|

برای استایل عید چه کفشی بپوشیم؟

معرفی جذاب ترین کفش مجلسی برای استایل عید؛ بهارِتو با این ترندهای دلبر زیرو رو کن

کفش عید

خانم‌ های ایرانی همیشه دنبال شیک ترین و به روزترین کفش‌ های مجلسی هستند که در استایل های رسمی و مجلسی خود مانند عید از آن ها استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همیشه هنگام گشت‌ زدن در بازار کفش با انبوهی از مدل کفش و مدل پاشنه رو به‌ رو می شوید اما واقعا بهترین انتخاب برای مهمانی عصر، یک شام دوستانه یا ایام عید نوروز کدام است؟ برای رسیدن به این جواب باید با انواع پاشنه، مدل کفش مجلسی و کاربرد آنها در تکمیل ست لباس خود آشنا شوید. استایل های عید معمولا استایل هایی کلاسیک و مجلسی هستند، به همین خاطر بهترین گزینه برای شما قطعا کفش پاشنه بلند است ولی انتخاب نوع کفش پاشنه بلند باید با شناخت نسبت به استایل و مورد استفاد شخص انتخاب شود تا استایلی منحصربفرد برای شما رقم بخورد. حال اگر علاقه ای به کفش های پاشنه بلند ندارید می توانید کفش های اسپرت و راحت تر انتخاب کنید ولی جالب است که بدانید در صورت استفاده از کفش اسپرت یا کالج، خانم‌ ها با گام‌ های بلند در یک مجلس یا مهمانی قدم خواهند برداشت؛ به همین علت بهتر است از کفش‌ های اسپرت یا کالج در مجالس یا مهمانی های رسمی استفاده نکنند.

همانطور که می دانید تنوع در طرح، مدل و رنگ کفش‌ های مجلسی زنانه روز به روز بیشتر می‌ شود و طراحان مد هر روز سبک جدیدی از کفش‌ زنانه را ارائه‌ می‌دهند. پس قبل از انتخاب در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از کفش های دلبر مجلسی و مناسب عید 1402 آشنا شوید.

کفش مجلسی

کفش مجلسی

عید را با کفش استیلتو (stilettos) متفاوت بگذرانید

یکی از اولین و بهترین گزینه ها برای استایل مجلسی عید کفش استیلتو است؛ زیرا این کفش ها به دلیل طراحی ظریفی که دارند به استایل شما ظرافت و زیبایی خاصی را می بخشند و باعث تمایز استایل شما از دیگر افراد خواهند شد. کفش های استیلتو کفش‌ های پاشنه باریکی هستند که ارتفاع پاشنه آنها از ۱۰ سانتی متر تا ۱۵ سانتی متر و حتی گاهی موارد تا ۲۰ سانتی متر هم‌ می‌ رسد. ظاهر این کفش‌‌ ها بسیار شیک و زیبا است و آن ها صرفا برای استفاده در مجلس‌ های رسمی و میهمانی‌ های مهم طراحی شده اند. جالب است که بدانید پاشنه ۱۵ سانتی متری و بالاتر این کفش ها، لاکچری ترین نوع کفش پاشنه بلند محسوب می شود.

کفش مجلسی

کفش مجلسی

کفش های پشت بندی بپوشید؛ بهار را با ترندها آغاز کنید

به کفش هایی که توسط یک یا چند بند به دور پاشنه می‌ پیچند کفش پشت بندی گفته می شود. این کفش‌‌ ها سبک شیک و زیبایی دارند و معمولا در طراحی آنها قسمت پشتی کفش حذف می شود و بند جای آن را می گیرد. این نوع از کفش ها که امروزه به یکی از محبوب ترین ترندهای کفش پاشنه بلند و مجلسی تبدیل شده است برای شرکت در عروسی و جشن‌‌ ها استایل خوبی را به شما‌ می‌ دهند. در نتیجه اگی می خواهید امسال بهار را بسیار متفاوت بگذرانید بهتر است که یکی از این کفش ها را خریداری کنید و با شلوار کوتاه پارچه ای ست نمایید. دقت کنید که این نوع کفش بر خلاف نمونه بالا نباید با شلوار بگ و یا بلند استفاده شود زیرا تمام زیبایی و مدلش در زیر دمپای شلوار گم خواهد شد.

کفش مجلسی

کفش مجلسی

عید را با کفش پامپز (pumps) راحت و شیک تجربه کنید

کفش پامپز نوع خاصی از کفش‌ های پاشنه بلند است که طرح ساده و کلاسیکی دارد. پاشنه این کفش در محل اتصال به انتهای کفش کمی پهن‌ می‌ شود و جالب است که بدانید این نوع کفش مانند مدل استیلتو برای میهمانی‌‌ ها و جشن‌ های شبانه مناسب است. یکی از دلایل استفاده از این کفش به جای کفش استیلتو این است که این کفش دارای پاشنه نسبتا کوتاه تری است و این ویژگی تا حدودی استفاده از آن را راحت تر می کند. برای ست کردن این مدل از کفش مجلسی شما می توانید هم از شلوارهای بلند و بگ و هم از شلواهای راسته و کوتاه استفاده کنید؛ ولی اگر می خواهید قد بلندتر دیده شوید شلوار پارچه ای بلند گزینه مناسب تری است.

کفش مجلسی

کفش مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها