|

با پالتو خز چی بپوشیم؟

جدیدترین استایل های زمستانی 2023 با پالتو خز؛ امسال زمستونو گرم و نرم بگذرون!

استایل پالتو خز

پارچه خز یکی از پارچه های زمستانی و مجلل است که می تواند لباس های زمستانی بسیار خاص و زیبایی را مانند پالتو خز یا کلاه را برای شما خلق کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی صحبت از خرید یک پالتو گرم برای فصل زمستان و برف ریزان به میان می آید اولین گزینه ای که به ذهن همه ما می رسد پالتو فوتر است در حالی این نوع پالتو بسیار سنگین است و به خاطر نوع پارچه پشمی ای که دارد اصلا نمی توان آن را جزو لباس های منعطف دسته بندی نمود. اگر می خواهید زمستان امسال را گرم و راحت بگذرانید بهتر است به جای پالتو فوتر یک پالتو خز خریداری کنید و آن را با آیتم های زمستانی و دوست داشتنی خز دیگر ست کنید. لباس های مشکی همیشه یکی از پرطرفدارترین ها هستند و به همین خاطر هر خانم شیک پوشی باید در کمد لباس خود، حتما یک لباس مشکی داشته باشد. کت مشکی خز می تواند یک لباس مجلسی برای زمستان شما باشد. البته یکی از نکته هایی که باید در هنگام پوشیدن پالتو خز به آن دقت کنید این است که این پالتو به خودی خود به دلیل پارچه خز ظاهری لوکس و رسمی دارد، در نتیجه در ست کردن لباس های دیگرتان همیشه سعی کنید از آیتم های رسمی و کلاسیک استفاده کنید.

حال اگر ست کردن و پوشیدن این دلبر زمستانی به نظرتان همچنان سخت و چالش برانگیز است پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زمستانی با پالتو خز آشنا شوید.

پالتو خز

پالتو خز

پالتو خز را با جین بپوشید؛ جین ها همیشه به همه ساز شما می رقصند

پارچه‌های خزدار اگر مدت زمان طولانی به طور مستقیم در مقابل نور خورشید قرار گیرند، ممکن است خراب شوند. پس اگر دوست ندارید متفاوت باشید و زیاد به چشم بیایید، خزی را انتخاب کنید که رنگش خنثی باشد. حالاگر همچین پالتویی را برای استفاده در فصل زمستان در نظر گرفته این بهتر است آن را با شلوار جین دمپا یا بوت کات آبی روشن ست کنید. شما می توانید اگر استایلی رسمی و کلاسیک مد نظرتان است برای تکمیل استایل خود از نیم بوت های پاشنه بلند کمک بگیرید اگر هم که کژوال پسند هستید بهتر است به جای نیم بوت یک کتونی اسپرت و لژ بلند را برای خود انتخاب کنید.

پالتو خز

پالتو خز

با پالتو خز استایل دارک را تجربه کنید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم لباس های مشکی همیشه یکی از پرطرفدارترین ها هستند و به همین خاطر هر خانم شیک پوشی باید در کمد لباس خود، حتما یک لباس مشکی داشته باشد. کت مشکی خز می تواند یک لباس مجلسی برای زمستان شما باشد. در نتیجه اگر می خواهید سبکی متفاوت از لباس پوشیدن را در زمستان برفی تجربه کنید بهتر است که به جز پالتو خز خود همه آیتم های مکمل را نیز مشکی انتخاب کنید و استایل دارک را با پالتو خز تست نمایید. پیشنهاد ما برای استایلی اینچنینی پوشیدن لگ چرمی و مشکی است که باعث جذابیت دو چندان استایل شما خواهد شد.

پالتو خز

پالتو خز

پالتو خز رنگی بپوشید؛ رنگی رنگی لوکس باشید

یکی از تصورات غلط همه ما این است که وقتی پالتو خز یا پوست را انتخاب می کنیم باید از رنگ های تیره یا طبیعی پوست باشد در حالی که این پالتو ها دارای نوع های رنگی رنگی و شاد هستند که شما می توانید از آنها هم در استایل های کلاسیک و هم در استایل های کژوال و یا ماکسیمال استفاده کنید. پالتو خز رنگی و  زنانه یکی از مدل لباس های شیک در زمستان برای خانم ها است که به جرات می توان گفت این مدل پالتو انتخاب خانم های شیک پوش و جسور است. پس اگر قصد پوشیدن یکی از این پالتوهای زیبا را دارید بهتر است برای ست کردن آنها از شلوارهای کتان رنگی یا کتونی های سفید کمک بگیرید زیرا در این حالت به استایل خود حال و هوایی دخترانه و شاد خواهید بخشید.

پالتو خز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها