|

اکسسوری های تابستانی کدامند؟

تابستون فصل اکسسوری های جذابی مثل بند عینک و انگشترهای بزرگه؛ اکسسوری های فصلُ بشناسید

اکسسوری های تابستونی

تابستان فصل استفاده از اکسسوی های مختلف است. خانم ها در کنار لباس های تابستانی به چند اکسسوری تابستانی نیاز دارند تا استایل شان تکمیل شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی اکسسوری ها هم مانند لباس ها و دیگر آیتم های استایل با فصل تغییر می کنند، از آنجای که تابستان از راه رسیده است، پس بهتر است که اکسسوری های تابستان را بشناسید تا بتوانید استایلی جذاب و زیبا را در این فصل تجربه کنید. اکسسوری های تابستانی دارای تنوع بیشتری نسبت به فصل های دیگر هستند پس دست خانم ها در انتخاب اکسسوری در این فصل بازتر از ایام دیگر است. فراموش نکنید که انتخاب اکسسوری مناسب با فصل مانند انتخاب صندل ها و کفش های تابستانی است که باعث خنک نگه داشتن پاها می شوند و استایل تان را تابستانی و به روز می کنند. پس استفاده از اکسسوری را دست کم نگیرید، آن ها استایل شما را از این رو به آن رو می کنند. زیورآلات اصلی ترین اکسسوری های زنانه هستند که در فصل تابستان هم استفاده از آن ها ضروری است، زیورآلاتی مانند گوشواره و دستبند کارتیه جدید که طرح های متنوع و خلاقانه ای دارند و یا بند عینک های رنگی رنگی و جذاب همگی می توانند استایل شما را کامل تر از آنچه که هست بکنند.

البته تابستان بدون خود عینک آفتابی هم اصلا شدنی نیست، عینک آفتابی فقط جنبه زیبایی ندارد بلکه بیشتر برای سلامت چشم ها از آن استفاده می شود. مدت ها عینک آفتابی های بزرگ مد بود اما امسال بهتر است از عینک های کوچک و باریک استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از اکسسوری های جذاب تابستانی آشنا شوید.

اکسسوری تابستونی

اکسسوری تابستونی

بند عینک آفتابی؛ تابستان را جذاب بگذرانید

بند عینک از آن اکسسوری‌ هایی است که در چند سال اخیر جایگاه ویژه‌ای برای خود در صنعت مد پیدا کرده است. این اکسسوری جذاب و تابستانی انواع مختلفی دارد و با طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این اکسسوری هم مانند خود عینک آفتابی در ابتدا برای کاربردی غیر زینتی طراحی شده است. بند عینک، بندی است که به دسته های عینک طبی یا عینک آفتابی متصل شده و باعث حمل و جا به جایی آسان تر آن خواهد شد. هدف از طراحی بند عینک این است افرادی که همواره حواس پرتی دارند و عینک خود را جا می گذارند عینک خود را همواره دور گردن خود به همراه داشته باشند. البته این بند به شما در حمل عینک های بزرگ و سنگین هم کمک می کند.

اکسسوری تابستونی

اکسسوری تابستونی

دستبند و انگشتر؛ تاثیر دست های ترندی را فراموش نکنید

همانطور که در قسمت بالاتر اشار کردیم زیورآلات اصلی ترین نوع اکسسوری زنانه است که در فصل تابستان هم استفاده از آن ضروری است، زیورآلاتی مانند دستبند و انگشتر های بزرگ که طرح های متنوع و خلاقانه ای دارند می توانند استایل ساده شما را تبدیل به یک استایل جذاب و در عین حال ترندی نمایند. مخصوصا اگر شما هم مانند بسیاری از خانم ها عادت دارید هنگام صحبت کردن دست های خود را تکان دهید بهتر است که از این اکسسوری ها غافل نشوید. این اکسسوری ها شاید ریز و ناچیز به نظر بیایند ولی روی ظاهر شیک و جذاب شما تاثیر زیادی خواهند داشت.

اکسسوری تابستونی

اکسسوری تابستونی

گوشواره های رنگی رنگی را حتما با امتحان کنید

یکی دیگر از اکسسوری های بسیار جذاب و تاثیرگذار تابستانی را می توان گوشواره های رنگی رنگی و جذاب دانست. شما برای داشتن استایلی زیبا و کامل می توانید از این نوع گوشواره ها با توجه ب سبک استایل و رنگ های تاثیرکذار استایل خود استفاده کنید. البته فراموش نکنید که عینک های رنگی و ست با این گوشواره ها هم می توانند در استایل تابستانی نقش بسیار مهمی را ایفا کنند. همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم اکسسوری هم فصل دارد برای مثال عینک های پلنگی و یا قهوه ای گزینه های مناسب تری برای استایل های زمستانی هستند و عینک های رنگی و پاستلی برای تابستان بیشتر توصیه می شوند.

اکسسوری تابستونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها