|

ولنتاین چی بپوشیم؟

استایل متفاوت ولنتاین؛ اگه میخوای عشقت نتونه ازت چشم برداره قرمز و بنفش بپوش!

استایل ولنتاین

لازم نیست حتما برای روز ولنتاین قرمز بپوشید؛ شما می توانید از این رنگ در کنار رنگ های دیگری مانند بنفش، مشکی، صورتی یا سرخابی استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- وقتی صحبت از روز ولنتاین می شود اولین سوالی که ذهن هر خانمی را مشغول می کند این است که در این روز چه لباسی بپوشم؟ برای جواب این سوال باید بگوییم که استایل ولنتاین باید خیلی خاص باشد چون شما می خواهید برای جلب توجه کسی که لقب عشقتان را دارد لباس بپوشید و روزی به یاد ماندنی را رقم بزنید. لحظه هایی در زندگی انسان وجود دارد که وصف ناپذیر است، پس با استایلی شیک وفوق العاده این لحظه ها را ماندنی کنید. قبل از اینکه بخواهید لباسی را برای روز ولنتاین انتخاب کنید بهتر است که بدانید در کنار رنگ قرمز که نماد عشق و ولنتاین است از چه رنگ هایی می توانید برای داشتن استایلی جذاب کمک بگیرید و یا برای ست کردن لباس هایتان از چه سبکی استفاد کنید بهتر است. شما می توانید در این روز از هر لباسی با هر رنگی استفاده کنید ولی اگر می خواهید منحصربفرد و شیک به نظر بیایید بهتر است که از رنگ بنفش در کنار رنگ قرمز استفاده کنید تا استایلی شیک و جذاب را برای خود رقم بزنید.

پس فراموش نکنید که الزامی به پوشیدن پالتو قرمز نیست بلکه پالتو ولنتاین می تواند بنفش یا سرخابی باشد تا شما را زیبا تماشایی کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های ولنتاین رنگی آشنا شوید.

استایل قرمز بنفش ولنتاین

استایل قرمز بنفش ولنتاین

مانتو بنفش بپوشید؛ آقایی رو با استایلت سورپرایز کن

بدون شک در روز ولنتاین، افراد سعی می‌ کنند در برابر شخص مورد علاقه‌ شان بهترین باشند. پس یکی از مواردی که در این روز باید توجه زیادی به آن ‌شود، لباس و ظاهر است. اگر می خواهید استایلی متفاوت و خاص را در روز ولنتاین از خود ارائه دهید، طوری که پارتنرتان نتواند از شما چشم بردارد بهتر است از ست بنفش و قرمز استفاده کنید. برای این کار بهتر است یک مانتو و شلوار بنفش را انتخاب کنید و آن ها را با شومیز یا شال قرمز ست کنید. برای استایل های اینچنینی بهتر است سبک کلاسیک یا الگانت را انتخاب کنید زیرا این ترکیب رنگی برای استایل کژوال گزینه مناسبی نخواهد بود.

استایل قرمز بنفش ولنتاین

استایل قرمز بنفش ولنتاین

کیف و کفش بنفش یا یاسی را انتخاب کنید؛ عاشقانه لباس بپوشید

اگر تصمیم گرفته اید امسال ولنتاین را متفاوت بگذارانید و جسارت پوشیدن استایل پیشنهادی بالا را دارید پیشنها ما برای تکمیل این استایل جذاب استفاده از کفش های بنفش یا یاسی است. در انتخاب کفش به استایل لباس های خود دقت کنید برای مثال اگر یک شلوار پارچه ای بگ را مانند تصاویر پایین انتخاب کرده اید بهتر است از کفش های مجلسی و پاشنه بلند استفاد کنید؛ ولی اگر استایل اسپرت تری دارید و از شلوارهای کوتاه و راسته می خواهید استفاده کنید می توانید کتونی یا کالج نیز به پا کنید تا استایلی راحت و شیک داشته باشید. البته یکی از نکته های دیگر که بر روی انتخاب کفش تاثیر زیادی دارد مکانی است که به آن دعوت شده اید، برای مثال یک رستوران یا کافه با سینما و مهمانی رسمی هر کدام از آن ها کفش و استایل متفاوتی را می طلبد.

استایل قرمز بنفش ولنتاین

استایل قرمز بنفش ولنتاین

روسری یا اکسسوری های بنفش یا قرمز را انتخاب کنید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم رنگ اصلی روز ولنتاین رنگ قرمز است به طوری که جدا از استایل بر روی کادوها و تزئینات این روز از رنگ قرمز استفاده می شود. البته توجه داشته باشید که تنها پوشیدن لباس قرمز نمی‌تواند بهترین استایل را برای ولنتاین بسازد. در نتبجه برای تکمیل استایل بالا بهتر است از یک شال یا روسری قرمز و بنفش استفاده کنید تا استایل دو رنگ خود را به زیبایی تمام کامل کرده باشید. در این مورد بهتر است از روسری قرمز استفاده کنید تا بنفش زیرا رنگ قرمز نیز یادآور عشق و اشتیاق شما است و با یک رژلب قرمز می تواند به شما چهره ای شاداب ببخشد.

استایل قرمز بنفش ولنتاین

استایل قرمز بنفش ولنتاین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها