|

راهنمای انتخاب شال و روسری برای استایل تابستانی

رازهای جذاب ترین اکسسوری زنانه؛ ببین شال و روسری ساتن و مجلسی چه میکنه تو استایلت

شال و روسری

یکی از اکسسوری های اصلی که در میان بانوان همانند مانتو و دیگر اقلام، مهم تلقی می شود؛ شال و روسری زنانه است. حال چگونه باید انتخاب شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شال و روسری دو تا از اکسسوری های جذاب و اصلی استایل خانم های ایرانی محسوب می شوند که می توانند اگر درست انتخاب شوند در استایل شما تحولی عظیم ایجاد کنند. روسری، یک تکه پارچه ساده است که دور گردن یا شانه‌ و گاهی اوقات روی سر پیچیده می‌ شوند. روسری ها در اندازه‌ ها و شکل‌ های متنوعی وجود دارند، البته متداول ترین های آن ها شامل روسری‌ های مستطیلی، مثلثی و مربعی هستند. روسری ها سایز های متنوعی هم دارند که شما می توانید با توجه به سبک استایل شخصی خود نوع مناسب خود را انتخاب نمایید. برای مثال روسری ساتن ابریشم می تواند گزینه مناسبی برای استایل های رسمی و یا مجلسی کلاسیک محسوب شود و یا مینی اسکارف های توری می توانند در استایل های اسمارت کژوال و هنری معجزه نمایند. پس فراموش نکنید که در انتخاب هر کالایی که با پارچه تولید می‌ شود، همیشه جنس پارچه یکی از مهم ترین ملاک‌ های انتخاب به شمار می‌ رود.

روسری و شال هم از این قاعده مستثنی نیستند و البته از مهم ترین‌ ها هستند چرا که در پوشش سر با توجه به فصول مختلف سال باید از جنس خاصی متناسب با دمای آن فصل استفاده شود تا در فصل سرد سال در سرما مقاوم بوده و در فصل گرم نیز خنکی به همراه داشته باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تاب ا چندتا از ترندهای محبوب شال و روسری 1402 آشنا شوید.

روسری ساتن ابریشم

روسری ساتن ابریشم

روسری ساتن ابریشم؛ اکسسوری های شیک و مجلسی را انتخاب نمایید

روسری مزایای زیادی دارد که شاید قبلا به آنها فکر نکرده باشید. برای مثال این اکسسوری به بهبود استایل شما کمک می کند و می‌تواند مزایای بسیار دیگری نیز به همراه داشته باشند. روسری می‌تواند موهای شما را از گره خوردن در هوای غبارآلود و باد محافظت کند، پس اگر روسری با خود حمل می‌ کنید، لازم نیست نگران باد در موهایتان باشید. روسری های ساتن ابریشم نوعی روسری مجلسی محسوب می شوند که برای استایل های رسمی و کلاسیک بسیار پیشنهاد می شوند؛ البته فراموش نکنید که مانتوهای کتی مکمل های مناسبی برای این روسری ها هستند.

روسری ساتن ابریشم

روسری ساتن ابریشم

شال لمه؛ کی گفته شال فقط برای استایل اسپرته!

جالب است که بدانید شال هایی هستند که از نظر زیبایی و لوکس بودن با روسری های ساتن بریشم برابری می کنند، برای مثال شال های حریر و یا لمه مانند روسری ابریشمی می توانند در استایل شما معجزه کنند و یک استایل ساده و تکراری را به یک استایل شیک و لوکس تبدیل نمایند. پس اگر از سر کردن روسری های بزرگ و ساتن ابریشمی خوشتان نمی آید ولی در عین حال به دنبال یک اکسسوری لوکس برای سر کردن هستید پیشنهاد ما برای شما یک شال لمه و یا با تزئینات لمه در حاشیه است. خوب است که بدانید این جنس شال برای مو های حساس سر که نیاز به مراقبت دارند هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

شال مجلسی

شال مجلسی

مینی اسکارف های دوست داشتنی را فراموش نکنید

مینی اسکارف Mini Scarf یک نوع روسری کوچک و کاربردی است که شباهت زیادی با دستمال سر یا باندانا دارد، اما به طوری کلی این دو اکسسوری با یکدیگر متفاوت‌ هستند. تفاوت مینی اسکارف‌ ها با انواع دستمال سر یا باندانا به قواره‌ آن‌ ها بر‌ می‌ گردد؛ دستمال سر دارای ابعاد 50x50 سانتی‌ متر و مینی اسکارف دارای ابعاد 70x70 سانتی‌متر یا 75x75 سانتی‌ متر است. مینی اسکارف‌ ها را می‌ توانیم یکی از اصلی ترین اکسسوری‌ های استایل رترو در ایران بدانیم، زیرا در استایل رترو، طراحان با الهام گرفتن از استایل یک دوره‌ زمانی مشخص، عناصر این سبک را که شامل لباس‌ و اکسسوری‌ها است، طراحی و تولید می‌ کنند و مینی اسکارف‌ ها هم جزو آیتم‌ های ترند در دهه‌ شصت ایران بوده‌اند.

روسری ساتن ابریشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها