|

استایل مشکی مجلسی

بهار امسال و طلایی و لوکس بگذرون؛ معرفی انواع استایل و مانتو مشکی برای عید 1402

استایل مشکی عید

مانتو مشکی محبوب‌ ترین مانتو در بین خانم‌ ها و دختران ایرانی است. زیرا این مانتو را می توان برای مراسم‌ و موقعیت‌ های مختلفی ست و تن کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- بیشتر اوقات اولین گزینه ای که به ذهن همه خانم ها برای انتخاب مانتو می رسد مانتو مشکی است، زیرا این مانتو رنگ خنثی ای دارد و به راحتی با دیگر آیتم ها و رنگ ها ست می شود. جالب است که بدانید وقتی این مانتو را برای عید یا مراسم های خاص انتخاب می کنید بهتر است که کمی چالش برانگیز تر آن را ست کنید. برای مثال شما می توانید یک استایل مشکی طلایی و پر زرق و برق را انتخاب کنید و یا مانتو مشکی خود را با شال یا شلوارهای رنگ جیغ و شاد ست کنید و بگذارید استایل بهاریتان زیبایی شما را چندین برابر کند. پس همانطور که می دانید مزیت اصلی مانتوهای مشکی، این است که به راحتی با رنگ ها، پترن ها و نقش های مختلف هماهنگ می‌ شوند و دردسر زیادی برای ست کردن آیتم های استایلتان نخواهید داشت. نکته مثبت دیگر این رنگ مانتو برعکس رنگ های روشن، این است که شما را بیش از حد چاق یا لاغر نشان نمی‌ دهد و شما فرم معقولی از بدنتان در آینه خواهید دید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با  چندتا از جدیدترین استایل های مشکی عید نوروز 1402 آشنا شوید.

رنگ مشکی در ساخت استایل های رسمی و کلاسیک کاربرد زیادی دارد. مانتوهای ساده یقه انگلیسی که در ناحیه شانه ها اپل دارند، یکی از ترندهای بهار امسال هستند که می‌ توانند در استایل های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

مانتو مشکی طلایی

مانتو مشکی طلایی

استایل مشکی و طلایی را امتحان کنید؛ لوکس و پر زرق و برق به مهمانی بروید

یکی از رنگ هایی که در کنار رنگ مشکی ترکیب بسیار زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و باعث درخسیدن شما در مهمانی های نوروز خواهد شد رنگ طلایی است. در استایل طلایی مشکی شما مجاز هستید از مانتوهای ژاکارد مجلسی و اکسسوری های طلایی استفاده کنید و تا جایی که دلتان می خواهد در استفاده از طلایی افراط کنید. البته به عنوان یک نکته مهم این را فراموش نکنید که انتخاب کیف و کفش طلایی، استایل شیک و لاکچری شما را در یک چشم برهم زدن به یک استایل نامناسب و در نهایت بی کلاس تبدیل خواهد کرد، در نتیجه به جز کیف و کفش در آیتم های دیگر می توانید از رنگ طلایی در کنار مشکی استفاده کنید.

مانتو مشکی طلایی

مانتو مشکی طلایی

مانتو مشکی را با نارنجی یا زرد ست کنید؛ بهاری شاد و رنگی داشته باشید

رنگ مشکی به تنهایی باعث می شود شما استایلی دارک و تیره داشته باشید و از انجایی که بهار فصل زیبایی و رنگ ها است استایل دارک اصلا گزینه مناسبی برای این فصل زیبا نخواهد بود. در نتیجه اگر می خواهید استایلی شیک و در عین حال پر از شور و شوق زندگی داشته باشید بهتر است از رنگ زرد و یا نارنجی برای ست کردن مانتو خود کمک بگیرید. برای مثال شما می توانید مانتو مشکی خود را با یک شلوار و شال نارنجی ست کنید و استایل خود را از این رو به آن رو کنید. در استایل های اینچنینی بر خلاف نمونه بالا شما مجاز به استفاده از اکسسوری و کیف و کفش های نارنجی یا زرد هستید.

مانتو مشکی طلایی

مانتو مشکی طلایی

از محبوب ترین رنگ زنانه کمک بگیرید؛ مشکی و کرم بپوشید

حال اگر برای عید یک مانتو مشکی را خریداری کردید و از پوشیدن مانتو خود با شلوار و یا شال های رنگ جیغ و یا طلایی خوشتان نمی آید و استایل های نود را می پسندید بهترین گزینه برای شما رنگ کرم است. شما می توانید مانتو مشکی خود را با آیتم های کرم ست کنید و از اکسسوری های کرم و مشکی کمک بگیرید. یکی از نکته های مثبت رنگ کرم این است که شما در استفاده از آن محدودیتی ندارید پس از شال یا دستمال سر گرفته تا کیف و کفش خود را کرم انتخاب کنید و از استایل بهاری و شیک خود لذت ببرید.

مانتو مشکی طلایی

مانتو مشکی طلایی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • الهه ملکی راد ارسالی در

    مانتو مشکی میخوام لطفا ادرسی تلفنی چیزی بذارید راحت بتونیم سفارش بدیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها