|

مانتو بلند را چگونه ست کنیم؟

یه تابستونه و یه کفتان و مانتو بلند؛ البته یادت نره ست کردن این مانتوها کار هر کسی نیست

مانتو بلند

مانتو بلند این امکان را به شما می دهد تا در موقعیت های مختلفی از آن ها استفاده کنید. تنها باید آیتم های استایل را به درستی انتخاب نمایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از سوال ها رایج در بین خانم ها معمولا این است که آیا مانتو بلند برای هر نوع اندام و قدی مناسب است و یا چگونه باید مانتو بلند را ست کنیم و بپوشیم تا لاغر و کشیده دیده شویم؟ حال اگر شما هم مانند دیگر خانم ها به دنبال پاسخ برای این سوال ها هستید بهتر است تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو بلند آشنا شوید. لازم است بدانید که مانتو های بلند این امکان را به شما می دهند تا در موقعیت های مختلفی از آن ها استفاده کنید؛ تنها باید آیتم های استایل مانتو بلند را به درستی انتخاب نمایید. پس اگر تصمیم دارید در یک موقعیت رسمی حاضر شوید، صرفا پوشیدن یک جفت کفش پاشنه دار اکتفا نمی کند و باید تمامی آیتم های ست را با وسواس و دقت خاصی انتخاب نمایید. مانتوهای بلند ذاتا برای استایل های رسمی و مجلسی مناسب تر هستند، ولی خوب است که بدانید نوع های نخی و تابستانی آن ها برای استایل های کژوال و خیابانی به همراه یک صندل بندی بسیار جذاب خواهند بود. پس قبل از انتخاب آیتم های استایل خود باید به مکانی که برای آن اماده می شوید فکر کنید زیرا شما با یک مانتو بلند هم می توانید استایلی الگانت و رسمی بسازید هم می توانید کژوال و راحت لباس بپوشید.

علاوه بر این ها، طرح پارچه و مدل مانتو بلند نیز می تواند نقش مهمی در تعیین سبک استایل شما داشته باشد، پس تا حدودی هنگام انتخاب خود مانتو هم باید به سبک استایل شخصی خود دقت نمایید.

مانتو بلند

مانتو بلند

مانتو بلند و شلوار راسته؛ شلوار پارچه ای های شیک و رسمی رو یادتون نره

فراموش نکنید که شما با ست کردن مانتو بلند و شلوار راسته یک استایل رسمی و مناسب مهمانی خواهید داشت که می توانید با یک صندل یا کفش پاشنه بلند استایل رسمی خود را کامل کنید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر پاهایتان پر است این شلوار مناسب شما نیست و پاهایتان را پرتر نشان خواهد داد. البته اگر از راسته های فیت تر انتخاب کنید می توانید از این شلوار استفاده کنید زیرا نوع های فیت آن برای افرادی که پاهای پرتری هم دارند گزینه مناسبی محسوب می شوند. پس اگر برای یک مهمانی آماده می شوید شلوار پارچه ای راسته را فراموش نکنید زیرا این شلوار در استایل رسمی شما معجزه خواهد کرد.

مانتو بلند

مانتو بلند

ترفندهای ست کردن شلوار اسکینی و مام استایل را با مانتو بلند یاد بگیرید

شلوار جین اسکینی یا شلوار جذب یکی از مدل های پرطرفدار شلوار جین است که هیچ گاه از مد نمی افتد و قدیمی نمی شود، همچنین یکی از راحت ترین گزینه ها برای ست کردن انواع مانتو به خصوص مانتو بلند است. البته اگر نخواهیم از حق بگذریم شلوارهای ترند مام استایل و مام فیت هم برای ست کردن مانتوهای بلند گزینه های مناسبی هستند، شلوار جین های مام استایل و مام فیت یکی از شلوارهایی است که در چند سال اخیر مد شده و به نظر نمی رسد که بخواهد به این زودی از دنیای مد جدا شود. این مدل شلوار جین استایل شما را از رسمی بودن خارج می کند بنابراین مانتو بلند و شلوار مام استایل مناسب مهمانی های دوستانه و غیررسمی است.

مانتو بلند

مانتو بلند

مانتو بلند و شلوار بگ؛ خنک و تابستونی لباس بپوشید

شلوار بگ یکی از ترندهای تابستان امسال است که در انواع پارچه ای و جین در بازار موجود می باشد. شما با پوشیدن مانتو بلند و شلوار بگ یک استایل اسپرت و کژوال خواهید داشت که برای مهمانی های دوستانه و استایل های خیابانی بسیار مناسب است. پس اگر برای رفتن به مهمانی های نیمه رسمی آماده می شوید و می خواهید در کنار استایل راحت و سبک خود شیک به نظر برسید بهتر است که یک شلوار بگ پارچه ای را با متانتو بلند خود ست کنید.

مانتو بلند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها