|

مانتو شومیزی را چگونه بپوشیم؟

مانتو شومیزی را با چه شلواری ست کنیم؟ هرچی دم دستته نپوش، به این میگن استایل تابستونی!

مانتو شومیزی

ست کردن مانتوهای شومیزی کار چندان سختی نیست. این سبک از مانتوهای زنانه با انواع شلوارها مخصوصا شلوارهای اسپرت به راحتی ست می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ست کردن مانتو شومیزی کار چندان سختی نیست، این سبک از مانتوهای زنانه با انواع شلوارها به راحتی ست می شوند. مانتوهای شومیزی در اصل به همان شومیز هایی گفته می شود که قد بلند تری دارند تا شما بتوانید آن را در خیابان به راحتی بپوشید. حال اگر می خواهید تابستان امسال را شیک و در عین حال راحت بگذرانید بهتر است که ست کردن مانتو شومیزی را در کنار مانتو کتی و یا مجلسی بلد باشید، زیرا ممکن است برای سفر یا مواقع غیر رسمی به این مانتو و استایل نیاز داشته باشید. در واقع می توان گفت ماهیت مانتوهای شومیزی خنک بودن و راحت بودن است و مناسب دوره همی های دوستانه و مسافرت می باشند. پس شما می توانید مانتوهای شومیزی را در خیابان استفاده کنید این مانتوها برای مجالس و مهمانی های خاص مورد استفاده واقع نمی شوند. ولی در قرار های دوستانه و یا مهمانی ها و جمع های نزدیک فوق العاده شیک خواهند بود. البته فراموش نکنید که شما می توانید از پارچه های تک رنگ و پارچه های طرح دار با رنگ های شاد برای این مدل از مانتوها به خوبی استفاده کنید.

پس ست کردن این مدل مانتو به نوع پارچه و ویژگی های دیگری نیز بستگی دارد که باید حتما به آن ها دقت کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل تابستانی با مانتو شومیزی آشنا شوید.

مانتو شومیزی

ac-image-lq1660162764EX

مانتو شومیزی و شلوار بگ؛ ترندی و جذاب لباس بپوشید

اگر شما هم از شلوارهای جذب و چسبان خسته شده اید و می خواهید تابستان امسال را راحت و خنک بگذرانید بهتر است که یک شلوار بگ در کمد خود داشته باشید. شلوار بگ در انگلیسی با نام baggy pants معروف است؛ این نوع شلوارها، شلوارهای سرتاسر گشادی هستند که در قسمت کمر و مچ پا آنها کش تعبیه می شود. این نوع شلوارها معمولا با تیشرت های اورسایز و بلند پوشیده می شوند. البته فراموش نکنید که مانتو شومیزی یکی از آیتم هایی است که به راحتی با شلوار بگ و کتونی ست می شود و برای شما می تواند یک استایل زیبا را به ارمغان بیاورد.

مانتو شومیزی

مانتو شومیزی

مانتو شومیزی و شلور مام فیت؛ جین های دوست داشتنی را فراموش نکنید

برای ست کردن مانتو شومیزی یکی ار بهترین گزینه ها شلوار مام فیت است. شلوار جین مام فیت دارای فاق بلند است که مشابه شلوار مام استایل کمری آن از بالای ناف بسته می شود. شلوار مام فیت دارای ران و ساق نسبتا آزاد است اما شلوار مام استایل را دارای ران و ساق آزاد می باشد. پس اگر می خواهید استایل اسمارت کژوال داشته باشید و در عین اینکه کؤوال لباس پوشیده اید رسمی و شیک دیده شوید بهتر است که مانتوی شومیزی خود را با شلوار مام فیت ست کنید. شما در این استایل می توانید راحت و همزمان جذاب به نظر برسید.

مانتو شومیزی

مانتو شومیزی

مانتو شومیزی و شلوار راسته؛ معجزه کلاسیک ترین شلوار دنیای مد

شلوار راسته یکی از شلوارهای کلاسیک و قدیمی است که می توان گفت در بیشتر استایل ها و سبک ها از آن استفاده کرد. در واقع شلوار راسته یکی از رایج ترین نوع شلوارهایی است که اکثر افراد در موقعیت های رسمی و نیمه رسمی می پوشند. این نوع شلوارها از جنس پارچه های مختلف تهیه می شوند و آنها قسمت جلوی آنها زیپ یا دکمه دار است. شلوار راسته که از بالا تا پایین، به یک اندازه گشاد است را می توان با لباس های مختلفی ست کرد. همانطور که گفته ایم با مانتو شومیزی هم می توان از شلوار راسته برای ست کردن استفاده کرد و در عین حال یک استایل زیبا و شیک را تجربه کرد.

مانتو شومیزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها