|

ترفندهای زدن حرفه ای کانسیلر

بدون جراحی صورتتو لیفت کن؛ چرا که نه با کانسیلر میتونی پوستی شاداب و جوان داشته باشی!

انواع کانسیلر

پوست نقشی کلیدی ای را در زیبایی صورت ایفا می کند و داشتن حلقه سیاه دور چشم، قرمزی، جای جوش و لک می تواند از شادابی و طراوت صورت شما بکاهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید پوست نقشی کلیدی ای را در زیبایی صورت ایفا می کند، زیرا داشتن حلقه سیاه دور چشم، قرمزی، جای جوش و لک می تواند از شادابی و طراوت صورت شما بکاهد. کانسیلر یا تصحیح کننده رنگی نوعی کرم رنگی بسیار فشرده است که به خوبی جای انواع جوش، لک و تیرگی دور چشم را پوشش می دهد. اگرچه در نگاه اول کانسیلر شباهت بسیاری به کرم پودر دارد اما در واقع از آن ضخیم تر است و لک هایی که کرم پودر توانایی پوشش آن ها را ندارد، به خوبی کاور می کند. پس فراموش نکنید که یک میکاپ حرفه ای نیازمند یک زیرساز حرفه ای و در نتیجه پوستی شفاف و شاداب است، زیرا همانطور که می دانید پوست صورت مانند بوم نقاشی است که هرچه تمیز تر و صاف تر باشد نتیجه بهتری به شما خواهد داد. کانسیلر ها نوع های زیادی دارند، پس قبل از انتخاب کانسیلر بهتر است تا نسبت به نوع پوست خود و انواع کانسیلر اطلاعات کافی داشته باشید. کانسیلرها وظیفه تصحیح رنگی، زیرسازی و یک دست کردن پوست را قبل از آرایش انجام می دهند.

پس توجه داشته باشید که استفاده از کانسیلرهای نامرغوب ممکن است به جای محو کردن تیرگی ها و لک های صورت آن ها را برجسته تر نشان دهند، به همین خاطر در انتخاب و نحوه استفاده از کانسیلر نهایت دقت را به خرج دهید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کانسیلر و نحوه استفاده از  آن ها آشنا شوید.

کانسیلر

کانسیلر

چگونه با کانسیلر صورت خود را لیفت کنیم؟

اولین قدم برای زدن کانسیلر این است که پوست خود را برای آرایش آماده کنید، برای این کار با روش مناسب پوست خود آن را بشویید و تمیز کنید. در ادامه از برس مخصوص کانسیلر استفاده کنید و آن را زیر چشم و روی نقاط تیره اطراف آن مثل گوشه چشم و اطراف بینی بزنید. برای لیفت شدن چشم ها و صورت بهتر است که کانسیلر خود را به صورت مثلثی بزنید، یعنی یک مثلث کوچک در گو شه داخلی و یک مثلث بزرگ در گوشه بیرونی و به سمت بالا بکشید. سپس کانسیلر را به صورت ضربه ای محو کنید تا ظاهری طبیعی و زیبا پیدا کنید. در تصویر پایین تمام نقاطی که باید کانسیلر زده شوند برایتان مشخص شده اند.

کانسیلر

کانسیلر

کانسیلر مایع؛ حرفه ای آرایش کنید

کانسیلر مایع یکی از پرطرفدارترین مدل های کانسیلر است زیرا پوشش قابل توجهی را ارائه می دهد و برای همه انواع پوست به جز خیلی خشک مناسب است. کانسیلر مایع برای پوشاندن جوش ها بهترین گزینه است، چرا که کم تر از دیگر مدل ها روی صورت حالت کیکی می شود و کم تر سطح منافذ را می بندد، اتفاقی که در کانسیلرهای استیکی بسیار شایع است. پس اگر برای زیر ساز نیازمند به یک کانسیلر با پوشش دهی بالا و ظاهری طبیعی هستید بهترین انتخاب برای شما کانسیلر مایع است. کانسیلر مایع می تواند برای شما حکم فرشته نجات را هنگام یک میکاپ حرفه ای و آماده شدن برای مهمانی داشته باشد.

کانسیلر

کانسیلر

کانسیلر استیکی؛ آسان و سریع کانسیلر بزنید

کانسیلر استیکی به دلیل اینکه دارای بافت نیمه جامد است، غالبا رنگدانه و بافتی ضخیم و کرمی دارد. این نوع کانسیلر را می توان بصورت خطی یا ضربه ای روی پوست زد و سپس آن را با انواع اسفنج یا براش، پخش (Blend) کرد. البته فراموش نکنید که این نوع کانسیلر نسبت به نوع بالایی پوشانندگی بالاتری دارد و منافذ پوست را به طور کامل مسدود می نماید، در نتیجه برای افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند اصلا توصیه نمی شود. افرادی که پوست چرب دارند بهتر است از نوع بالایی یعنی مایع برای زیرساز آرایش خود استفاده کنند.

کانسیلر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی