|

چگونه پوستی صاف و شاداب داشته باشیم؟

تفاوت کرم پودر و بی بی کرم؛ برای جوان ماندن رازهای داشتن پوستی شاداب را یاد بگیرید!

تفاوت کرم پودر و بی بی کرم

تمام آرایشگر های ماهر داشتن یک زیرساز خوب و یک دست را برای هر آرایشی ضروری می دانند. زیرساز زیبا با استفاده از کرم های مختلفی ایجاد می گردد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دو نمونه از پر طرفدار ترین زیرسازهای آرایشی، کرم پودر و بی بی کرم می باشند و از آنجایی که استفاده از زیرسازها برای آرایش امری ضروری است بهتر است که درباره این کرم ها بیشتر بدانید. انتخاب کرم مناسب، پوستی صاف را نیز برایتان به ارمغان می آورد. همانطور که می دانید، پوست زیبا و صاف درصد بالایی از زیبایی را تشکیل می دهد که با استفاده از کرم پودر و بی بی کرم قابل دسترس است. البته فراموش نکنید که این دو کرم یکسان نبوده و تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. اگر می‌ خواهید بدانید که تفاوت بی بی کرم و کرم پودر در چیست، اول‌ از همه باید هر کدام از این کرم‌ ها را به‌صورت جداگانه بشناسید. بیشتر افرادی که از لوازم آرایشی استفاده می‌ کنند، با کرم پودر آشنایی دارند. این کرم که برای پوشانندگی لکه‌ها و معایب صورت مورد استفاده قرار می‌ گیرد، کرمی غلیظ است که در مواقعی که پوست شما به پوشانندگی بالایی نیاز دارد، باید از آن روی پوست خود استفاده کنید. البته خوب است که بدانید بی بی کرم کمی متفاوت تر عمل می کند به همین خاطر در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تفاوت کرم پورد و بی بی کرم به صورت کامل آشنا شوید.

برخی از مردم از فوندانسیون پودری برای آرایش صورت خود استفاده می کنند و برخی دیگر فوندانسیون کرمی را مناسب می دانند. لازم به ذکر است که کرم پودر ترکیبی از موارد بالا بوده و هر دو را در اختیار شما می گذارد.

تفاوت بی بی کرم با کرم پودر

تفاوت بی بی کرم با کرم پودر

بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم نوعی کرم آرایشی است که مخفف Beauty Balm یا Blemish Balm می باشد. این محصول به نوعی هم آرایشی و هم مراقبتی محسوب می‌ شود. بی بی کرم‌ ها پوشانندگی کمی دارند، ولی پوشش‌ دهی آن‌ ها از یک کرم مرطوب‌ کننده رنگی بیشتر است. همچنین مواد بازتاب‌ دهنده نوری که در این نوع کرم وجود دارد، باعث روشن شدن پوست می‌ شود. اگر بخواهیم از ویژگی های این کرم صحبت کنیم باید بگوییم این کرم به‌ راحتی می‌ تواند جای چندین محصول مانند پرایمر، مرطوب‌ کننده، کرم پودر و کانسیلر باشد. این محصول با داشتن آنتی‌ اکسیدان از پیری پوست و قرمزی آن جلوگیری می‌ کند.

تفاوت بی بی کرم با کرم پودر

تفاوت بی بی کرم با کرم پودر

کرم پودر چیست؟

یکی ازمحصولات آرایشی صورت که در روتین روزانه بیشتر بانوان وجود دارد، کرم پودر است. کرم پودر نوعی کرم آرایشی غلیظ است که پوشانندگی بالایی نیز دارد، این کرم به پوست شما ظاهری سالم و زیبا می‌ بخشد و نقص و خستگی پوست را برطرف می‌ کند. این محصول انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید متناسب با پوست خود آن را انتخاب کنید. برخلاف اعتقاد بسیاری که می‌ گویند این کرم به پوست آسیب می‌ رساند در مواردی حتی از پوست شما محافظت هم می‌ کند.

تفاوت بی بی کرم با کرم پودر

تفاوت بی بی کرم با کرم پودر

تفاوت بی بی کرم و کرم پودر

در ابتدا همانطور که متوجه شدید بی بی کرم نوعی کرم مراقبتی و آرایشی است در حالی که کرم پودر نوعی کرم آرایشی است. این دو کرم دارای قدرت پوشانندگی متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند و می توان گفت کرم پودر پوشانندگی بالاتری نسبت به بی بی کرم دارد. جالب است که بدانید این دو کرم دارای SPF متفاوتی هم هستند، برای مثال بی بی کرم محفاظت SPF بسیار بیشتری برای پوست دارد. یعنی برای رفتن به ساحل بهتر است به جای کرم پودر، مقدار زیادی بی بی کرم به پوست تان بزنید. بی بی کرم هم چنین حاوی پرایمر و مرطوب کننده است در حالیکه کرم پودر چنین نمی باشد.

تفاوت بی بی کرم با کرم پودر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب بی کرم وکرم پودر خوب است وسایل ارایش است موفق باشند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها