|

تفاوت ژل با فیلر لب

تفاوت ژل لب با فیلر در چیست؟ برای داشتن چهره ای جذاب آگاهانه تصمیم بگیرید!

ژل لب

ژل یا فیلر هر دو یک راه درمانی غیرجراحی برای بیمارانی هستند که به دنبال حجم دادن به لب، بهبود شکل طبیعی لب یا اصلاح عدم تقارن در آنها هستند…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه های کلی خانم ها برای داشتن چهره ای زیبا داشتن لب هایی برجسته و خوش فرم است، که امروزه به لطف وجود ژل های لب و تزریق های زیبایی تا حدودی کاهش یافته است. ژل یا فیلر لب هر دو یک راه درمانی غیرجراحی برای بیمارانی هستند که به دنبال حجم دادن به لب ها، بهبود شکل طبیعی لب، مشخص کردن خط لب، صاف کردن خطوط لب یا اصلاح عدم تقارن در لب ها هستند. حال اگر می خواهید یکی از این روش ها را برای فرم دادن به لب هایتان انتخاب کنید بهتر است که با انواع روش ها و تفاوت هایشان آشنا شوید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها را برای خو انتخاب کنید. بهتر است که بدانید یکی از ملاک های زیبایی و نتیجه مطلوب در لب، مدت زمان ماندگاری و فرم درخواست است. این بسیار مهم است که شما اطلاعات مفصلی در مورد این موضوع داشته باشید تا بتوانید کاربرد فیلر یا ژل لب را متناسب با فرم و انتظارات چهره خود تعیین کنید.

جالب است که بدانید ژل، چربی، بوتاکس سه گزینه از فیلر های لب هستند. این پرکننده‌ های لب، فرمول‌ های ژل مانندی هستند که از اسید هیالورونیک، یک ترکیب مولکولی موجود در ساختار پوست، تشکیل شده‌اند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع روش ها و تفاوت هایشان برای فرم دادن به لب ها آشنا شوید.

تفاوت ژل لب با فیلر

تفاوت ژل لب با فیلر

فیلر لب چیست؟ لب هایی خیره کننده داشته باشید

به طور کلی به هر ماده طبیعی یا مصنوعی که سبب ایجاد برآمدگی در پوست می شود فیلر گفته می شود، این مواد تزریقی شامل ژل ها و فیلرها هستند. در واقع فیلرها یک ماده پر کننده هستند که به منظور بازگرداندن حجم بافت از دست رفته و همچنین پیشگیری از ایجاد چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرند، فیلرها دارای دو نوع قابل جذب و غیر قابل جذب می باشند. نتایج تزریق فیلر هیالورونیک اسید بلافاصله مشخص می‌ شود، به ویژه اگر فیلر برای حجم‌ دهی تزریق شده باشد. اگر فیلر برای رفع چین و چروک تزریق شده باشد پوست پس از تزریق صاف‌تر می‌ شود؛ البته نتیجه تزریق ظرف چند روز آینده و پس از فروکش کردن ورم و صاف شدن صورت بهتر هم می‌ شود.

تفاوت ژل لب با فیلر

تفاوت ژل لب با فیلر

ژل لب چیست؟ چهره ای جوان و شاداب داشته باشید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید وقتی نقص های صورت خود را مانند فرم نامناسب لب یا چین و چروک های پوستی خود را رفع می کنید چهره ای جوان تر و شاداب تر خواهید داشت در نتیجه از عیب های صورت خود غافل نشوید. ژل‌ها در واقع حجم دهنده هایی هستند که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و تزریق ژل، به عنوان یکی از خدمات رایج در مراکز پوست و سلامتی شناخته شده است، ژل‌ها علاوه بر قابلیت حجیم کردن قسمت هایی از پوست مانند لب ها و گونه برای از بین بردن چین و چروک صورت و جوانسازی هم استفاده می شوند.

تفاوت ژل لب با فیلر

تفاوت ژل لب با فیلر

تفاوت ژل لب با فیلر در چیست؟ مواظب سلامت خود باشید

اگر می خواهید لب هایی برجسته و زیبا داشته باشید و در انتخاب روش و یا نوع مواد حجم دهنده گیج شده اید جای نگرانی نیست. فیلرهای کلاژن و هیالورونیک اسید هر دو پرکننده‌ های پوستی هستند که برای حجم‌ دهی به ناحیه‌ هایی از صورت و از بین بردن چین و چروک‌ ها، خطوط ریز و گود رفتگی‌ های ناشی از افزایش سن کاربرد دارند. از این پرکننده‌ ها با اصطلاح فیلرهای بافت نرم یا فیلرهای تزریقی نیز یاد می‌ شوند. اما فیلرهای هیالورونیک اسید (HA) و کلاژن سازوکار اثرگذاری متفاوتی دارند و ماندگاری اثرشان نیز با هم متفاوت است. کلاژن فرورفتگی پوست را پر می‌ کند و معمولا برای رفع نقص‌ های جزئی و سطحی کاربرد دارد. هیالورونیک اسید نیز در بدن وجود دارد و چون آب را در مولکول‌های بزرگ گیر می‌ اندازد، مانند کلاژن اثر حجم‌ دهندگی دارد. به همین دلیل اثر هیالورونیک اسید پیش از آن که به طور طبیعی جذب بدن شود، بسیار طولانی‌تر از فیلر کلاژن است.

تفاوت ژل لب با فیلر

تفاوت ژل لب با فیلر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها