|

بالم لب و لیپ گلاس چه تفاوتی باهم دارند؟

تفاوت بالم لب با لیپ گلاس چیست؟دیگه نگران پوست پوست شدن لبات بعد رژ زدن نباش

بالم لب

تحمل لب‌ های خشک و ترک خورده و پنهان کردن آن‌ ها کار دشواری است، پس برای خلاص شدن از این احساس ناخوشایند بهتر است این مقاله را از دست ندهید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید به نظرتان عجیب بیاید ولی یکی از مشکلات رایج هنگام آرایش خانم ها لب های پوست پوست و نتیجه نا مطلوب از آرایش لب است. خب سوالی که پیش می آید این است که این مشکل چه راه حلی دارد و با چه محصول آرایشی ای می توان یک آرایش مطلوب داشت. خب در این حالت بالم لب کارایی بسیاری پیدا می‌ کند و شما می‌ توانید برای از بین بردن خشکی و ترک‌ های لب از آن استفاده کنید. لب‌ ها به دلیل نازک بودن پوستشان نسبت به سایر قسمت‌ های بدن بیشتر در معرض خشک شدن قرار دارند و بالم لب یک ماده‌ نرم وکس مانند است که از آن برای مرطوب کردن لب‌ ها و کاهش درد ناشی از لب‌ های خشک و ترک‌ دار استفاده می‌ کنیم. حال سوالی که در این قسمت مطرح می شود این است که تفاوت بین بالم لب و لیپ گلاس چیست و یا کدام یک از این دو برای لب های ما مناسب تر است؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با تفاوت بالم لب و لیپ گلاس و کارایی این دو دلبر آرایشی آشنا شوید.

یکی از نکاتی که نباید فراموش کنید این است که بالم لب با سایر محصولات مربوط به لب تفاوت دارد زیرا هدف اصلی آن رطوبت‌ رسانی لب‌ ها و انجام کارهای تسکین‌ دهنده و احیا کننده است، پس هدف دیگر این محصول محافظت از لب‌ ها در برابر کم‌ آبی است.

تفاوت بالم لب با لیپ گلاس

تفاوت بالم لب با لیپ گلاس

لیپ گلاس چیست؟ لب هایی درخشان و زیبا داشته باشید

اگر به یاد داشته باشید چند سال گذشته، یعنی قبل‌ تر از آنکه رژلب مات ترند شود، بعد از زدن رژلب برق لب هم می‌ زدند تا لب‌ ها درخشان‌ تر شوند. به زبان ساده تر می توان گفت لیپ گلاس جدید همان برق لب است که لب‌ ها را براق و درخشان می‌ کند. حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا به آن همان برق لب گفته نمی شود زیرا آنها دارای تفاوت های ریزی با برق لب هستند برای مثال لیپ گلاس ها مانند برق لب بی رنگ نیستند و معمولا دارای رنگ های نود و لایتی هستند. به نوعی می توان گفت لیپ  گلاس ها جای رژلب مایع را گرفته‌ اند، چرا که روی لب خشک نمی‌ شوند و لب‌ ها را نرم و براق می‌ کنند.

تفاوت بالم لب با لیپ گلاس

تفاوت بالم لب با لیپ گلاس

بالم لب چیست؟ به سلامت لب های خود اهمیت دهید

بالم لب، متشکل از موادی چون انواع روغن‌ های طبیعی و غیرطبیعی، روغن‌ های معطر، ویتامین‌ ها، مواد نفتی، لانولین، رنگ، طعم، آنزیم SPF و همینطور ماده ای با قوام موم مانند (موم زنبورعسل یا مواد مشابه) است که با ایجاد لایه ای روی پوست لب‌ ها، علاوه بر محافظت به تغذیه آن‌ ها می‌ پردازد. پس بالم لب بیشتر از اینکه جنبه آرایش داشته باشد به سلامت لب های شما کمک می کند و باعث می شود هنگام آرایش لب هایی صاف و نرم داشته باشید و دیگر نگران پوست پوست شدن لب هایتان بعد از اتمام رژ زدن نباشید.

تفاوت بالم لب با لیپ گلاس

تفاوت بالم لب با لیپ گلاس

آیا می دانید تفاوت بالم لب با لیپ گلاس در چیست؟

بالم لب محصولی وازلینی است که به رطوبت رسانی و نرم کنندگی لب های شما کمک می کند و از خشک شدن آن جلوگیری به عمل می آورد در حالی که لیپ گلاس نوعی برق لب است که در مرحله اول لب های شما را بدون این که حالت چسبناک داشته باشند پرتر و زیبا تر نشان می دهند، البته جالب است که بدانید حتی برخی از آن ها محافظ SPF را شامل می شوند که این خود یک ویژگی محافظت کنندگینیز محسوب می شود. برای جمع بندی باید بگوییم که لیپ گلاس ها نوعی محصول آرایشی محسوب می شوند که به جای رژ لب مایع استفاده می شوند و اغلب شاین هستند در حالی که بالم های لب قبل از آرایش لب، برای نرم کردن و ایجاد لایه محافظ نیز استفاده می شوند و معمولا فاقد رنگ یا ویژگی ظاهری خاصی هستند.

تفاوت بالم لب با لیپ گلاس

تفاوت بالم لب با لیپ گلاس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها