|

کلاه را چگونه در استایل استفاده کنیم؟

معرفی انواع کلاه زنانه؛ تو سال جدید با شال و روسری و کلیشه های تکراری خداحافظی کن

انواع کلاه زنانه

کلاه یکی از قسمت‌ های جذاب تاریخچه‌ دنیای مد و اکسسوری‌ است که از یک قرن پیش استفاده از آن آغاز شده است. کلاه انواع و مدل های متنوعی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کلاه یکی از اکسسوری های زنانه و محبوب است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در استایل شما بگذارد. لیدی گاگا، کیت میدلتون و… از جمله افرادی هستند که به­ خوبی از لباس و اکسسوری­ برای نشان دادن خود استفاده می ­کنند. آن­ها به‌ درستی، لوازم جانبی و مخصوصا کلاه را به ­منظور تکمیل استایلشان به‌کار می ­برند. پس فراموش نکنید که هر اکسسوری را باید متناسب با استایلتان استفاده کنید تا تاثیر درستی بگذارد. حال اگر می خواهید در سال جدید مدرن و ترند لباس بپوشید باید بگوییم که با شال و روسری و دیگر کلیشه های دنیای مد تا به امروز خداحافظی کنید و با انواع کلاه زنانه آشنا شوید. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی دنیای کلاه های زنانه از دنیای شال ها بسیار متنوع تر و وسیع تر است به همین خاطر باید در انتخاب کلاه مناسب خود دقت بیشتری را به خرج دهید. برای ست کردن کلاه ها با استایل روزانه خود بهتر است که موارد استفاده آن ها را بیشتر بدانید، یعنی اگر سبک استایلی کژوال است، کلاه هم باید کژوال انتخاب شود.

اگر تا به حال فقط از کلاه ها برای در امان ماندن از سرمای زمستان یا آفتاب تابستان استفاده می کردید، دیگر وقت آن رسیده که با دید دیگری به استفاده از کلاه ها نگاه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کلاه زنانه و معجزه آن ها در استایل آشنا شوید.

انواع کلاه زنانه

انواع کلاه زنانه

کلاه آفتابی زنانه؛ ترند شهرهای ساحلی

یکی از انواع کلاه زنانه تابستانی، کلاه زنانه آفتابی است. شما می‌توانید در روزهای گرم تابستانی از این کلاه استفاده کرده و پوست خود را از آفتاب محافظت نمایید. این کلاه زنانه را می‌توانید برای گشت و گذار در طبیعت و یا ساحل استفاده نمایید، زیرا لبه های این کلاه بلند است و بر روی صورت و سرشانه شما کاملا سایه ایجاد می کند و مانع از آفتاب سوختگی در شما می شود. البته فراموش نکنید که این کلاه ها دارای استایل های زنانه و شیکی هستند و برای عکاسی در ساحل به همراه پیراهن ساحلی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شوند.

انواع کلاه زنانه

انواع کلاه زنانه

کلاه فدورا؛ در زمان سفر کنید

طراحی کلاه‌ های فدورا بسیار خاص است و این کلاه بر نشان دادن زیبایی موج و پیچش موها تمرکز دارد. اگر شما می‌ خواهید توجه‌ ها به سمت زیبایی موهای شما جلب شود؛ کلاه فدورا بهترین انتخاب برای شما است. جالب است که بدانید این نوع کلاه شباهت بسیاری زیادی به کلاه پاناما دارد؛ به طوری که می توان هر دوی آنها را از یک خانواده دانست با این تفاوت که کلاه پاناما در اکوادور ساخته شده است و کمی حالت سنتی تری دارد. 

انواع کلاه زنانه

انواع کلاه زنانه

کلاه بیسبالی؛ از محبوب ترین ترند 1402 غافل نشوید

همه‌ ما کمابیش از این کلاه استفاده کرده‌ ایم، کلاه بیسبال یکی از انواع کلاه زنانه است که استفاده از آن هم در روزهای تابستانی و هم در روزهای پاییزی دیده می‌ شود. این کلاه هم برای آقایان و هم برای خانم ها معجزه می کند. در نتیجه اگر برای بهار و تاببستان امسال به فکر خرید یک کلاه زیبا و مد روز هستید پیشنهاد ما به شما کلاه بیسبالی است. این کلاه علاوه بر اینکه بسیار زیبا و شیک است به دلیل سایبونی که دارد صورت شما را از آفتاب و اشعه های مضر آن محافظت می کند.

انواع کلاه زنانه

انواع کلاه زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی