|

انواع استایل با مانتو مجلسی

استایل عیدتو لوکس انتخاب کن؛ معرفی چند مدل مانتو مجلسی و کار شده برای نوروز 1402

مانتو مجلسی

پوشیدن لباس مجلسی برای مهمانی های عید ایده‌ خوبی به نظر نمی‌ رسد از طرفی هم نمی‌توانیم با مانتوهای معمولی برویم. پس باید مانتو مجلسی بپوشی…

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- همه ما وقتی به یاد عید نوروز و مهمانی های دید و بازدید می افتیم اولین سوالی که در ذهنمان نقش می بندد این است که امسال چه لباسی برای این مراسم باید بپوشم؟ برای خانم ها معمولا این سوال این است که چه مانتویی باید برای بپوشم؟ خب جالب است که بدانید برای مهمانی های عید دیدنی پوشیدن لباس مجلسی ایده‌ خوبی به نظر نمی‌ رسد. از طرفی هم نمی‌توانید با مانتوهای دانشجویی و بیرونی همیشگی‌ خود به این مهمانی ها بروید پس چاره‌ کار یک مانتو مجلسی است. مانتوهای مجلسی معمولا ظاهری شیک و لاکچری دارند و هزینه زیادی هم باید برای خریدشان بپردازید؛ پس بهتر است قبل از اقدام به خرید یکی از این مانتو ها ابتدا با انواع آنها و استایل هایی که می توانید با آن ها داشته باشید آشنا شوید و بعد اقدام به خرید کنید. در استایل های رسمی معمولا از سبک های کلاسیک و الگانت برای انتخاب لباس هایشان کمک گرفته می شود، پس باید دقت کنید که علاوه بر مانتو عید بقیه آیتم های مورد استفاده در استایل مجلسی شما نیز در همین سبک باشند.

انتخاب لباس و ست کردن آن ها با یکدیگر در فصل بهار اصلا کار سختی نیست، زیرا شما می توانید بدون محدویت از همه رنگ های بهاری و در چرخه رنگ در این فصل استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتو مجلسی برای استایل عید آشنا شوید.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

برای بهاری لوکس و مجلسی مانتو مشکی و کارشده انتخاب کنید

مانتو مشکی یکی از لباس هایی است یکی از آن باید در کمد هم خانم شیک پوشی باشد، زیرا این مانتو ست کردنش راحت است و شما را به چالش نمی اندازد. حال اگر می خواهید یکی از این مانتوها را برای فصل بهار و عید انتخاب کنید بهتر است نوع مجلسی و کار شده را برای آن انتخاب کنید زیرا این نوع مانتو به شما ظاهری لوکس و زیبا می بخشد و شما همان ویژگی ست کردن ساده را خواهید داشت. ولی اگر می خواهید با این مانتو یک استایل بی نظیر و خیره کننده داشته باشید بهتر است که آن را با اکسسوری و آیتم های مکمل رنگی ست کنید تا جذابیت استایل خود را چندین برابر کنید.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی رنگی بپوشید؛ عید را بهاری شروع کنید

تصور همه ما از استایل های مجلسی و کلاسیک این است که باید همه لباس هایمان را از رنگ های تیره یا نود انتخاب کنیم، در حالی که این تصور کامل غلط استو شما می توانید استایل کلاسیک و مجلسی را رنگی رنگی انتخاب کنید البته به شرطی که از اصول و قواعد ست کردن رنگ ها ب یکدیگر اطلاع داشته باشید. برای مثال شما می توانید برای عید یک مانتو سبز منجوق دوزی شد و مجلسی را نتخاب کنید و آن را با شلوار یا شال قرمز ست کنید. اگر هم جزو افرادی هستید که از یک رنگ بیشتر نمی خواهید در استایل خود استفاده کنید بهتر است مانتو خود را با سفید یا مشکی ست کنید تا استایل کم ریسک تری داشته باشید.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

با مانتو سفید به عید دیدنی بروید؛ عروس بهار باشید

یکی از رنگ های زیبا و زنانه که در بیشتر استایل های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد و برای همه فصل ها هم گزینه مناسبی می باشد رنگ سفید است. شما برای اینکه عروس بهار باشید فقط کافی است یک مانتو ژاکارد یا مجلسی سفیذ انتخاب نمایید و آن را با آیتم های رنگی یا مشکی ست کنید. دقت کنید که اگر نمی خواهید استایلی مونوکروم و تک رنگ داشته باشید بهتر است همه آیتم ها را سفید انتخاب نکنید و در اکسسوری و لباس های مکملی مانند شلوار، شومیز یا کیف و کفش از رنگ های شاد و بهاری استفاده کنید. پس هرگز فراموش نکنید که داشتن استایل زیبا و هماهنگی در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیایید. حتی اگر گران ترین و خوش رنگ ترین لباس ها را داشته باشید اما اصول صحیح پوشیدن آن ها را ندانید، نمی توانید ظاهری آراسته داشته باشید.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خداییش خیلی زشتن☹️این مدلارو کی میپوشه واقعا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها