|

چگونه خط لب بزنیم؟

انتخاب خط لب مناسب؛ با این ترفندهای آرایشی دیگه نیازی به تزریق ژل لب نداری

آموزش حرفه ای کشیدن خط لب

آموزش رژلب زدن به صورت صحیح به خصوص برای بانوانی که لب‌ های کوچک و باریکی دارند، می‌تواند یک فرصت عالی باشد تا میکاپ متفاوتی را تجربه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش لب ها و انتخاب خط لب با رژ مناسب معمولا یکی از بزرگترین چالش های موجود در میکاپ صورت برای خانم ها است زیرا همه خانم ها علاقمند به داشتن لب هایی گوشتی و برجسته دارند تا حدی که امروزه شاهد پرداخت هزینه های بالا توسط آنها و تزریق ژل لب یا انواع فیلر لب هستیم. در ادامه این مقاله آموزش خواهید دید با چند ترفند ساده چگونه لب هایی زیبا و قلوه ای داشته باشید. آموزش رژلب زدن به صورت صحیح به خصوص برای بانوانی که لب‌ های کوچک و باریکی دارند، می‌تواند یک فرصت عالی باشد تا میکاپ متفاوتی را تجربه کنند، به همین منظور باید در حین انتخاب رنگ مناسب برای خط لب، وسواس بیشتری به خرج دهید. در این بین، گاهی دیده می‌ شود که بعضی خانم‌ ها زیاد به رنگ خط لب توجه نمی‌ کنند و در حین خرید، اولین خط لبی که به چشمشان می‌ آید را انتخاب می‌ کنند. بد نیست که بدانید به همان اندازه که رژ لب‌ های مختلفی در بازار موجود است، خط لب‌ هایی با همین میزان تنوع‌، در بازار به فروش می‌ رسند.

در نتیجه اگر به انتخاب رنگ و یا مدل کشیدن خط لب توجه نکنید ممکن است صورتی زیبا و دلبرانه نداشته باشید.

خط لب

خط لب

چگونه خط لب مناسب انتخاب کنیم؟

جالب است که بدانید خط لب مناسب خط لبی است که از نظر رنگی با پوست و رنگ رژلب انتخابی شما هم خوانی داشته باشد. خط لب اگر درست انتخاب و کشیده شود باعث شکل دادن حالت کلی لب می‌ شود و از طرف دیگر به حفظ و ماندگاری رنگ رژلب و آرایش صورت در طول روز کمک می‌ کند. بهترین گزینه برای خط لب، مدادی است که دقیقا هم رنگ و یا نهایتا یک درجه از رژ لبی که قصد دارید آن را استفاده کنید تیره تر باشد. البته فراموش نکنید که نوع مطلوب و مناسب آن نوعی است که کاملا هم رنگ باشد زیرا خط لب ها برای شکل دادن لب های ناهموار خارق العاده عمل می کنند، به خصوص هنگامی که بعد از استفاده، یک رژلب براق و یا مایع بزنید. با این کار خط لب شما به سختی قابل تشخیص است.

خط لب

خط لب

چگونه خط لب حرفه ای بکشیم؟ شما مستحق داشتن لبانی زیبا هستید

پیشنهاد می‌ کنیم اگر تمایل دارید خط لب، برای ساعت‌ ها زیبایی و حالت خود را حفظ کند، ابتدا از مداد خط لب استفاده کنید، سپس با مداد مومی خط لب کشیده شده را پر کنید و در نهایت هم از رژ لب و براق‌ کننده لب استفاده نمایید. همان‌گونه که تاکید کردیم انتخاب رنگ مناسب و علاوه بر آن کشیدن مدل هشتی و یا ضربدری در قسمت وسط لب نیز تاثیر بسیاری بر روی برجسته‌ تر نشان دادن لب های شما دارد. در نتیجه تا جایی که ممکن است این نکات را رعایت کنید و در انتخاب رنگ وسواس به خرج دهید.

خط لب

خط لب

انتخاب خط لب و رژ با توجه به رنگ پوست صورت

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم یکی از نکاتی که باید به هنگام انتخاب خط لب به آن توجه کنید رنگ پوست صورت است. برای مثال اگر پوست شما سفید با ته‌ رنگ صورتی است، خط لبی با طیف رنگ کرم، صدفی یا رنگی بین صورتی و زرد، برازنده لب‌ های شما خواهد بود و یا اگر اگر پوست برنزه‌ یا سبزه ای دارید، یا این‌که رنگ پوست شما کمی تیره است، می‌ توانید از طیف رنگ‌ های ارغوانی روشن، سرخ و رنگ قرمزی مانند گلبرگ گل رز برای مدل خط لب خود استفاده کنید.

خط لب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها