|

بررسی استایل مهدخت مولایی

مهدخت مولایی با استایل ماکسیمال و جذاب؛ ترمه نوبت لیلی از هنری پوشی تا کت مخمل زرشکی!

استایل مهدخت مولایی

عده ای از بازیگرها هستند که مانند مهدخت مولایی در هر چیزی سبک و سیاق خودشون را دارند حتی در کوچک ترین چیزها مانند انتخاب لباس و سبک استایل.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدخت مولایی بازیگر جوان ایرانی، متولد 31 فروردین 1370 در تهران است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد و فعالیت خود را از تئاتر آغاز نموده، سپس با چهره های مشهور همکاری کرده است و اکنون در تلویزیون و سینما حضور دارد. تجربه حرفه ای اولین حضور مهدخت مولایی در فیلم بلند، بازی در نقش کوتاهی در فیلم دختر به کارگردانی رضا میرکریمی سال 1394 محسوب می شود. مهدخت مولایی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون سریال نوبت لیلی، تریبون، ویلایی‌ ها، سورنجان، قصر، دختر، ترور خاموش، سیاوش و بوتاکس را در کارنامه هنری خود دارد. مهدخت مولایی در سال 1395 با اکران فیلم آااادت نمی‌ کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمان چهره اش شناخته شد و در سال 1395 با فیلم ویلایی ها بیشتر دیده شد. او در ویلایی ها و در کنار بازیگرانی چون طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار و آناهیتا افشار و ... حضور داشت، که می توان گفت تجربه ای بسیار موفق و خوب برایش بوده است. مهدخت مولایی یکی از بازیگران خوش پوش سینما محسوب می شود که در بیشتر استایل های خود از سبک ماکسیمال استفاده می کند، البته فراموش نکنید که این به این معنا نیست که او کلاسیک و رسمی نمی پوشد!

مهدخت مولایی در بعضی از مراسم ها کاملا رسمی و کلاسیک لباس می پوشد و در بعضی کمی ماکسیمال و جسورانه تر، انتخاب این سبک ها بستگی به نوع مراسم و سلیقه شخصی او دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جدید و جذاب مهدخت مولایی بیشتر آشنا شوید.

استایل مهدخت مولایی

استایل مهدخت مولایی

استایل کلاسیک و خانومانه مهدخت مولایی در اکران خصوصی فیلم جنایت بی دقت

همانطور ک در قسمت بالاتر اشاره کردیم مهدخت مولایی علاه بر ماکسیمال، کلاسیک پوش قهاری است. زنان کلاسیک، برای جلب توجه دیگران لباس های پر زرق و برق و لخت نمی‌ پوشند و ظاهر ساده، اعتماد به نفس و عزت نفس بالای آن‌ ها آن چیزی است که موجب می شود توجه لایق شایستگیشان را کسب نمایند. افراد با این سبک از لباس پوشیدن، به دیگران القا می کنند که فرد قدرتمند و قابل اعتمادی هستند. دقیقا مانند استایل مهدخت مولایی در اکران خصوصی فیلم جنایت، او با پالتوی بلند، شومیز سفید و بوت های نوک تیز  خود و دقیقا به دور از زرق و برق می گوید که یک خانم بدون استفاد از رنگ و اکسسوری های فراوان هم می تواند بدرخشد.

استایل مهدخت مولایی

استایل مهدخت مولایی

مهدخت مولایی با استایل ماکسیمال و جسورانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

استایل ماکسیمال دقیقا بر عکس مینیمال می باشد و به همین خاطر معمولا در بین سلبریتی‌ ها استایلی محبوب و پر طرفدار است، در صنعت مد و فشن ماکسیمال بر ترکیب شلوغ و اغراق‌ آمیز طرح‌ ها، رنگ‌ ها و اکسسوری‌ های متعدد در استایل تأکید دارد. اگر کمی با دقت به تصاویر پایین نگاه کنید، خواهید دید که مهدخت مولایی برای شرکت در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر یک کت مخمل و قرمز را انتخاب کرده است و آن را با شلوار بگ و صندل های نوک تیز ست کرده است. این نوع از انتخاب آیتم در کنار هم جسارت بالایی می خواهد به همین خاطر می توان گفت استایل این بازیگر جوان به نوعی ماکسیمال و خاص می باشد.

استایل مهدخت مولایی

استایل مهدخت مولایی

اینبار مهدخت مولایی کژوال پوش و گل گلی در فجر حاضر شد!

مهدخت مولایی از آن دسته از افرادی است که علاوه  بر سبک شخصی از پوشیدن لباس های کژوال و راحتی مانند شلوار جین بسیار استقبال می کند. او برای شرکت در یکی از روزهای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بر خلاف روزهای دیگر از یک شومیز گل دوزی شده به همراه یک شلوار جین بگ استفاده کرده است و می توان گفت این استایل او هم تا حدودی برای این مراسم جسورانه می باشد. زیرا ونس سفید و استایل کژوال معمولا انتخاب یک سلبریتی کم رسیک و محتاط برای شرکت در جنین مراسمی نخواهد بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل کژوال همان استایل روزمره و راحتی است که برای رفتن به خیابان و یا خرید از آن استفاده می کنیم.

استایل مهدخت مولایی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مهدخت مولایی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها