|

در زمستان چگونه شال سر کنیم؟

شال و روسری رو که همه سر می کنن؛ معرفی جدیدترین اکسسوری های زمستانی 2023

شال و کلاه زمستانی

بطور کلی می توان گفت شال و روسری در ایران از جمله اکسسوری هایی است که تاثیرات مهمی در صنعت مد و فشن دارد و بخش مهمی از استایل خانم ها است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید با عوض شدن فصل و آب و هوا همانطور که لباس هایتان عوض می شوند اکسسوری های استایلتان هم باید تغییر کنند و مطابق فصل پیش بروند. در فصل زمستان یکی از دغدغه های بزرگ همه خانم ها این است چه شال یا روسری ای سر کنند که هم گرم باشد و هم استایلشان را زیبا و شیک جلوه دهد. استفاده از شال و روسری فقط برای حجاب نیست، بلکه استفاده از این اکسسوری می تواند استایل شما را دگرگون و زیبا تر کند. اهمیت روسری در مد به حدی زیاد است که برند های بزرگ این صنعت در تمام دنیا به طراحی انواع مدل آن روی آورده اند تا اکسسوری خود را کامل تر کنند. خانم ها معمولا با توجه به موقعیت و مناسبتی که قرار است از این اکسسوری استفاده کنند، رنگ و طرح شال یا روسری متناسب خود را انتخاب می کنند. در نتیجه اگر امسال قصد دارید استایلی متفاوت و شیک را تجربه کنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین مدل های شال، روسری و یا کلاه زمستانی آشنا شوید.

انتخاب یک سبک  از شال و روسری قطعا یک انتخاب تصادفی نیست. بلکه باید آینه تمام‌ عیاری از سلایق، خواسته‌ ها و ظاهر بانوان باشد. شما می‌توانید با انتخاب سبک استایل شال و روسری معرف جایگاه اجتماعی و شخصیت خود باشید.

شال و روسری

شال و روسری

شال موهر سر کنید؛ زمستان را گرم و لوکس بگذرانید

یکی از ترندهای بسیار پر طرفدار و محبوب زمستان شال موهر است. ما در این چند سال اخیر در تمام فشن شوها و کالکشن های جدید زمستان شاهد حضور این نوع از شال بوده ایم، شاید باورش برایتان سخت باشد ولی حتی در کشورهای غربی نیز به عنوان سرپوش یا شال گردن از این مدل شال استفاده می شود. اگر زمستان امسال می خواهید با خیال راحت به برف بازی یا قدم زدن روی برف ها بروید و دیگر نگران سرماخوردگی یا زیبا بودن ظاهر خود نباشید می توانید یک شال موهر و پشمی سر کنید و علاوه بر گرم نگه داشتن سر خود عکس های یادگاری را با استایل لوکس و زیبای خود روی برف ها بیاندازید.

شال و روسری

شال و روسری

روسری پشمی و بزرگ سر کنید؛ زمستانی خانومانه و سر سنگین

استفاده از روسری در استایل و روش های مختلف برای بستن آن وجود دارد که هر کدام برای مکانی مناسب می باشند. به طوری که شما می توانید با بستن روسری به روش های متنوع جذابیت را در استایل خود به وجود آورید و در مهمانی ها و مجالس کاملا متفاوت حاضر شوید. روسری های بزرگ یکی از ویژگی های مثبتی که دارند ابعاد آنها است که جدا از سر و گردن بخشی از سرشانه و بالاتنه شما را هم گرم نگه می دارند در نتیجه اگر در یک روز سرد و برفی قصد رفتن به خیابان را دارید بهتر است که یک روسری بزرگ و پشمی سر کنید.

شال و روسری

شال و روسری

شال گردن و کلاه بگذارید و متفاوت به دل زمستان بزنید

شما به‌ راحتی می‌توانید با انتخاب یکی از انواع کلاه و شال گردن استایل زمستانی خود را تکمیل کنید و در برابر سرما مجهز باشید. در این‌ بین نکاتی هم برای ست کردن این آیتم های زمستانی با سایر لباس‌ها و نحوه انتخاب مناسب آن‌ها وجود دارد که باید بدانید و رعایت کنید. برای مثال در انتخاب مدل و نوع کلاه دقت کنید و کلاهی که به فرم سر و صورت شما می آید را انتخاب کنید زیرا همه مدل های کلاه به همه افراد نمی آیند و برای جذابیت بیشتر استایل خود بهتر است که شال گردن را ست با کلاه انتخاب کنید.

شال و روسری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها