|

بررسی استایل مینا وحید

استایل مینیمال مینا وحید در جشنواره فیلم کوتاه تهران؛ شیک پوشی به سبک جواهرِ بانوی عمارت

استایل مینا وحید

مینا وحید یکی از بازیگرانی است که تا به امروز بسیار جسورانه در تمام مراسم ها و جشنواره ها ظاهر شده است و بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان متولد 17 مرداد ماه سال 1366 در رشت است، او فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنری و معماری می باشد و فعالیت هنری خود را از 20 سالگی با فیلم آتش سبز شروع کرد و با نقش آفرینی در نقش جواهر در بانوی عمارت درخشید. مینا وحید یکی از بازیگران جوانی است که به جز نقش آفرینی و استعدادش در بازیگری با استایل های جنجالی اش بسیار سر و صدا به پا کرده است و جالب است که بدانید در مراسم های اخیر استایل هایی که از خود به نمایش گذاشته است ترکیبی از سبک های بوهو، مینیمال و یا کژوال است. این خانم بازیگر یکی از ویژگی هایی که در انتخاب لباس هایش دارد و به راحتی این ویژگی برای همگان قابل مشاهده است این می باشد که بسیار جسورانه و با شجاعت آیتم های استایل خود را انتخاب می کند و می پوشد در حدی که او درمورد پوشش خود در جشنواره فیلم فجر گفت امسال تصمیم گرفتم برای جشنواره فیلم فجر لباس جدیدی برای دوخت سفارش ندهم و چه برای دیدارهای مردمی و چه نشست های مطبوعاتی لباسی ندوختم.

او به عنوان یک حرکت اعتراضی پارچه ای را روی دوش خود انداخت تا بگوید تا زمانی که تعداد زیادی از هموطنانمان هنوز در سرمای کرمانشاه وضعیت مناسبی ندارند، این بسیار بد است که ما گاهی چند میلیون برای لباس های رنگارنگ مراسم مختلف خرج کنیم و در سینماها بچرخیم.

استایل مینا وحید

استایل مینا وحید

استایل ساده و عروسکی مینا وحید در جشنواره فیلم کوتاه تهران

مینا وحید یکی از جدیدترین مدل های استایل و بستن شال را در جشنواره فیلم کوتاه تهران از خود به نمایش گذاشت و شما با یک نگاه سطحی به استایل این بازیگر جوان در ابتدا یک استایل ساده و کژوال می بینید ولی با نگاهی عمیق تر به استایل او خواهید دید او بسیار هوشمندانه از رنگ های لایت و ملایم در کنار یکدیگر استفاده کرده است. برای مثال پوشیدن بلوز طوسی با پانچو و شال صورتی انتخابی بسیار آگاهانه هستند که به شما استایلی خاص و دخترانه می بخشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر یکی از ویژگی هایی که در بیشتر استایل هایش به آن بسیار توجه می کند راحت بودن لباس هایش در کنار داشتن استایلی شیک است.

استایل مینا وحید

استایل مینا وحید

مینا وحید الگانت پوش در جشنواره بین المللی مادرید

مینا وحید بر خلاف استایل های مینیمال و کژوالی که تا به امروز از خود نشان داده است در جشنواره بین المللی مادرید از سبک الگانت استفاد کرده بود. او برای یکی از روزهای این جشنواره یک شلوار پارچه ای بگ و قرمز را با یک شومیز، کیف دستی و شال مشکی ست کرده بود و نتیجه همین استایل زیبا و بسیار شیکی شده است که در تصاویر پایین می توانید مشاهده کنید. شما می توانید در روزهای دیگر این جشنواره هم شاهد کت و شلوار سفید و مشکی و اکسسوری های جذاب و پر زرق و برق در استایل های این بازیگر خانم باشید.

استایل مینا وحید

استایل مینا وحید

استایل اعتراضی مینا وحید در ششمین جشنواره فیلم فجر

مینا وحید در یک اقدام اعتراضی یک استایل بوهو و ساده را از خود در ششمین جشنواره فیلم فجر نشان داد. او به سادگی یک مانتو طوسی با قد متوسط پوشیده بود و برای رویه از یک تیکه پارچه هم رنگ مانتو خود استفاده کرده بود و آن را به شکل پتو به دور خود پیچیده بود. مینا وحید برای توضی درباره استایل خود گفت : من برای جشنواره امسال با طراح لباسم به این نتیجه رسیدیم که من هیچ لباس جدیدی نپوشم و مبلغی که برای آن در نظر گرفته بودم را برای خانواده های زلزله زده و هموطنانمان در کرمانشاه بفرستم. تا پایان جشنواره هم در هر جا هم که دعوت شوم با این پارچه طوسی رنگ که روی دوشم دارم ظاهر خواهم شد.

استایل مینا وحید

استایل مینا وحید

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سالاری
    عشقی
    دوست دارم مینا جان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی