|

بهترین کرم های دور چشم دنیا را بشناسید

آشنایی با معجزه ای به نام کرم دور چشم؛ یادتون نره همیشه پیشگیری ارزان تر از درمانه!

کرم دور چشم

یکی از کرم های مهم در روتین پوست کرم دور چشم است زیرا پوست ناحیه چشم معمولا آسیب پذیرتر می باشد و زودتر از قسمت های دیگر دچار شکستگی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روتین پوستی یکی از روتین های جذاب است که معمولا هر خانم زیباپسندی برای حفظ سلامت پوست خود و داشتن چهره ای جذاب و شاداب آن را انجام می دهد. یکی از کرم های مهم در روتین پوستی کرم دور چشم است زیرا پوست ناحیه چشم معمولا آسیب پذیرتر می باشد و زودتر از قسمت های دیگر دچار شکستگی می شود. پس استفاده از کرم دور چشم را در روتین خود فراموش نکنید، زیرا کرم دور چشم مانند هر سرم ضد چروک دیگری برای پوست اطراف چشم مفید است. این کرم برای رفع تیرگی اطراف چشم که بسته به ژنتیک و عوامل محیطی مثل رادیکال های آزاد و اشعه های خورشید است، موثر است. از طرفی از پیری پوست اطراف چشم هم پیشگیری می کند. پس فراموش نکنید که نیاز نیست تا افتادن چروک در کناره های چشم خود منتظر استفاده این کرم بمانید، بلکه پیشنهاد ما این است که از سی سالگی به بعد برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک های ریز در گوشه های چشم از این کرم ها استفاده کنید.

پس فراموش نکنید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و همیشه پیشگیری هزینه کمتری هم دارد. برای مثال تزریق بوتاکس یا فیلر می تواند بسیار هزینه برتر باشد تا استفاده یک کرم دور چشم مناسب، البته درد و دوره درمان هم اگر اضافه کنید قطعا ترجیح خواهید داد که پیشگیری کنید تا درمان. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین کرم های دور چشم دنیا آشنا شوید.

کرم دور چشم

کرم دور چشم سیلک پیونی تاچا

فراموش نکنید که مراقبت های ناحیه دور چشم از دیگر بخش های پوست صورت متفاوت است چون هم حساس تر است و هم ظریف و نازک تر، در نتیجه استعداد بیشتری برای خشکی دارد و زودتر هم دچار چین و چروک می شود. حال که می دانید باید از کرم دور چشم در روتین پوستی خود استفاده کنید به نظرتان چه نوع کرمی برایتان مناسب است؟ پیشنهاد ما برایتان کرم دور چشم سیلک پیونی تاچا است، این کرم بافتی بسیار نرم و منحصر به فردی دارد که هنگام استفاده به راحتی ذوب و جذب پوست می شود و قدرت بالایی در رطوبت رسانی دارد. کرم دور چشم تاچا خطوط و چروک ها را محو می کند و پوست نرم و صاف می شود، این کرم با درخششی ملایم از ابریشم خالص، پف و تیرگی دور چشم را برطرف می کند و به تنهایی یا قبل از آرایش برای آماده کردن پوست حساس دور چشم قابل استفاده است.

کرم دور چشم

کرم دور چشم

کرم دور چشم لیفت دهنده شیسیدو

به عنوان دومین پیشنهاد می توان گفت که کرم دور چشم لیفت دهنده شیسیدو یکی از بهترین کرم های درو چشم دنیا محسوب می شود. این کرم مغذی آثار خستگی و افزایش سن را از روی پوست محو می کند تا پوستی درخشان و صاف داشته باشید. اما ویژگی ای که این کرم را متمایز می کند این است که او افتادگی پوست را درمان می کند و پوست را لیفت می دهد. چروک ها، پف و تیرگی دور چشم را از بین می برد و پس از یک هفته استفاده تاثیر این کرم را در رفع افتادگی پوست، کاهش تیرگی و چروک ها مشاهده خواهید کرد. پس اگی به دنبال یک کرم قوی در این حوزه هستید می توانید یک کرم کرم دور چشم لیفت دهنده شیسیدو را خریداری کنید و به صورت روزانه استفاده نمایید.

کرم دور چشم

کرم دور چشم

کرم دور چشم کلارنس

یکی دیگر از پیشنهادات ما در زمینه انتخاب کرم دور چشم کرم دور چشم کلارنس است، زیرا این کرم دور چشم کافئین گزینه ایده آلی برای کاهش پف و تیرگی دور چشم می باشد. علاوه بر آن بافت ژلی این کرم خطوط و چروک ها را صاف می کند و از پوست در مقابل آلودگی محافظت می کند. همچنین کافئین آثار خستگی روی پوست را هدف قرار می دهد و پوست را روشن می کند. پس اگر می خواهید از کرم دور چشم برای رفع تیرگی های پوست اطراف چشم استفاده کنید کرم دور چشن کلارنس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کرم دور چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها