|

آ یا می دانید چه مانتویی به فرم اندام تان بیشتر می آید؟

مانتو تابستونی باید یا کوتاه باشه یا بلندِ بلند؛ به نظرت کدومش بیشتر به استایلت میاد؟

مانتو کوتاه

امروزه طراحان لباس٬ تمام گروه‌ های موجود در جامعه اعم از افراد کوتاه قد، رنگین پوست، پلاس‌سایز و… را حین طراحی محصولات خود در نظر می‌گیرند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جالب است که بدانید انتخاب یک مانتو مناسب می‌ تواند به شما کمک کند که نقص‌ های بدن خود را تا حد زیادی بپو شانید. پس فراموش نکنید که یک انتخاب درست باعث می‌ شود ما با هر شکل اندام، ظاهری زیبا، چشمگیر و متناسب داشته باشید. امروزه طراحان لباس٬ تمام گروه‌ های موجود در جامعه اعم از افراد کوتاه قد، رنگین پوست، پلاس‌سایز و… را حین طراحی محصولات خود در نظر می‌ گیرند. پس شما با هر نوع فرم بدنی و یا قد می توانید استایل مناسب و زیبای خود را داشته باشید، به شرطی که بدانید چه نوع لباسی برای شما مناسب است. پس اولین قدم برای انتخاب یک مانتو با توجه به قد و فرم اندام این است که بدانید چه نوع مانتویی و یا چه ویژگی هایی برای استایل شما مناسب است و در ادامه این مانتو را چگونه می توان ست کرد. برای مثال افراد قد کوتاه و یا دارای اضافه وزن بهتر است که از مانتو کوتاه استفاده کنند تا مانتو بلند زیرا این مانتو باعث می شوند لاغرتر دیده شوند.

البته این به این معنا نیست که نمی توانند از مانتو بلند استفاده کنند، بلکه در انتخاب مانتوی بلند باید کمی دقت به خرج دهند زیرا ممکن است هر مدل مانتویی به آن ها نیاید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با مانتوی مناسب اندام و قد خود آشنا شوید.

مانتو کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

مانتو بلند برای چه کسانی مناسب است؟

مانتو کوتاه به چه کسانی می آید؟

مانتو بلند برای افراد چاق مناسب است؟ قطعا پاسخ ما این است که نمی‌توان گفت مانتوی بلند مناسب افراد چاق نیست. حتی در مواردی استفاده از مانتو بلند برای استایل خانم‌ های پلاس‌سایز یا چاق بهتر از مانتو کوتاه می‌ باشد. اما همانطور که می‌ دانید در انتخاب یک مانتو معیارهای مختلفی وجود دارد که شما قبل خرید آن را برای خود مشخص می‌ کنید. برای مثال رنگ، جنس پارچه، طرح، برش‌ها و مدل همگی بر روی چگونه به نظر آمدن شما تاثیر می گذارند، ولی در کل پیشنهاد ما برای شما این است که برای قد بلند دیده شدن یک مانتو کوتاه را با شلوار بوت کات و کفش پاشنه بلند ست کنید تا با معجزه لباس ها در استایل آشنا شوید.

مانتو کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

مانتو کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

مانتو بلند برای چه کسانی مناسب است؟

جالب است که بدانید بعضی از افراد معتقدند که انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطه عکس دارد، برای مثال اگر قدتان کوتاه است باید سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید، اما اگر قد بلندی دارید مانتوهایی که بلندیشان تا زانو است برازنده شما خواهد بود. البته این تصور تا حدودی درست است ولی نکته مهم این است که نکات دیگری هم هستند که در این زمینه باید به آن ها توجه کرد برای مثال اگر شما فردی لاغر ولی قد کوتاه هستید مانتو بلند برای شما گزینه مناسبی است، ولی اگر قدتان کوتاه است و اندام پُری هم دارید مانتو بلند شما را درشت تر از آنچه هستید نشان خواهد داد.

مانتو بلند برای چه کسانی مناسب است؟

مانتو بلند برای چه کسانی مناسب است؟

راهنمای انتخاب و ست کردن مانتو کوتاه و بلند

 جالب است که بدانید هر کدام از این دو مدل مانتو را که انتخاب کنید فرقی نمی کند در نهایت باید بدانید که آن را چگونه ست کنید تا نتیجه دلخواه خود را بگیرید. برای مثال خانم های قد بلند بهتر است مانتو و شلوار هم رنگ نپوشند، زیرا انتخاب تک رنگ برای مانتو و شلوار خطی یکدست ایجاد می کند و آنها را بلندتر نشان می دهد و یا پوشیدن مانتوه ای خیلی کوتاه، پاها را بلندتر نشان می دهد بنابراین خانم های قد بلند نباید مانتوهای خیلی کوتاه بپوشند. البته فرا موش نکنید که کارهایی مانند بستن کمربند روی مانتو هم می تواند بر روی مناسب دیده شدن شما تاثیر بگذارند.

مانتو کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها