تابستانی در خانه مد برند ژوور

یکی دیگر از لباس هایی که جنسیت ندارد و برای تکمیل استایل توسط هم خانم ها و هم آقایان زیاد استفاده می شود شلوار است. پس طبیعی ایت که برند ژوور که یک برند به نام و با کیفیت است برای تکمیل استایل مخاطبان خود نمونه های جذابی از شلوار تابستانی را در کالکشن خود داشته باشد. مانتو پوششی است که عمری طولانی را از سر گذرانده است و مدل‌ های زیادی را به خود دیده است ولی باور کنید که شلوار هم همین گونه است.

در این قسمت با چند نمونه شلوار ترند و جذاب از برند ژوور آشنا خواهیم شد که می توان گفت شلوار بگ و یا راسته دو نوع از جذاب ترین و محبوب ترین مدل های آن را تشکیل می دهند.

برند ژوور

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی