|

باید ونباید های استایل تابستانی

تابستون این مانتو و شلوارها رو نپوش؛ استایل تابستونی الکی نیست که اصول خاص خودشو داره!

مانتو تابستونی

در فصل تابستان به دلیل گرمی هوا برای همه ما پوشش خنک مطرح است. پس در انتخاب لباس برای فصل تابستان تنها نباید زیبایی آن را در نظر گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع فصل تابستان و گرم شدن روزهای سال خوب است که اصول و قواعد و باید و نباید های استایل تابستانی را بدانید. از آنجایی که گرما در این روزها بیشتر از مواقع دیگر باعث اذیت و کلافگی همه ما می شود، در ابتدا باید در استایل تابستانی به خنک و سبک بودن لباس دقت کنید. پس در انتخاب لباس برای فصل تابستان تنها نباید طراحی و زیبایی آن را در نظر گرفت، زیرا ویژگی های مهم تری هم نسبت به این دو مورد وجود دارد که باید قبل از انتخاب مانتو تابستونی و یا شلوار مناسب در نظر بگیرید. پس فراموش نکنید استایل تابستانی باید نقش یک خنک کننده را برای شما بازی کند تا باعث تشدید گرمای تابستان نشود. خانم ها به خاطر نوع پوششی که در ایران دارند تا حدودی می توان گفت استایل های لایه لایه را تجربه می کنند، پس تا جایی که امکان دارد باید همه لایه های استایل را نخی و سبک انتخاب کنند تا در نهایت استایلی مناسب فصل داشته باشند. پس جنس مانتو و یا شلوار تابستانی ای که انتخاب می کنید هم تا حدودی بر روی تن خور آن لباس تاثیر دارد، پیشنهاد ما برای تابستان امسال مانتو نخی با پارچه‌ پنبه‌ای است.

زیرا همانطور که از نامشان پیدا است این نوع پارچه از الیاف درخت پنبه تولید می‌ شود و لباس‌ هایی که از این نوع پارچه تولید می‌ شوند بسیار سبک هستند و از گرمازدگی جلوگیری می‌ کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با باید و نبایدهای استایل تابستانی 1402 آشنا شوید.

تابستون این لباسارو نپوش

تابستون این لباسارو نپوش

کت لنین بپوشید؛ کت های کرپ و آستر دار ممنوع

به همان اندازه که مانتوهای کتی کرپ برای فصل بهار مناسب هستند برای فصل تابستان مناسب نیستند، زیرا این کت ها دارای پارچه های ضخیم و معمولا لایه کوبی و یا آستر دوزی هستند، به همین خاطر بیشتر از لباس های دیگر بدن را گرم می کنند. پس برای تابستان اصلا نباید به سراغ کت های کرپ داخل کمدتان بروید، در عوض می توانید از کت های لنین به جای این کت های بهاره استفاده کنید زیرا کت های لینن برای تابستان بسیار پیشنهاد می شوند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه لینن‌ از الیاف درخت کتان ساخته می شود و بسیار سبک و خنک است، بنابراین در تهیه و طراحی لباس های مناسب تابستان بسیار کاربردی هستند.

تابستون این لباسارو نپوش

تابستون این لباسارو نپوش

کفتان بپوشید؛ مانتوهای جذب و لایه لایه ممنوع

یکی از نکاتی که در انتخاب مانتو تابستانی باید به آن دقت کنید این است که مانتوهای جلوباز و یا جذب گزینه های مناسبی برای تابستان نمی باشند، زیرا لباس های جذب باعث کلافگی و احساس بیشتر گرما خواهند شد و مانتوهای جلوباز هم شما را وادار می کنند تا لایه لایه لباس بپوشید. پیشنهاد ما برای جلوگیری از داشتن چنین استایل های انتخاب کفتان های نخی و جلو بسته به عنوان مانتو است. این کفتان ها دارای تن خور راحت و آزاد هستند و معمولا از پارچه های نخی و سبک تهیه می شوند، فراموش نکنید که ست کردن این مانتوها اصلا کار سختی نیست زیرا شما فقط کافی است که یک کفش و یک شال یا روسری مناسب انتخاب کنید.

تابستون این لباسارو نپوش

تابستون این لباسارو نپوش

شلوار بگ پارچه ای یا دامن بپوشید؛ شلوار جین جذب ممنوع

یک دیگر از باید و نباید های استایل تابستان که باید به آن دقت کنید این است که از پوشیدن شلوارهای جین جذب و یا حتی دنیم های ضخیم تا جایی که می توانید باید پرهیز کنید. زیرا جین های پارچه های سبکی ندارند و ممکن است در طولانی مدت باعث کلافگی و ایجاد احساس گرما شوند. در عوض بهتر است که از شلوارهای بگ و یا دامن به جای این شلوارها ستفاده کنید تا استایلی تابستانی و جذاب را در کنار راحتی تجربه نمایید. فراموش نکنید که بدن شما گرما تولید می کند و دمای بدن شما از درجه حرارت هوای محیط بیشتر است، پس سعی کنید لباس های روشن بپوشید تا تحمل گرما برایتان راحت تر باشد.

تابستون این لباسارو نپوش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها