|

انواع استایل مجلسی زمستونی

کی گفته تو زمستون فقط باید کاپشن پوشید؛ دیگه وقتشه با پالتو مجلسی تو مهمونی ها بدرخشی

پالتو مجلسی

با شروع فصل سرما و زمستان خیلی از خانم های خوش پوش دوست دارند استایل شیک و زیبایی داشته باشند، که بهترین گزینه برای آنها پالتو مجلسی است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- وقتی صحبت از رفتن به مهمانی و مجالس در فصل سرد به میان می آید یکی از بزرگترین دغدغه های خانم ها بیان می شود، زیرا کاپشن هایی که برای روزمره استفاده می شوند اصلا گزینه مناسبی برای رفتن به مهمانی و استایل های کلاسیک و الگانت نیستند. اما گاهی پیدا کردن یک استایل شیک زمستانی می تواند کمی دردسرساز باشد زیرا در فصل های سرد سال علاوه بر زیبایی شما باید یک عامل مهم یعنی سردی هوا را نیز ملاک قرار دهید. در نتیجه اگر می خواهید زمستانی شیک و همراه گرم را سپری کنید بهتر است که آیتم های لوکس و زیبای فصل زمستان را بشناسید و از اصول و قواعد ست کردن آنها آگاه باشید. جالب است که بدانید پالتو مجلسی انواع مختلفی دارد و شما می توانید نسبت به سلیقه و سبک انتخابی خود برای لباس پوشیدن آن را انتخاب کنید و در ادامه با آیتم های لوکس زمستانی دیگر ست نمایید. برای مثال یک پالتو مجلسی کار شده و بلند می تواند با یک لگ چرمی و یک بوت چرم بلند و تا زانو ست شود و استایلی خیره کننده را برای شما به ارمغان بیاورد. 

پس فراموش نکنید که ست کردن لباس های این فصل نه تنها به دقت و خلاقیت بالایی احتیاج دارد، بلکه شما را نیز باید به خوبی گرم کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با سه تا از جذاب ترین مدل های پالتو مجلسی آشنا شوید.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی کار شده انتخاب کنید؛ در مهمانی ها لوکس و بی رقیب باشید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم پالتوهای مجلسی انواع مختلفی دارند ولی اگر شما جزو افرادی هستید که لباس های لوکس و منجوق دوزی شده را می پسندید بهتر است که این نوع پالتو را برای رفتن به مهمانی ها و استایل های مجلسی خود انتخاب نمایید. این پالتو ها معمولا دارای استایل های کلاسیک و بلند هستند و بصورت دست دوز منجوق دوزی شده اند. پس اگر می خواهید استایلی خیره کننده و شیک داشته باشید می توانید این پالتوها را با لگ های چرمی و بسیار جذب و بوت های بلند و تا زانو ست کنید و برای روسری هم بهتر است از مینی اسکارف های مجلسی و دارای هارمونی با رنگ پالتو خود کمک بگیرید.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

پالتو پوست بپوشید؛ استایلی شیک و بسیار گرم داشته باشید

یکی از ترندهای محبوب فصل زمستان که در تمام سال ها در فشن شوها و کالکشن های جدید قابل مشاهده است پالتو پوست می باشد. پالتوهای پوست معمولا از پوست حیوانات و یا نوع های مصنوعی آن ها که در بازار موجود هستند تهیه می شوند و بسیار هم پر طرفدار می باشند. جالب است که بدانید این لباس های زیبا و دوست داشتنی به سادگی با شلوارهای جذب و اسکینی ست می شوند و در کنار بوت های چرمی نیز ظاهری بسیار لوکس و خیره کننده برای شما نیز به ارمغان خواهند آورد. پالتوهای پوست به دلیل ظاهر حجیمی که دارند با شلوار های بگ و دمپا ظاهر مناسبی نخواهند داشت در نتیجه از استفاده شلوارهای اینچنینی به همراه پالتو پوست خودداری کنید.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

از پوشیدن پالتوهای خاص و چرم دوزی شده غافل نشوید

یکی از خاص ترین نوع های پالتو مجلسی را می توان به پالتوهای چرم دوزی شده اختصاص داد. این پالتوها بسیار لوکس هستند و معمولا برای استایل های کلاسیک و یا شیک استفاده می شوند. در ست کردن پالتو زنانه و به صورت کلی ست کردن درست لباس با شال و یا روسری در استایل، نکات ساده ای وجود دارد که توجه به آن ها تأثیر قابل توجهی در استایل خواهند داشت. برای مثال حتما به رنگ پوست خود، پالتو انتخابی و یا اکسسوری های استفاده در استایل باید دقت کنید. برای توضیح بیشتر اگر پوستی گندمی دارید و برای رفتن به مهمانی یک پالتو کرم روشن پوشیده اید نسکافه ای بهترین رنگ برای روسری یا شال در استایل شما خواهد بود.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها