|

تفاوت کراتین و ریباندینگ

تفاوت کراتین و ریباندینگ مو در چیست؟ موهای ابریشمی داشته باشی حتی وقتی از خواب بلند میشی!

کراتین و ریباندینگ

کراتین مو و ریباندینگ هردو برای بهبود ظاهر مو استفاده می شوند و در وهله اول درمان نتایج یکسانی به همراه دارند و موها ابریشمی و صاف می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یک از دغدغه های همیشگی خانم ها آرایش مو هایشان است، زیرا موها یکی از آیتم های اصلی و تاثیرگذار در ظاهر همه ما هستند. شما هر چقدر هم که صورت خود را آرایش کنید و یا لباس های مناسب و شیک بپوشید ولی موهایی گره خورده و بد حالت داشته باشید ظاهری شلخته و نا مرتب خواهید داشت. کراتین مو و ریباندینگ هردو برای بهبود ظاهر مو استفاده می شوند و در وهله اول درمان نتایج یکسانی به همراه دارند و موها ابریشمی و صاف می کنند. در پروسه اجرای کراتین و ریباندینگ هر دو از گرما و حرارت استفاده می شود، یک اتوی مو و یک سشوار در طول فرایند درمان استفاده می شود. اما با همه این شباهت های ظاهری، تفاوت های کلیدی در این دو روش ترمیم مو وجود دارد. پس اگر قصد دارید موهایتان را صاف و احیا کنید بهتر است قبلش از تمامی روش های این کار و تفاوت هایشان آگاه باشید و بدانید که کدام روش برای موهای شما مناسب تر خواهد بود.

موهای فر به تنهایی بسیار زیبا هستند ولی از آنجایی که رسیدگی به آنها کار دشوار و زمان بری است برای رسیدگی بیشتر بهتر است که صافی و احیا را امتحان کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا دو روش کراتین و ریباندیگ مو و تفاوت هایشان آگاه باشید.

تفاوت ریباندینگ با کراتین

تفاوت ریباندینگ با کراتین

تفاوت ریباندینگ با کراتین

ریباندینگ یا صافی ژاپنی چیست؟ همیشه مرتب باشید

ریباندینگ مو یکی از مرسوم‌ ترین روش‌ های صافی مو است. ریباندینگ تحت عناوین دیگری همچون صافی ژاپنی و صافی  دائمی هم نیز شناخته می‌ شود. شاید برایتان عجیب باشد ولی این روش یکی از کم عارضه‌ ترین روشی‌ های صافی مو است. افرادی که قصد دارند موهای خود را به طور دائم لخت و یکدست کنند، ریباندینگ مو گزینه‌ مناسبی برای آنها است. البته یکی از نکته هایی که باید در نظر بگیرید این است که ریباندینگ فقط بر روی موهای سالم و رنگ نشده قابل اجرا است زیرا مواد صافی استفاده شده در این روش بسیار قوی است، پس اگر موهایی رنگ شده یا دلکره شده دارید بهتر است از روش های دیگری برای صافی موهای خود استفاده کنید.

تفاوت ریباندینگ با کراتین

تفاوت ریباندینگ با کراتین

کراتین مو چیست؟ موهایتان را احیا کنید تا ابریشمی شوند

کراتین یکی از روش های احیای موهای آسیب دیده و رنگ شده است زیرا کراتین دارای مواد پروتئینی و ضروری مو است که باعث احیا و ترمیم موها می شود. معمولا افرادی که داری موهای فر، وز، مجعد و موج دار هستند به دنبال راهی برای خلاص شدن موهایشان از این حالت هستند. کراتین یکی از به صرفه‌ ترین روش‌ هایی است که می‌ توان برای داشتن موهای صاف و یکدست به آن روی آورد. کراتین برای همه نوع های مو مناسب است و ممانعتی برای انجام ان قرار ندارد، پس اگر موهایی رنگ شده و یا حتی آسیب دیده هم دارید می توانید این روش از احیا را انجام دهید.

تفاوت ریباندینگ با کراتین

تفاوت ریباندینگ با کراتین

تفاوت ریباندینگ و کراتین چیست؟ آگاهانه تصمیم بگیرید

حال اگر می خواهید موهای خود را صاف کنید و هنوز نمی دانید کدام روش برای شما مناسب تر است  و یا هر کدام از این روش ها چه تفاوتی با دیگری دارد باید بگوییم که ریباندینگ یک روش دائمی و تضمینی برای صاف کردن مو است، در حالی که کراتینه یک روش موقت می باشد. در نتیجه افرادی که تنوع طلب هستند و مدام می خواهند بر روی موهایشان تغییراتی از قبیل فرکردن، حالت دادند، کلره یا رنگ کردن  را انجام دهند، پیشنهاد ما روش کراتین است. جالب است که بدانید ریباندینگ باعث تغییراتی در کوتیکول مو و ساختار کلی آن می شود در حالی که کراتین اینطور نیست، کراتین ساختمان مو را همچون ایمپلنت بازسازی و ترمیم می کند.

تفاوت ریباندینگ با کراتین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها