|

چگونه کت کوتاه بپوشیم؟

اگه از پالتوهای بلند و دست و پا گیر خسته شدی کت بپوش؛ انواع استایل با کت کوتاه

کت کوتاه

ازنظر برخی از بانوان ست کردن کت زنانه با دیگر لباس‌ ها کار سختی باشد. زیرا معمولا نمی دانند برای زیر کت و یا شلوار چه لباس هایی باید بپوشند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه اولین گزینه ای که برای زمستان به ذهن همه خانم ها میرسد پوشیدن لباس های بلند و گرم است در حالی که با کت های کوتاه استایل های زیبا تری خواهند داشت. البته یکی از نکته هایی که باید همیشه به آن دقت کنید این است که کت کوتاه معمولا استایل خاص تری نسبت به پالتو بلند دارد و ست کردن آن هم به همان نسبت کار سخت تری است. در نتیجه اگر قصد دارید امسال زمستان را شیک و متفاوت بگذرانید می توانید یک کت کوتاه انتخاب کنید و آن را اصول و قواعد ست کنید تا استایلی منحصربفرد داشته باشید. کت تک زنانه، را به دو صورت اسپرت و رسمی می توانید ست کنید و دو استایل کاملا متفاوت و شیک داشته باشید. پس بهتر است بسته به شرایط و موقعیتی که در آن قرار می گیرید ست خود را انتخاب کنید، خرید کفش و شلوار مناسب با کت تک زنانه هم از مهم ترین نکاتی است که اگر به آن دقت نکنید استایل شیک و زیبایی نخواهید داشت.

کت کوتاه می‌تواند ظاهری جذاب و ساده را برای شما فراهم کند و اگر به درستی با لباس‌ های دیگر ترکیب شود ظاهری خاص و بی‌ نقص به شما می‌ بخشد. در ادامه این مقال همراه ما باشید تا با انواع استایل با کت کوتاه بیشتر آشنا شوید.

کت کوتاه

کت کوتاه

کت کوتاه جین بپوشید؛ دلبر همه فصل ها را فراموش نکنید

جین ها در تمام فصل ها و در تمام ایام و یا حتی در تمام طول تاریخ همراه ما هستند، پس می توان گفت یکی از پاهای ثابت استایل ما را جین ها تشکیل می دهند. اگر امسال زمستان قصد دارید استایلی کژوال و راحت داشته باشید بهتر است یک شلوار جین مام استایل یا بگ به تن کنید و برای تکمیل استایل خود از یک کت جین کمک بگیرید. کت های جین انواع مختلفی دارند ولی اگر یکی از نوع های کوتاه آن را انتخاب کردید بهتر است برای زیرش از یک پلیور اورسایز و نسبتا بلند استفاده کنید. البته از شکت ها و پیراهن های طرح دار هم می توانید برای زیر کت استفاده کنید زیرا ترکیب یک کت ساده همراه یک پیراهن، بسیار زیبا و منحصربفرد خواهد شد.

کت کوتاه

کت کوتاه

زمستان را با کت فوتر گرم و غیر تکراری بگذران

شما می توانید با این کت زیبا در زمان سفر کنید، زیرا همانطور که این کت را ده سال پیش می توانستید در استایل خود استفاده کنید و ظاهری مدرن داشته باشید در امروز و دهه های آینده هم نیز می توانید از پوشیدن آن در استایل خود لذت ببرید زیرا این مدل از پالتو هرگز تکراری و دمده نخواهد شد. کت ای کوتاه فوتر معمولا دارای استایل های ساده و بصورت تک رنگ هستند، در نتیجه برای ست کردن آن ها بهتر است از آیتم های ساده و کلاسیک کمک بگیرید. برای مثال می توانید یک لگ جیر یا چرمی را برای ست کردن با آن انتخاب کنید و برای تکمیل استایل خود از بوت های بلند و تا زانو کمک بگیرید زیرا این بوت ها زیبایی استایل و کت شما را چندین برابر خواهند کرد.

کت کوتاه

کت کوتاه

برای رفتن به مهمانی کت مجلسی کوتاه را امتحان کنید

یکی از نوع های محبوب کت کوتاه نوع مجلسی و کرپ آن است زیرا این نوع از قدیم برای استایل های مجلسی و نیمه رسمی بسیار استفاده می شدند و جالب است که بدانید حتی امروز هم یکی از ترندهای دوست داشتنی در تمام فصل ها محسوب می شوند. در نتیجه اگر می خواهید برای رفتن به یک مهمانی رسمی آماده شوید بهتر است یک کت و شلوار کرپ را انتخاب کنید. البته یکی از نکته هایی که در ست کردن شلوار  با کت کوتاه باید به آن دقت شود نوع استایل شلوار است زیرا این کت ها با هر نوع شلواری قابل استفاده نیستند. پس اگر از کت و شلوار ست استفاده نمی کنید، برای ست کردن کت کوتاه حتما از شلوار فاق بلند و پیلی دار کمک بگیرید.

کت کوتاه

کت کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها