|

معرفی چندتا مانتو برای عید ۱۴۰۲

هنوز نمیدونی چه مانتو و شلواری برای عید بخری؟ نگران نباش اینجا کلی ایده هست

مانتو عید

نوروز یکی از زیباترین سنت‌ های ما ایرانیان است و یکی از هیجان‌ انگیز‌ترین آداب و رسوم عید نوروز هم خرید عید و لباس هایی مانند مانتو است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- همه ما ایرانیان آمدن فصل بهار را با عید نوروز جشن می گیریم و بطور کلی می توان گفت نوروز یکی از زیباترین سنت‌ های ما است و یکی از هیجان‌ انگیز‌ترین آداب و رسوم عید نوروز هم خرید عید است. خرید عید می تواند شامل خرید برای مهمانی ها و چیدن سفره هفت سین یا برای خرید لباس و تهیه استایل بهاری باشد. یکی از ویژگی هایی که برای خرید شلوار و یا مانتو عید باید در نظر داشته باشید این است که لباسی که انتخاب می کنید مناسب فرم بدن شما باشد، البته امروزه پوشش ها به گونه ای شده که اکثر لباس های موجود در مزون ها برای بیشتر اندام ها مناسب هستند زیرا معمولا طراحی لباس ها به صورت کت اور سایز و یا شلوار های گشاد و یا پارچه های کشی است که معمولا همه می توانند در پوشش خود از آن استفاده کنند. البته معمولا خرید یک مانتو مناسب و ست کردن لباس های دیگر با آن برای خانم ها کمی دشوار و چالش بر انگیز است، به همین خاطر است که در ادامه این مقاله ما چندتا ایده برای ست کردن و انتخاب استایل بهاری برای شما خواهیم داشت.

شما برای نوروز 1402 می توانید از رنگ های کرم، مشکی و یا صورتی استفاده کنید زیرا این رنگ ها استایل معمولی شما را تبدیل به یک استایل زیبا، به زیبایی شکوفه های بهاری خواهد کرد.

مانتو عید

مانتو عید

مثل فرشته ها سفید و کرم لباس بپوشید

یکی از رنگ هایی که برای استایل های رسمی و مجلسی بسیار مناسب است و در استایل های اینچنینی بسیار کاربرد دارد رنگ کرم است. شما می توانید برای بهار 1402 یک مانتو کرم رنگ با استایل کتی و کلاسیک بخرید و آن را با شلوار و شال سفید ست کنید و برای تکمیل استایل خود برای زیر مانتو از شومیز سفید یا کرم روشن تر از مانتو کمک بگیرید. یکی از نکاتی که در استایل های رسمی و مجلسی نباید فراموش کنید استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق و جذاب است زیرا این اکسسوری ها زیبایی استایل زنانه شما را چندین برابر می کنند. برای استایل کرم و سفید خود بهتر است از اکسسوری های کرم یا طلایی استفاده کنید.

مانتو عید

مانتو عید

صورتی بپوشید، بهار را عروسکی و زیبا جشن بگیرید

اگه جزو افرادی هستید که با دنیای مد و استایل پیش می روید، قطعا باید از رنگ سال استفاده کنید. امسال هم مثل سال های پیش قبل از سال نو میلادی رنگ سال توسط شرکت پنتون اعلام شد و این رنگ، قرمز آتشین یا قرمز مایل به زرشکی که رنگ گل رز نیز می باشد. ولی اگر علاقه ای به رنگ های جیغ و تیره ندارید می توانید از طیف های روشن تر آن یعنی صورتی استفاده کنید، برای مثال می توانید یک کانتو صورتی بخرید و آن را آیتم های مکمل سفید ست کنید و یا اگر می خواهید رسمی تر بپوشید آن را با رنگ مشکی و کفش های پاشنه بلند ست کنید.

مانتو عید

مانتو عید

مانتو مشکی بخرید ولی شومیز و شلوار را رنگی بپوشید

یکی از محبوب ترین مانتوهای زنانه که در همه فصل ها توسط خانم ها استفاده می شود و در تام سبک های استایل جایگاه ویژه ای دارد مانتو مشکی است. شما برای داشتن استایلی زیبا و شیک در بهار می توانید یک مانتو مشکی را خریداری کنید برای تکمیل و ایجاد جذابیت در استایل خود یک رنگ جیغ و شاد را مانند سرخابی یا زرد را انتخاب کنید و آیتم های مکمل را از آن رنگ تهیه نمایید. البته از رنگ انتخابی برای اکسسوری و تزئینات استایل خود هم می توانید استفاده کنید زیرا باعث می شود استایلتان از سادگی در بیاید و تبدیل به یک استایل بهاری شود. 

مانتو عید

مانتو عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سارا ارسالی در

    عزیزم کاش پیج فروش یا سایت فروش این مانتو های زیبا رو هم میزدید ❤🙈

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها