|

آشنایی با چندتا از جذاب ترین ترندهای تابستان امسال

معرفی مانتو ترند تابستون 1402؛ یادت نره مانتو بازاری یا تولیدی دوز که ازت ملکه نمیسازه!

مانتو ساتن

با شروع فصل تابستان اکثر خانم ها به دنبال مانتوهای تابستانی و زیبا هستند که علاوه بر اینکه استایل زیبا دارند تن خور خنکی هم داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مانتو ازجمله ملزومات پوششی خانم های ایرانی است که خانم‌ های خوش سلیقه ترجیح می‌ دهند آن را همانند لباس‌ های دیگر با ترندهای روز دنیا هماهنگ کنند. فراموش نکنید که همیشه انتخاب مانتوهای ترند حس بهتری را به شما می دهد، زیرا استفاده از این آیتم ها باعث می شوند استایل ترندی و جذابی پیدا کنید و در مجموع با اعتماد به نفس و زیبا به نظر بیاید. حال اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و جذاب بگذرانید اولین قدم این است که به از ترندهای سال جدید آگاه باشید. البته فراموش نکنید که مانتو ترند سال ممکن است یک مانتو نباشد و شامل چندین مدل مختلف شود، ولی پیشنهاد ما برای انتخاب مانتو ترند این است که یکی از خاص ترین و شیک ترین مدل های آن را حتما بخرید زیرا بعضی از ترندها معمولا فراگیر و به کارهای بازاری دوز تبدیل می شوند. پس در انتخاب مانتو ترند سال هم دقت نمایید تا از نمونه های بازاری استفاده نکنید و تا جایی که امکان دارد از مزون ها این مانتوها را تهیه نمایید. برای سال 1402 می توان مانتو ساتن و یا کت سوزن دوزی را به عنوان ترند معرفی کرد.

البته کت های سوزن دوزی نوعی مانتو محسوب نمی شود زیرا قد کوتاهی دارند و معمولا به همراه شومیز های لنین و نسبتا بلند قابل استفاده هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترندها جذاب سال و روش ها ست کردنشان آشنا شوید.

مانتو ترند تابستون 1402

مانتو ترند تابستون 1402

کت کوتاه سوزن دوزی را فراموش نکنید؛ ترندهای بهاری رفیقِ تابستونن

شاید برای شما نیز پیش آمده است که دنبال مانتو تابستانی زیبا هستید اما نمی دانید چه مدلی را انتخاب کنید تا زیباتر به نظر آیید به همین خاطر، در مواقع اینچنینی پیشنهاد ما انتخاب از ترندهای بهار است، زیرا ترندهای بهار ظاهرهای شیک تری دارند و برای استایل های لوکس و رسمی گزینه های بهتری محسوب می شوند تا لباس های تابستانی نخی. مانتوهای نخی تن خور راحتی دارند ولی برای استفاده روزمره و استایل های کژوال مناسب تر هستند تا استایل های الگانت و کلاسیک. پس اگر برای رفتن به خیابان آماده نمی شوید ست یک کت سوزن دوزی به همراه یک شومیز بلند از زیرش می تواند استایل شما را بسیار شیک و درخشان نماید.

مانتو ترند تابستون 1402

مانتو ترند تابستون 1402

کفتان های بلند تو استایل تابستونی معجزه می کنند

جالب است که بدانید این کفتان ها نوعی پیراهن ساحلی هستند که برای استایل تابستانی می توانند معجزه کنند. این مانتوها علاوه بر ظاهر شیک و ترندی تن خور راحت و بسیار خنکی دارند و جالب است که بدانید برای مهمانی، خیابان و یا حتی مسافرت هم قابل استفاده هستند. پش فرقی ندارد کزوال می پوشید یا کلاسیک در هر حال کفتان می تواند یکی از آیتم های ثابت در کمد لباس شما باشد. برای ست کردن کفتان ها می توانید از کتونی های ونس سفید و یا صندل های بندی و تابستانی استفاده کنید و البته اگر کفتان مجلسی به تن دارید کفش پاشنه بلند هم گزینه مناسبی محسوب می شود. 

مانتو ترند تابستون 1402

مانتو ترند تابستون 1402

کی فکرشو میکرد ساتن به جز لباس شب و خواب مانتو محبوب سال بشه

انتخاب یک مانتو تابستانی شیک از دغدغه های اصلی خانم ها می باشد، زیرا همیشه در زمان انتخاب مدل مانتو دچار سردرگمی می شوند. ولی جالب است که بدانید ترندهای امسال آن قدر جذاب و دوست داشتنی هستند که شما دیگر سردرگم نخواهید شد، برای مثال یکی از بهترین و جذاب ترین ترندهای سال جدید را می توان مانتو ساتن دانست. مانتو ساتن یکی از گزینه های بسیار خوب و مطمئن برای شما به عنوان یک مانتو خواهد بود زیرا شما می توانید این مانتو را با همه نوع شلوار ست کنید و بعد از پوشیدن آن اطمینان خواهید داشت که استایل ترندی و بسیار لوکسی را تجربه خواهید کرد.

مانتو ترند تابستون 1402

مانتو ترند تابستون 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها