|

چه نوع کمربندی روی مانتو ببندیم؟

به نظرت کدوم اکسسوری میتونه ظریف تر نشونت بده؟ آموزش رازهای خوش اندامی با کمربند زنانه

کمربند زنانه

کمربند می‌تواند کار زیورآلات مختلف و جواهرات گران قیمت را در استایل انجام دهد. با این تفاوت که بر چگونه دیده شدن اندامتان هم تاثیر می گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانم‌هایی که در پوشش خود از کمربند‌های زنانه استفاده‌‌ می‌کنند انسان‌ های نکته سنج و باهوشی هستند. آنها به این راز نه چندان مخفی پی برده‌اند که چگونه یک کمربند زیبا‌‌ می‌تواند ظاهر آنها را درخشان و متمایز کند. کمربند زنانه‌‌ می‌تواند در چشم نوازی ظاهر شما، کار زیورآلات مختلف و جواهرات گران قیمت را انجام دهد. البته با این تفاوت که بر چگونه دیده شدن اندامتان هم تاثیر می گذارد. برای مثال شما با بستن یک کمربند مناسب می توانید کاری کنید که مانند یک ساعت شنی دیده شوید در حالی که در واقعت اینگونه نیستید. کمربند زنانه به عنوان یک اکسسوری مهم و تاثیرگذار بر اساس جنس و مدل، تنوع زیادی دارد. ویژگی هر کمربند بر اساس کاربرد آن متفاوت است. پس قبل از انتخاب این اکسسوری برای استایل خود بهتر است که با انواع کمربند آشنا شوید و از ویژگی هایش اطلاع داشته باشید. فراموش نکنید که این اکسسوری برای همه مواقع و استایل ها کاربرد دارد، پس فرقی نمی کند که برای رفتن به مهمانی آماده می شوید یا یک مانتو کژوال و بسیار اسپرت به تن دارید زیرا برای همه این استایل های می توانید از کمربند مناسب همان سبک از استایل استفاده کنیدو

کمربندها به افراد کمک می کنند تا در مناطقی که هیچ پیچ و تابی در بدن وجود ندارد، بیشتر به چشم بیایند و آن ها را زیباتر و باهوش تر جلوه دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از رایج ترین و محبوب ترین نوع های کمربند آشنا شوید.

کمربند زنانه

کمربند زنانه

کمربند چرم؛ با اصالت ترین نوع کمربند

قدیمی ترین نوع کمربند زنانه، کمربند چرم است. این کمربند ها با چرم مصنوعی یا طبیعی ساخته‌‌ می‌ شوند. چون جنس چرم کمی سنگین است بهتر است سگک کمربند‌های چرمی زنانه ظرافت بیشتری داشته باشند. کمربند چرم زنانه برای لباس‌ های رسمی و کت و شلوارهای مجلسی استفاده زیادی دارد. جالب است که بدانید هر سال یکی از مدل های این کمربند ترند می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال کمربند های پهن چرم یکی از ترند‌های سال ٢٠١٩ بودند. البته برای انتخاب یک کمربند مناسب بهتر است نیم نگاهی به فرم اندام خود هم داشته باشید چون هر نوع کمربند برای فرم خاصی از اندام مناسب‌ تر است و آن را شکیل‌ تر نشان می‌ دهد.

کمربند زنانه

کمربند زنانه

کمربند رو مانتویی؛ ترکیبی جذاب از چرم و زنجیر

یک کمربند خوب که به درستی انتخاب و ترکیب شده باشد می‌تواند یک استایل ساده و معمولی را ارتقا دهد و آن را به یک استایل سطح بالا و جذاب تبدیل کند. اما جالب است که بدانید نقطه مقابل این وضعیت هم ممکن است، یعنی اگر از کمربندتان به جا و به موقع استفاده نکنید می‌ تواند باعث به هم ریخته شدن استایل شما و بدتر شدن آن نسبت به زمانی شود که کمربندی نبسته‌اید. کمربندهای رو مانتویی معمولا کمربندهایی فانتزی و با تزئینات زنجیری هستند که می توان گفت بیشتر برای استایل های رسمی و اگزوتیک استفاده می شوند.

کمربند زنانه

کمربند زنانه

کمربند جیر؛ پهن و گره ای

کمربند زنانه جیر، برای خانم هایی که به استایل های کژوال، اسپرت و ساده علاقه دارند مناسب است. کمربند جیر نسبت به چرم قیمت مناسب تری دارد. از این کمربند‌‌ ها برای استایل روزمره استفاده‌‌ می‌ شوند. جالب است که بدانید این مدل از کمربندها به تنهایی دنیای متنوعی دارند. ولی به عنوان ترند سال جدید می توانید از کمربندهای جیر پهن استفاده کنید؛ فقط کافی است آن ها را به صورت شال دور کمر خود بپیچید و در آخر با یک پاپیون نسبتا بزرگ آن را ببنیدید.

کمربند زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها