|

چگونه دامن را با مانتو ست کنیم؟

جین نپوش تابستون وقت ست کردن مانتو با دامن و دامن شلواریِ؛ کلی ایده تابستونی با دامن

مانتو و دامن

مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر خانم ها دارد، در واقع هسته مرکزی استایل را تشکیل می دهد. در کنار آن شلوار یا دامن کامل کننده خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگر شما هم مانند خیلی از خانم ها از پوشیدن شلوارهای جین اسکینی و جذب خسته شده اید و برای گذراندن تابستان خود به دنبال یک شلوار راحت و خنک می باشید بهتر است که به جای شلوار، دامن و یا دامن شلواری را امتحان کنید. ست کردن مانتو با دامن چند سالی است که ترند شده است و خانم ها به خوبی از آن استقبال می کنند، بسیاری از خانم ها برای اینکه استایلی متفاوت داشته باشند ترجیح می دهند به جای استفاده از شلوار از دامن های بلند همراه با مانتو استفاده کنند. شما مانتو های جلو باز را می توانید با انواع دامن ست کنید و یک استایل شیک برای خود بسازید. فراموش نکنید که ست مانتو و دامن یکی از ترندهای جذاب 1402 هم محسوب می شود، به همین خاطر با انتخاب یک دامن علاوه بر استایل هنری و جذاب ترندی هم به نظر خواهید آمد. دامن ها دنیای وسیعی دارند و جالب است که بدانید هر کدام از این مدل ها با یک مدل مانتو ست می شود. برای مثال دامن های پلیسه که به تنهایی یکی از ترندهای جذاب سال محسوب می شوند را می توانید به راحتی با مانتو های بلند و جلوباز  ست کنید و برای بیرون از منزل بپوشید.

البته دقت کنید که اگر دامن پلیسه تان طرح دار است بهتر است بلوز یا شومیزی که برای زیر مانتو انتخاب می کنید کاملا ساده باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با دامن آشنا شوید.

مانتو و دامن

دامن با کت کوتاه؛ تابستان را متفاوت و شیک بگذرانید

شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی به همان اندازه که مانتوهای بلند با دامن به راحتی ست می شوند کت های کوتاه هم با دامن های بلند به خوبی ست می شوند. فراموش نکنید که دامنی که برای ست کردن با مانتو کتی و یا کت های کوتاه سوزن دوزی انتخاب می کنید، بهتر است کلوش باشد، البته این به این معنا نیست که ما نمی توانید به راحتی دامن پلیسه را با این مدل مانتوها ست کنید، بلکه دامن کلوش ترکیب زیباتری را برای شما خواهد ساخت. یکی از دامن های جذاب و زیبای دیگر ی که با این مدل مانتوها و یا مانتو شومیزی های کوتاه ست می شود را می توان دامن راسته جین دانست، پس اگر کژوال پوش هستید بهتر است این دامن را انتخاب نمایید.

مانتو و دامن

مانتو و دامن

مانتو بلند را چگونه با دامن ست کنیم؟

اگر یک مانتو جلوباز و بلند را برای تابستان امسال انتخاب کرده اید باید بگوییم که دامن پلیسه می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. نکته‌ای که برای پوشیدن مانتو و این مدل دامن مهم است این است که شما وقتی می‌ خواهید مانتوی خود را با دامن مخصوصا دامن پلیسه بپوشید، نباید خیلی گشاد و پف دار باشد. پس بهتر است مانتو را جمع‌ و جورتر انتخاب کنید، البته مانتو تنگ منظور ما نیست زیرا در این حالت هم ترکیب زیبایی نخواهید داشت. منظور از مانتو جمع و جور مانتویی متناسب و اندازه شما است، به عنوان نکته پایانی فاموش نکنید که هیچ‌گاه دامن پلیسه را با مانتو یا شال پلیسه نباید استفاده کنید.

مانتو و دامن

مانتو و دامن

ست مانتو و دامن شلواری؛ با شلوار بگ اشتباه نگیرید!

دامن شلواری نوعی شلوار بلند زنانه است که از کمر تا مچ پا به طور یکسان گشاد است. دامن شلواری ها را با شلوار دمپا گشاد یا شلوارهای برمودای بگ اشتباه نگیرید، این مدل ها کاملا با هم متفاوت هستند و جالب است که بدانید این شلوارها برای اولین بار در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 میلادی به ترندی محبوب تبدیل شدند. از آن دوران تاکنون بارها و بارها در دنیای مد ظاهر شدند و امسال بار دیگر دنیای مد را در بر گرفته اند. پس اگر می خواهید یک شلوار ترندی و جذاب به پا کنید و در عین حال راحت باشید، کافی است یک مانتو کوتاه یا شومیز را با این شلوار ست کنید.

مانتو و دامن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها