|

آشنایی با اکسسوری های پاییزی

معرفی ترند های 2023؛ با استفاده از اکسسوری های فصل پاییز تو استایلت معجزه کن

اکسسوری های فصل پاییز

با شروع فصل پاییز، تب و تاب استایل‌ های شیک و زیبا در میان تمام خانم‌ های شیک پوش پیدا می‌ شود. در این میان از اهمیت اکسسوری ها غافل نشوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برخلاف تصور بیشتر مردم اکسسوری ها جایگاه مهم و بسیار ویژه ای در استایل و صنعت مد و فشن دارند زیرا شما می توانید یک لباس را با اکسسوری ها متفاوت چندین بار استفاده کنید. اکسسوری ها تکمیل کننده استایل شما هستند در واقع جذابیت و زیبایی استایل شما را این جزئیات دوست داشتنی به وجود می آوردند. برای مثال تصور کنید برای مصاحبه کاری می روید ولی کیف به همراه ندارید چقدر استایل شما ناقص به نظر می رسد؟ بله خیلی زیاد، پس در استفاده از اکسسوری های مناسب خساست نداشته باشید زیرا آنها به ظاهر آراسته و شیک شما کمک می کنند.

هر فصل اکسسوری های مناسب به خود را دارد و فصل پاییز فصلی است که در آن شاهد تغییر دما و سرد شدن هوا هستیم پس باید با توجه به فصل و رعایت ویژگی های آن فصل اکسسوری خود را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله با انواع اکسسوری های جذاب و محبوب فصل پاییز بیشتر آشنا خواهید شد.

اکسسوری-زنانه

زیورآلات، اکسسوری های محبوب در تمام فصل ها

در پاییز و زمستان سال2023، زیورآلات هم مانند لباس‌ ها، سایز بزرگشان مد است. همانطور که در پوشاک شاهد لباس های اورسایز و بزرگ هستیم در زیور آلات هم شاهد حلقه های بزرگ خواهیم بود که زیبایی و ظرافت زنانه شما را دو چندان خواهند کرد. برای رفتن به مهمانی ها و مراسمات، حتی دوستانه از زیورآلات غافل نشوید زیرا آنها استایل ساده شما را به یک استایل جذاب و امروزی تبدیل می کنند.

زیورآلات

کمربند ببندید؛ امسال زمان درخشش شما است

کمربند یکی از پرکاربردترین انواع اکسسوری در فصل پاییز است. برای مثال شما می توانید روی پانچو و یا وست خود از کمربند استفاده کنید و ظاهری متفاوت ایجاد کنید. پیشنها می شود در این فصل کمربندهای چرم با سگک‌های فانتزی، مانند کمربند G گوچی را از کمد خود بیرون بیاورید و به کمر خود ببندید. در کنار این نوع کمربندها از بوت های چرمی غافل نشوید زیرا این دو دلبر پاییزی معجزه ای در استایل شما ایجاد خواهند کرد.

کمربند-چرم

کلاه و شال گردن؛ گرم و شیک

شال گردن و کلاه همیشه طرفداران خاص خود را داشته اند؛ در فصل پاییز و زمستان کلاه جایگاه ویژه ای در مد و استایل پیدا می کند. زیرا این اکسسوری علاوه بر ایجاد گرما و محافظت از بدن زیبایی و جذابیت برای استایل شما به همراه می آورد. اگر به ست های کلاه و شال گردن علاقه ندارید یا استفاده از آنها با استایل شما همخوانی ندارد، شال مناسب با استایل خود را انتخاب کنید. شال گردن ها دارای تنوع بسیاری زیادی هستند و معولا برای تمام سنین و سلیقه ها در بازار موجود می باشند.

شال-گردن

کفش و بوت های براق

اگر بدانید کفش ها و نیم بوت های طلایی براق به ویژه طلایی و نقره ای، چه تاثیری در استایل پاییزی شما دارند هرگز آنها را از یاد نخواهید برد. این کفش های امروزی و ترند جزو کفش های بسیار لاکچری و زیبای فصل پاییز محسوب می شوند که به راحتی با انواع لباس های پاییزی ست می شوند. یکی دیگر از جذابای ترند پاییز امسال کفش‌ لژ دار است، این نوع کفش ها اصلا شبیه به بوت های تخت و ساده ای که سال های قبل می پوشیدید نیستند. پس حتما از این کفش ها در استایل پاییزی خود استفاده کنید در غیر این صورت یکی از بهترین اکسسوری های این فصل را از دست خواهید داد.

بوت-لژدار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها