|

انواع کفش زمستونی

معرفی انواع بوت و نیم بوت و استایل آنها با شلوار؛ با خیال راحت بروید برف بازی

انواع برف و نیم بوت

همانطور که بدن‌ ما در فصل زمستان به گرم شدن نیاز دارد، پاهایمان هم باید از سرما و یخ‌ زدگی در امان بمانند. پس حتما یک جفت کفش مناسب بخرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی هوا سرد می‌ شود، نوع پوشش همه افراد تغییر می کند. کفش ها هم به عنوانی نوعی پوشش در استایل نیز از این امر مستثنی نیستند. همانطور که بدن‌ ما در فصل زمستان به گرم شدن نیاز دارد، پاهایمان هم باید از سرما و یخ‌ زدگی در امان بمانند. پس حتما برای روزهاب برفی خود یک کفش مناسب با شرایط و استایل خود خریداری کنید تا با خیال راحت روی برف ها قدم بزنید. بهترین گزینه ها برای کفش زمستانی بوت؛ نیم بوت و یا چکمه می باشند زیرا این مدل از کفش ها دارای ساق هستند و مچ و قسمتی از پای شما را در بر می گیرند؛ پس اگر خیلی سرمایی هستید و دوست دارید قسمت بیشتری از پاهایتان گرم بماند کفش خود را ساق بلند انتخاب نمایید. یکی از دغدغه هایی که اکثر خانم ها هنگام انتخاب و خرید بوت دارند این است که این مدل از بوت را می توان با چه شلواری ست کرد، گاهی اینقدر درگیر این دغدغه می شوند که از خرید بوتی که دلشان را برده است پشیمان می شوند.

اما جای نگرانی نیست زیرا در ادامه این مقاله با انواع بوت و استایل کردن آنها با شلوارهای مختلف آشنا خواهید شد و با رعایت این چند نکته ظریف می توانید استایلی زیبا و خاص داشته باشید.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت

نیم بوت چلسی و شلوار بگ بپوشید؛ ترند محبوب زمستان 2023

همانطور که در زمینه لباس و استایل همیشه تاکیدمان برای داشتن استایلی مدرن و امروزی توجه به ترندهای سال بوده است در انتخاب کفش زمستانی هم اگر می خواهید استایلی دخترانه و مدرن داشته باشید باید با توجه به ترندها انتخاب نمایید. یکی از کفش های زمستانی که در یکی دو سال اخیر بسیار ترند شده و طرفداران زیادی دارد نیم بوت چلسی است. این نیم بوت ها دارای کش در قسمت کناری هستند و جزو راحت‌ ترین و خوش‌ فرم‌ترین مدل‌ های نیم بوت زنانه و مردانه محسوب می شوند. اگر قصد پوشیدن یکی از این بوت ها را در زمستان امسال دارید بهتر است از یک شلوار بگ یا مام فیت تا لبه نیم بوت استفاده کنید تا استایلی خاص را تجربه نمایید.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت

بوت بلند تا زانو را با شلوار اسکینی بپوشید؛ دلبرانه و زیبا به دل برف بزنید

یکی از انواع بوت که به شما ظاهری خانومانه و زیبا می بخشد بی شک بوت و چکمه بلند است. همانطور که از نام این کفش پیدا است، ارتفاع این بوت تا زانو یا اطراف زانو می باشد، آنها می توانند به زانو بچسبند یا چند اینچ بالاتر یا زیر زانو قرار بگیرند. این سبک ممکن است مورد علاقه بسیاری از خانم ها باشد به خصوص زمانی که هوا سرد می شود زیرا اغلب بوت های بلند لایه داخلی اضافه از جنس خز دارند تا شما را از سرما و برف در امان نگه دارند. بوت های بلند تا زانو جدا از عملکردشان، می‌ توانند هر استایلی را جذاب تر بکنند. ولی خب همانطور که به سادکی از ظاهر این بوت ها می توان تشخیص داد شلوارهای اسکینی و یا لگ های چرمی بهترین گزینه ها برای آن هستند.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت

آگ بپوشید؛ استایلی اسکیمویی و گرم داشته باشید

برند آگ یک برند آمریکایی است که در زمینه تولید کفش و اکسسوری و لباس‌ های زمستانی فعالیت می‌ کند و در سال 1978 تاسیس شده و در 130 کشور جهان به ارائه محصولات خود می‌ پردازد. یکی از محصولات شاخص این برند بوت‌ های اسکیمویی است که در چند سال اخیر در بین ترندهای زمستانی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. جالب است که بدانید این بوت ها به دلیل استایل و نوع طراحی بسیار گرم و راحت هستند و شما به راحتی می توانید با آنها در برف ها قدم بزنید بدون اینکه نگران سرما و یخ زدگی پاهای خود باشید.

بوت و نیم بوت

بوت و نیم بوت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها