|

مانتو قرمز را چگونه ست کنیم؟

اگه اینقدر جسوری که مانتو قرمز بپوشی؛ پس ست کردنشم یاد بگیر تا هر روزت روز عشق باشه!

مانتو قرمز

رنگ قرمز در کنار آبی و زرد، یکی از سه رنگ اصلی است و جز محبوب‌ ترین رنگ‌ ها در سراسر دنیا برای استفاده در استایل مخصوصا استایل زنانه است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب رنگ مانتو یکی از سخت ترین قسمت های استایل برای خانم ها است، زیرا مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل محسوب می شود و سهم زیادی را در چگونه دیده شدنتان خواهد داشت. حال اگر اهل ریسک و فردی جسور هستید بهتر است به جای مانتو مشکی، مانتو قرمز را انتخاب کنید تا استایلی متفاوت و جذاب را تجربه کنید. رنگ قرمز یکی از رنگ های اصلی است که طرفداران زیادی دارد، برای مثال در کشور چین رنگ قرمز محبوب‌ ترین رنگ است. این رنگ محبوب در اکثر فرهنگ‌ ها نمادی از شادی است و در بسیاری از نقاط دنیا، رنگ مرسوم لباس عروس محسوب می‌ شود. شاید بد نباشد بدانید که رنگ قرمز در رتبه دوم جلب توجه پس از رنگ زرد قرار می‌ گیرد و همزمان القا‌گر انرژی و بیدار کننده حس ماجراجویی است. پس اگر فردی درون گرا هستید  خواهید در مرکز توجه و نگاه ها باشید بهتر است که از پوشید این مانتو صرف نظر کنید و به سراغ رنگ های خنثی بروید ولی اگر از این ویژگی هراسی ندارید و می خواهید دیده شوید بهتر است که مانتو قرمز بپوشید و آن را آگاهانه ست کنید.

این رنگ زنده و زیبا، نماد زندگی است و شاید اولین انتخاب بسیاری از بانوان در مراسم‌ های مجلل و خاص باشد اما استفاده درست از آن همواره به زیباتر شدن استایل در روزانه هم کمک خواهد کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های زنانه با مانتو قرمز آشنا شوید.

مانتو قرمز

مانتو قرمز

معجزه مانتو قرمز در کنار رنگ کرم؛ شاد و جذاب لباس بپوشید

فراموش نکنید که مانتو قرمز در عین زیبایی نفس گیری که دارد، لباس چالش برانگیزی نیز به حساب می آید چونکه معمولا کمتر کسی می داند مانتو قرمز چه رنگ هایی ست می شود. اما نکته کلیدی در این قسمت این است که رنگ قرمز به خوبی با کلیه رنگ‌ های خنثی ترکیب می‌ شود. سه مورد از رنگ‌ های خنثی که به خوبی با رنگ قرمز ست می‌ شوند را می توان مشکی، سفید و طوسی دانست. اما چهارمین رنگ خنثی، رنگ کرم و سایر رنگ‌ های نزدیک به آن است. پس اگر به دنبال یک ترکیب رنگی شیک و مطمئن هستید می توانید از شال یا شلوار کرم برای ست کردن مانتوی قرمز خود کمک بگیرید.

مانتو قرمز

مانتو قرمز

سیاه و سفید را فراموش نکنید؛ با این رنگ ها همیشه ترندی هستید

دو تا از رنگ هایی که هیچ وقت از استفاده آن ها در استایل خود پشیمان نخواهید شد رنگ سیاه و یا سفید می باشد. پس اگر در انتخاب مردد هستید یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایید تا استایلی زیبا و ترندی را تجربه نمایید. رنگ زیبای سفید به خوبی با رنگ قرمز همخوانی دارد و شما محدودیتی در استفاده از این رنگ در کنار ته‌ رنگ‌ های مختلف رنگ قرمز ندارید اما بهتر است به خاطر داشته باشید که استفاده از شال و روسری سفید در کنار مانتوی قرمز روشن، همزمان که ظاهری جوان ایجاد می کند، از گیرایی رنگ قرمز می‌ کاهد. البته در رابطه با رنگ مشکی برعکس است زیرا این رنگ به زیبایی رنگ قرمز اضافه می کند.

مانتو قرمز

مانتو قرمز

اگر به اندازه پوشیدن مانتو قرمز جسور نیستید اکسسوری قرمز انتخاب کنید

اگر نمی خواهید مانتو قرمز بپوشید می توانید از تکنیک کالر بلاکینگ استفاده کنید، در این تکنیک هدف ایجاد جاذبه بصری با کنار هم قرار دادن بلوک‌ هایی از رنگ‌ های جیغ و پر رنگ است. برای استفاده از تکنیک کالر بلاکینگ کافی است دو رنگ جیغ و پر انرژی را انتخاب کنید. رنگ قرمز یکی از مناسب‌ ترین زمینه‌ ها را برای ایجاد کالر بلاکینگ ایجاد می‌ کند. ولی اگر برای آیتم اصلی قرمز را نمی پسندید بهتر است که برای این آیتم از بنفش یا سبز استفاده کنید و اکسسوری های خود را قرمز انتخاب نمایید.

مانتو قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی