|

شومیز ساتن را چگونه بپوشیم؟

هرچی تا حالا مانتو شومیزی دیدی رو بزار کنار شومیز ساتن یه چیز دیگه است؛ شومیز ترند 1402

شومیز ساتن

به‌ نظر می‌ رسد شومیز یک لباس های زنانه ساده است، اما در واقع می‌ توان آن را با چند ترفند به روش‌ های بی‌ شماری و به‌ صورت خلاقانه ست کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خانم ها لباس های مختلفی را برای رفتن به مهمانی انتخاب می کنند، ولی جالب است که بدانید شومیز زنانه یکی از لباس هایی است که در زمان و یا موقعیتی می تواند عصای دست آن ها باشد. پس اینطور که به‌ نظر می‌ رسد شومیز یک لباس زنانه ساده است که ست کردن و استایل کردن سختی دارد، اما در واقع می‌ توان آن را با چند ترفند به روش‌ های بی‌ شماری و به‌ صورت خلاقانه ست کرد. هزاران ترکیب کژوال و یا رسمی وجود دارد که می‌ توانید با این لباس‌ های دکمه‌ دار خود امتحان کنید. برای مثال آن را می‌ توان زیر لباس پوشید یا حتی آیتم اصلی استایل‌ تان باشد. حال اگر برایتان سوال است که چطور ممکن است یک شومیز ساتن می تواند در جایگاه یک مانتو استفاده شود باید بگوییم که شومیزهای ساتن ترند شده در 1402 قدهای نسبتا بلندی دارند و برای استایل های خیابانی و یا حتی بر خلاف مانتو شومیزی ساده برای مهمانی و استایل های الگانت قابل استفاده هستند. خب جالب است که بدانید این شومیزهای جذاب و جدید را حتی می توان با انواع شلوار جین هم ست نمود.

پس فراموش نکنید که شما با انتخاب‌ هوشمندانه بلوز و شومیز‌تان می‌ توانید خوش‌ پوش و شیک به نظر برسید. به شرطی که به یک سری از فاکتورهای مربوط به استایل توجه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو شومیزی ساتن آشنا شوید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

چرا که نه شومیز ساتن خود  را با شلوار جین ست کنید؛ جین ها به همه ساز می رقصند

شومیز مجلسی یک لباس زنانه جذاب است که در مهمانی‌ های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. شومیز زنانه انواع متفاوتی دارد که در این میان شومیز حریر، ساتن و گیپور از دیگر مدل ها طرفداران بسیار بیشتری  دارند. خب حال همانطور که می دانید می توانید این شومیز های مجلسی را برای استایل های کژوال و یا حتی اسمارت کژوال هم نیز استفاده کنید، پس اگر برای رفتن به خیابان آماده می شوید می توانید از یک شلوار جین بگ برای ست کردن آن استفاده کنید. در این حالت دیگر نیازی به کفش پاشنه بلند نیست و شما می توانید از کتونی برای تکمیل استایل مدرن و ترندی خود کمک بگیرید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

شومیز ساتن و شلوار پارچه ای که دیگر نیازی به معرفی ندارد

جالب است که بدانید شما می توانید با شومیز ساتن همانطور که استایل کژوال را تجربه کرده اید، استایل رسمی و یا الگانت را هم تجربه کنید. البته برای چشیدن طعم این تجربه فقط کافی است که به جای شلوار جین از شلوار پارچه ای استفاده کنید و به جای کتونی کفش های پاشنه بلند را جایگزین کنید. خوشبختانه شومیز مجلسی تنوع بسیاری دارد و هر خانمی می‌ تواند با توجه به سلیقه و علاقه خود آن را تهیه کند و استایل مورد علاقه خود را داشته باشد. پس در انتخاب رنگ یا مدل شومیز محدودیتی نخواهید داشت.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

شومیز ساتن طرح دار را چگونه ست کنیم؟

اگر یک شومیز طرح دار را به جای شومیز ساتن ساده انتخاب کردید، پیشنهاد ما به شما این است که او را با آیتم های کاملا ساده ست کنید تا استایلی شیک و بی نظیر داشته باشید. خب همانطور که می دانید شومیزهای ساتن برای هر نوع سبک از پوشش مناسب هستند، ولی پیشنهاد ما برای استایل های رسمی تر شومیزهای ساده و تک رنگ هستند. در نتیجه سی کنید شومیزهای ساتن طرح دار را در استایل های کژوال و اسپرت تر استفاده کنید تا زیبایی استایل خود را تضمین کرده باشید.

شومیز ساتن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی