|

تابستان چه مانتویی بپوشیم؟

مانتو کتی های کرپُ بزار کنار؛ تابستون چه کلاسیک چه کژوال، چه کت چه شومیز باید نخی باشه!

مانتو تابستونی

یکی از چالش‌ هایی که در فصل گرما خانم ها با آن رو به رو می‌ شوند، انتخاب لباس شیک و خنک است، البته دقت کنید چون انتخاب چنین لباسی سخت است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از آنجایی که یکی از چالش‌ هایی که در فصل گرما همه افراد مخصوصا خانم ها با آن رو به رو می‌ شوند، انتخاب لباس شیک و خنک است بهتر است که درباره استایل تابستانی اطلاعات کافی را داشته باشید. در واقع انتخاب و خرید لباس با ظاهر مناسب و خنک کمی سخت است و باید به نکاتی همچون جنس، رنگ و برند لباس نیز توجه کرد. پس مانتو کتی های کرپ و آستر دار بهاره را جمع کنید و ته کمدتان بگذارید زیرا این مانتوها اصلا برای استایل تابستانی گزینه مناسبی نیستند. اگر برایتان سوال شده است بدون مانتو کتی چطور می شود برای مهمانی و یا استایل های کلاسیک آماده شد؟ در جواب باید بگوییم که استایل مجلسی تابستان همان اصول و قواعد استایل کلاسیک بهاره را دارد فقط مانتوهایی که برای این استایل ها طراحی و تولید شده اند معمولا از جنس های نخی و خنک تهیه شده اند. پس اگر بدون اغراق بخواهیم بگوییم، مدل مانتو و نوع پارچه‌ آن هر کدام سهم 50 درصد از یک محصول را به خود اختصاص می‌ دهند.

اگر برای شما مهم است که بعد از مدل چه پارچه‌ ای در مانتوی انتخابی‌تان استفاده شده است بهتر است که ابتدا با پارچه های مناسب برای فصل تابستان آشنا باشید و در ادامه از ویژگی های مختلف آن ها مانند ایستایی، نوع الیاف و یا چروک پذیری آن ها آگاهی داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتوهای ترند سال آشنا شوید.

تابستون چه مانتویی بپوشیم؟

تابستون چه مانتویی بپوشیم؟

نگران استایل کلاسیک و رسمیت نباش جای کت کرپ کت لینن بپوش

قبل از این‌ که به معرفی انواع پارچه مناسب فصل تابستان مخصوصا برای مانتو بپردازیم باید چند نکته را بگوییم. اول این‌ که در مورد پارچه‌ های تابستانی قوانینی وجود دارد از جمله این‌ که رنگ‌ های تیره و مشکی را نباید در گرما پوشید، زیرا این رنگ ها باعث می شوند گرما را بیش از همیش احساس کنید  پس تا می توانید رنگ مانتوی خود را رنگ های روشن و یا از رنگ های پاستلی انتخاب نمایید. بعد از انتخاب رنگ مانتو ب سراغ انتخاب جنس مانتو بروید، پیشنهاد ما برای تابستن انتخاب یک مانتوی تابستانی و جذاب با پاچه لنین است. کت های لنین می توانند مانند مانتو کتی های دیگر استایل شما را شیک کنند ولی جالب است که شما زمان استفاده از آن ها احساس بهتری خواهید داشت.

تابستون چه مانتویی بپوشیم؟

تابستون چه مانتویی بپوشیم؟

مانتو شومیزی استایل تابستون فقط باید لینن نچرال باشه

یکی از ویژگی های مانتوهای تابستانی این است که این مانتوها بهتر است که جذب نباشند. لباس‌ های آزاد و اورسایز بیشتر مناسب تابستان هستند مخصوصا که امسال هم این مدل از لباس‌ها بسیار ترند هستند پس با خیال راحت از مدل‌ های آزاد لذت ببرید. پس شومیز یک گزینه مناسب برای استایل تابستانی و جذاب است زیرا هم تن خور راحتی دارد هم به بدن نمی چسبد. پس پیشنهاد ما برای استایل تابستانی 1402 انتخاب یک مانتوی شومیزی لینن نچرال است، لنین های نچرال رنگی کاهی و روشن دارند و به راحتی با همه رنگ های تابستانی و شاد ست می شوند.

تابستون چه مانتویی بپوشیم؟

تابستون چه مانتویی بپوشیم؟

کفتان نخی بپوشید؛ چه در سفر چه برای استایل روزمره

یکی از ترندهای جذاب تابستان را می توان مانتوهای کفتان و جذاب تابستانی دانست. این مانتوها معمولا از جنس های نخی و راحت تهیه می شوند و معمولا هم تن خور های آزاد و مناسبی دارند. نکته مهم دیگری که برای انتخاب مانتو در تابستان وجود دارد این است که اگر مکان زندگی شما جایی‌ است که با تابش مستقیم آفتاب سر و کار دارید، بهتر است لباس و یا پارچه ای را انتخاب کنید که تمام پوست شما را می پوشاند. پس از لباس‌ های کوتاه صرف نظر کنید و به جای آن‌ ها از انواع لباس‌ هایی که مردمان عرب به تن می‌ کنند استفاده کنید.

تابستون چه مانتویی بپوشیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها